Eli kerta löysin tälläisen palstan niinpä tilitän tarinani tänne. (:
Aloin odottamaan mun esikoista, Tia Aura Emmiinaa, joskus seiskaluokan alussa elokuun puolella. Kun Tia syntyi 31.5.2009 kahdeksan maissa aamulla olin silloin vielä 13-vuotias sillä mun 14-vuotis synttärit olisivat vasta viikko ennen juhannusta. Nykyään olen jo 15-vuotias, Tiakin on jo isotyttö 1v 3kk ja 10päivää, Tian isä on 25-vuotias.
Teiniäiti.
8
2005
Vastaukset
- bhbhbh
Ai ai olisi voinut lapsen isä saada syytteen kun on maannut alaikäisen kanssa ja vielä tehnyt sen raskaaksi.
- 1+3
No mitäs teille nyt kuuluu? Asutteko yhdessä vai asutko vielä vanhempies luona? Onko sujunut hyvin vauvan kanssa? Mitenkäs yläaste?
- :)))
provoja oikein sikiää?!
- anonyymi1859748
oho olitpas nuori o:
joku sano mulle että niin nuori voi kuolla synnytykseen.näköjään ei pidä ihan paikkaansa(::
onnee sulle (::::::::::::::::: - minä
No ei se ettei kyseinen kirjoittaja kuollut, tarkoita että ei olisi totta että noin nuorella on suuri riski kuolla synnytykseen.
- anonyymi026135
miten sä kävit koulut loppuun? (: ja hirmusti onnea!!
- 17väippä
Onnea paljon, sitä tulette matkallanne tarvitsemaan. Lapsen isä kyllä on aivan liian vanha sinulle, toisaalta saat varmasti paljon tukea häneltä ikänsä puolesta.
- mamma17w
olikohan vahinkoraskaus vai mikä? oma mielipiteeni on että mies on AIVAN liian vanha hyihyi...mutta jos pärjäät lapsen kanssa ja olet vastuuntuntoinen niin mikäs siinä sitten :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4075933Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?322262Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1032078Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251859- 61985
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko108983- 59974
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133939- 78881
- 40855