ITSETYYDYTYSGALLUP! :)

minä :)

Niin, että kertokaa KAAIKKI tytöt ja pojat et miten te masturboitte.. En oo mikään pervo, nuori joka on kiinnostunu omasta kehostaan x)

47

61143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsy89

No mä itse en työnnä sormia tms. sisääni vaan lähinnä hyväilen klitorista. No niin se oli siinä =)

• Poitsu-Tyydyttäjä

Lähinnä laitan jöllin nyrkkiini ja vedän edestakas nopeasti... tätä ilmiötä kutsutaan myös nimellä käteenveto...

• Kalsium

Hömhöm...

Normaalein on klitoriksen hyväily seksinovelleja lukiessa. Joskus tulee runkattua jollain kurkulla tms.

Mutta parasta, parasta, parasta PARASTA!!!! on ehdottomasti suihku! Siinä ei kauaa kestä kun jo saa. Irrotan suihkun "suihkutusosan", ja letku suunnataan klitorikselle. Aluksi hiljaisella teholla vettä, että klitoris turtuu, ja sitten lisään vähän painetta, ja herrrranjumala siinä pyörii silmät päässä :)

• joku

Siellä ne tytöt tuntuu viihtyvän hieromasuuttimien päällä, hauska katsoa kun jotku ratsastaa välittämättä siitä että joku kattoo, kai se on niin taivallista ettei välitä.
        Mitä galluppiin tulee, yllättäen mäkin otan hepistä kiinni ja vaihtelevalla nopeudella vedän edestakas, ehkä taas vapun kunniaks jossain...

• isä

vesilaskut on niin suuret,tyttö masturboi suihkussa

• zuki
        isä kirjoitti:

nyt tiedän mistä johtuvatkin ne ylisuuret vesi laskut nimittäin ne ovatkin kamalat! vai että sellaista ne puuhavat penteleet suihkussa nyt loppu meinaan likoilta se maallinen hyvin vointi suihkun suhteen!

• tyttö90
        isä kirjoitti:

ihan ekaks et vaikutat älyttömän huumurin tajuselt faijalt ku vertaa mun...(=
        ja ihan asiaa oli, mutta mä en usko et sun tyttös tykkää ku pääsee lukee et mitä oot kirjottanu jos harrastaa sun sivujen katteluu...(=

mutta tsemppiä pysy tollasena..(=

• Eih
        tyttö90 kirjoitti:

ihan ekaks et vaikutat älyttömän huumurin tajuselt faijalt ku vertaa mun...(=
        ja ihan asiaa oli, mutta mä en usko et sun tyttös tykkää ku pääsee lukee et mitä oot kirjottanu jos harrastaa sun sivujen katteluu...(=

mutta tsemppiä pysy tollasena..(=

Tais joku pistää ton vaan läppänä :P

• AleXi87

No vejän käteen yleensä joka päivä... Ei varmaan mikään yllätys kenellekään et miten yleensäkki jätkät masturboi....

• Girl

No suihku kyll mainittiinki jo mutta lisätään nyt että vaikka suihkun suutinpää olisi jumissa niin ei kannata luopua nautinnosta.Avaa vain suihkun hana ja mene jalat haaralleen sen alle makuulle.Tuntuu ktll niin hyvält että ei meinaa kestää sitä nautintoa :)

• tyttö

pitää paikkansa.. se on aivan täydellistä.. istut jalat auki lattialla ja vesi valuu.. :)
        ihan tunne..
        ainut huoli et porukat huutaa eet mitä sä teet ku kestää noin kauvan.. mut se on niin ihanaa ettei pysty lopettaa. :DDD

• yks tyttö vaan

Kiitti girl neuvosta ja kokeilin sitä. Se oli aivan mahtavaa...

• häppäpää

Oon huomannu että suihkussa runkatessa mälli lentää kunnolla. Rauhaset lämpiää kunnolla ku vähän suihkulla lurauttelee:)

• boy
        tyttö kirjoitti:

pitää paikkansa.. se on aivan täydellistä.. istut jalat auki lattialla ja vesi valuu.. :)
        ihan tunne..
        ainut huoli et porukat huutaa eet mitä sä teet ku kestää noin kauvan.. mut se on niin ihanaa ettei pysty lopettaa. :DDD

Kun porukat huutaa seuraavalla kerralla että mitä sä siellä teet, niin huuda takaisin vain "Masturboin!" Eivätpä sitten enää kysele, vaikka voi seuraavalla aterialle, löytyä keskustelunaihetta :)
        Mutta, sehän onkin aivan luonnollinen tapa nauttia itsestään!

• Iih...

Mä haluun olla tyttö. Joskus on kiva työännellä pehmoleluun, jossa on reikä.. aika pöljää, mut mitä siitä :)

• keke
        tyttö kirjoitti:

ihan tunne..

Lukien tätä foorumia

• tiina80
        Iih... kirjoitti:

Mä haluun olla tyttö. Joskus on kiva työännellä pehmoleluun, jossa on reikä.. aika pöljää, mut mitä siitä :)

Kuulin vasta tuon "jaiks-sanan" mitä se tarkoittaa ja missä yhteydessä sitä käytetään?

