Kertokaa, mistä voisi ostaa vielä hyviä C-kasetteja, esim. TDK?! Joissakin valokuvausliikkeeissä niitä myydään halvalla, kun niistä halutaan päästä eroon. Postimyynti, tavaratalot?
Itselläni on vielä hyvät stereot ja kannettavat, joissa aion äänitellä c-kaseteille. C-kasetti ei kuulemma häviä lopullisesti!
C-kasetit
8
1094
Vastaukset
- ???
eikös se ole häviämisen merkki, kun et löydä enää kasettejakaan.
- c-kasettimies
Kyllähän niitä saa vaikka nierlestä,on myyty niin paljon aikoinaan c-kasettesoittimia ettei ne vielä lopu
Meiksikin käyttää vielä c-kasetteja myös muita formaatteja.Niitähän löytyy tavallisista kaupoistakin vielä. - Anonyymi
c-kasettimies kirjoitti:
Kyllähän niitä saa vaikka nierlestä,on myyty niin paljon aikoinaan c-kasettesoittimia ettei ne vielä lopu
Meiksikin käyttää vielä c-kasetteja myös muita formaatteja.Niitähän löytyy tavallisista kaupoistakin vielä.Kyllä niitä on vielä joissakin motoneteissä ja halpahalleissa ollut
- tietäjä.
tuolta löytyy laatukasetti. itelläki on noita.
http://www.audio-extasa.eu/tdk-mar-c60-metal-alloy-cassette-p-1076.html- vielä löytyy...?
Helsinki/Kamppi ja Vantaa/Jumbossa on http://www.teknikmagasinet.fi/ Kun laittaa hakusanaksi TDK tai Sony, niin jotain saattaa löytyä.
- Anonyymi
Löytyykö uusia C-kasetteja?
- Anonyymi
Löytyyhän niitä esim. Alilta.
- Anonyymi
C-kasetti on joustava tallenneväline
Itse esim. viimeksi tallensin 8 tuntia vhs-nauhalle smarttubesta J.Moren remixejä mitä lienivät olleet
Sitten kytkin vhs-dvd:n perään audiojohdot ja edelleen c-kasettinauhuriin
Nauhoitin taas vain parhaat palat c-kasetille ja edelleen siitä c-kasetti-cd polttavaan ohjelmaan läppärissä loistavaa eikö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283