Terve! Tarvitsen vähän apuanne koskien reittijärjestystä ja kulkuneuvoja. Olen ajatellut suunnata vuoden 2011 helmi-maaliskuussa kahdeksi kuukaudeksi akselille Thaimaa-Laos-Kambodza. Lennot ajattelin varata Bangkokiin, josta todennäköisesti matkaisin Chiang Maihin, josta ymmärtääkseni menee Mekongia pitkin laivoja Laosin Luang Prabangiin? Jonkinlainen trekkaus Chiang Maissa kiinnostaisi myös. Luang Prabangista matkaisin mahdollisesti Vang Viengiin, jonka jälkeen haluaisin siirtyä Kambodzan puolelle. Toisaalta 4000 Islands voisi olla myös mukava kohde katsastaa, joten kannattaisiko 4000 Islands jättää viimeiseksi kohteeksi Laosissa ja siirtyä sieltä Kambodzaan? Kambodzassa haluaisin nähdä Angor Watin temppelialueen, Phnom Penhin ja myös Sihanoukvillen rannat kiinnostaisivat. Mikä olisi siis järkevin reitti Bangkokista eteenpäin? Luuletteko että Kambodzan ja Laosin jälkeen olisi vielä aikaa suunnata sukeltamaan Thaimaaseen ehkäpä Koh Taon suunnalle viikoksi? Haluaisin matkustaa rauhassa fiiliksen mukaan, joten luuletteko kahden kuukauden riittävän maiden kohtuulliseen näkemiseen ja kokemiseen? Matkabudjettini kahdelle kuukaudelle olisi 2000e, jonka olen ymmärtänyt riittävän mainiosti? Tarkoituksena on siis etsiä edulliset majoitukset ja ruokailla mahdollisimman halvalla. Olen 20-vuotias tyttö ja tämä olisi ensimmäinen iso matknia yksin. Viime kesänä olin kolme viikkoa pohjois-Intiassa kaverin kanssa,joten jonkinlainen käsitys reppureissaamisesta kuitenkin on jo takataskussa. Uskotteko parikymppisen tytön pärjäävän tolla reissulla ihan hyvin yksinkin? Kavereitahan saa varmasti matkan varrella, ettei yksin tarvitse ihan koko matkaa reissata? Kiitos paljon vinkeistä jo etukäteen!
Thaimaa-Laos-Kambodza-Thaimaa
hellle
0
645
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831