• tiipero73
        Iih... kirjoitti:

Kuulin vasta tuon "jaiks-sanan" mitä se tarkoittaa ja missä yhteydessä sitä käytetään?

• sanna

No mä masturboin yleensä sillai,et laitan jonku unilelun mun alle ja sit hinkkaan siin....
      en oo viel kokeillu sormettamist...x)

• jone

vaikutat ihanalta sanna...meilaatko? jone

• Homppeli

Mää oon bi-poika, niin voin kertoo kokemuksesta et kannattaa kaikkien muittenki poikie koittaa tunkee jotai peppuun. mää otan vessassa semmotteen vessaharjan ja tungen sen kahvan perseeseen nii pitkälle kun menee, aah, se tuntuu niin kivalta

• gump

juttu koska öisin on sexyä tehä ihan rauhassa itelleen sitä mutta kantsii käyttää kortsua ettei sänky sottaannu:)

• Girlie

SUIHKU ON KYL PARAS!! jokapäivä.

• nami,nami

on paras väline runkkatessa=)paikka ei vaikuta minulle missa tumputaa..jos on kiihotunu niin runkaan missä voin=)

• hyypiö

mahallaan hinkaten. Se harvinaisempi tapa.

• jepjep

...

• mulla kans
        jepjep kirjoitti:

...

!!! :)

• NoTälläinen...

oot sä sairas :D no. no sillai, et pistän kurkun päälle kondomin ja vedän sitä... tai sit vaan kädellä...KOITTAKAA!!

• Aijaaha.

No me tehjään sillai, et kavereitten kans nuollaan toisiamme. Vain mä ja mun kamu.. Sit se aina opastaa mua millai pitää tehdä... Se on niin kivaa... OIkeastaan joka päivä...

• VanhaIrstasSetä

Minä voisin tulla teidän leikkeihin mukaan...

• hrm....
        VanhaIrstasSetä kirjoitti:

Minä voisin tulla teidän leikkeihin mukaan...

No kyl se sopii.. Onks sul yhtä iso kalu ku meillä? Meil on molemmilla jotain 16 centtiset..

• Maxwanker (M)

Eli laitoin tän saman tonne toiseen keskusteluun kans, mut kirjoitin niiin paljon että olisi harmi jossen voisi jakaa kokemuksiani Teidän kanssa. Enjoy

1. Ikä
      25

2. Missä yleensä masturboit? Millä lailla?
      Kotona suihkussa, töissä vessassa. perinteisesti. Olen myös rakentanut ns.Pringlespillun, ei toiminut oikeen kunnolla.

3. Mikä on uskaliain paikka, missä olet tehnyt sen? Millainen tilanne?
      Ompi useita. Erikoisia on mielestäni enemmän.
      a)Uimarannan järvessä, vain pää näkyvissä katsellessani rannalla olevia naisia.
      b)Mökillä nussin sohvan pehmusteiden väliin kortsun kanssa. Mökillä oli tuolloin myös sukulaisia, tosin ulkotiloissa.
      c)Junan vessassa samalla kun muut odottaa vuoroaan oven toisella puolen, roiskin aineet osittain peiliin/seinään ENKÄ pyyhkinyt.
      d)KELA:n vessassa nähtyäni kaupungilla perkuleen moisen täydellisen perseen.
      e)Exän saunassa samalla hieroessani hänen hartioitaan toisella kädellä. "Tulitsä mun niskaan?"
      f)Sama exä. Hänellä menkat joten nainen mahalleen, pakaroiden väliin rasvaa ja avot. Selkä oli kohteenä tällä kertaa.
      g)Nuorempana menin talvella metsään, veistin lumestä "ei-yhtään-ees-näkösen-jutun" eli pallukan jossa oli reikä. Oli liian kylmä, joten lumen nussiminen ei onnistunut. Kyllästyin ja runkin reiän sisälle.En ole toistanut ko. temppua.
      h)Työkomennnuksella Kotkassa Cumulus-hotellissa 12 tunnin työn jälkeen tilasin saunan, menin yksin, join 3 olutta, pesin itseni ja roiskin rakkauden kiukaalle. Nauroin makeasti.
      i)Armeijasta lomille ja tyhjässä linja-autossa takapenkillä kotimatkalla. Samalla pitkällä reissulla myös kusin linja-auton roskikseen. Siihen ikkunan vieressä olleelle.
      j)Armeijassa kipinä-mikkona ollessani yöllä.
      k)Suurimmassa osassa käymissäni suihkuissa, baarin vessoissa, kavereiden vessoissa, koulujen vessoissa, Essolla ja muilla huoltsikoilla, aina kun on siltä tuntunut, eli kun olen nähnyt kauniin seksikkään naisen :)

4. Oletko tehnyt sitä kaverin, sisaruksen ym. kanssa?
      En

5. Oletko jäänyt koskaan kiinni siitä? Millainen tilanne, mitä tapahtui?
      En, minulla on nappisepalusfarkut.

6. Olet yllättänyt ketään siitä? Millainen tilanne, mitä tapahtui?
      En ole. Mutta näin koiran joka nuoli omia pallukoitaan, lasketaanko se?

7. Oletko harrastanut netti/puhelinseksiä ja masturboinut samalla? Mikä johti siihen?
      Nettihommaa, seksin himoissa. En nykyään enää harrasta.

8. Oletko lukenut esim. novelleja tai jotain muuta ja masturboinut? Missä vaiheessa aloit tekemään?
      Onko tämä kompa? Kaikkihan nuin tekee. noin 10 vuotiaana ekan kerran.

9. Oletko nähnyt jonkun naivan ja teit katsoessasi? Millainen tilanne?
      Kyl tokkiinsa.Kaveri nusas kämpilään jotain kaunista naista, ja olin nukkuvinani. pimeässä kämpässä helppoa! tosin otti päähän aamulla kun ei ollut puhtaita boksereita mukana.
      Myöskin provinssirokissa 2002, jolloin koitin kännissä runkkailla samalla kun eräs pari nussi koivujen alla. Ei tullu mittään.

10. Milloin viimeksi olet masturboinut? Missä olit, miten teit?
      Tänään aamulla suihkussa ja toisen kerran töissä vessassa. Perinteisesti tein.

• antti

Suihkussa hyvä keino on ottaa suihkusta se pää pois, antaa veden tulla kohtalaisella paineella, ei lähelläkään täyttä painetta, suunnata se peppureikään ja runkata samalla. Tulee ihan tajuttomat vibat, tolla konstilla voi saada siemensyöksyn ilman että edes runkkaa.

• ellizki

noh mä masturboin illall just ennen ku meen nukkuun ja sammautan valot-aatelen jotai hulluja fantasioita...mä hieron klitorist keskarilll melko nopeesti...et silleen

• perv0

homo pim pom

• poika

onkos muut pojat huomannut et hieromakoneella saa hyvät orkut! hieroo vaan kullii ja terskaa sillä ni kohta tulee!! normaalisti runkkaan ihan kädellä vaan mut välillä sit aina hieromakoneella

• olavi

No, aika rajusti. Käytän yleensä reikiä, mitä vain löytyy.

Olen porannut naapurin postiluukkuun, isäni auton pakoputkeen ja puutarhaletkuun.

• Jorma Iso-Viita (pro)

Hienoa, että näin moni muukin tämän harrastuksen saloihin vihkiytynyt on löytänyt tämän keskustelun. Upeaa!

Olen runkkaillut jo niin kauan, että tunto on heikentynyt kullista aika paljon, ja siksi joudun käyttämään aika rajuja menetelmiä, että saan satsin lentämään kohtuullisella vaivalla.

Esim. viime kesänä mökillä löysin kasikymppistä hiekkapaperia, jonka kiekautin kääröksi ja vetelin sillä. Sain kyllä todella hyvät orkut, mutta mutterista tihkui verta pahemman kerran sen jälkeen. Kicksit oli kyllä tosi kovat, enkä suosittele tätä kuin ammattilaisille.

Sinappi on myös aika hyvä kicksejä tuova liukaste. Chili ja tabasco pyllyreikään on vielä kokeilematta, mutta eiköhän nekin ehdi. Voin raportoida asiasta sitten myöhemmin, jos kiinnostusta löytyy?

Rantsussa on hyvä otta vähän hiekkaa käteen, niin se tuo mukavasti lisää kitkaa.

Kuiva hamppuköysi toimii myöskin, kun sen taittaa kaksin kerroin ja vetelee sitten siihen väliin.

Muistan vielä ne ajat, kun aloittelin, ja pelkästä ajatuksesta lensi jo ekat satsit. Paljon on vettä virrannut Porvoon joessa sen jälkeen, kun näihin päiviin on tultu, ja minusta on kehittynyt ammattilainen.

Nyt kun täällä on näin paljon kaltaisiani, niin olisi kiva joskus järjestää joku tapaaminen ja runkkailla sitten yhdessä kilpaa? Esim. kellä tulee nopeiten tai kuka kestää pisimpään. Luulen olevani vahvoilla siinä.

Siispä ehdotan että tälle kesälle järjestämme Suokkiin (Suomen Linna) pro-runkkaus-kisat.

Päivämääräkeskustelu Pro-runkkari 2004 kisalle alkakoon.

• wangsta

Mäkin haluun mukaan!!!
        Toi olis kiva idea, miten olis yhteinen sarja tytöille ja pojille?

• tyttysky

en tiiä voiks tätä sanoo mikskään itsetyydytykseks mut mä ainakin runkkaan välillä tyynyä, välillä sohvan sitä mihin voi laittaa käden silleen hauskasti, peittoa ja pyyhettä silleen et se on sellassees mytys

T.Runkkaaja-girl

• jeps

samoin mul!!!

• ahhtrhsajh
        jeps kirjoitti:

samoin mul!!!

pistän koneelle www.freeadultmedia.net ja käsi keskelle munaa ja vemputus alakaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3192
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2718
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2548
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1495
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82