Terve! Tarvitsen vähän apuanne koskien reittijärjestystä ja kulkuneuvoja. Olen ajatellut suunnata vuoden 2011 helmi-maaliskuussa kahdeksi kuukaudeksi akselille Thaimaa-Laos-Kambodza. Lennot ajattelin varata Bangkokiin, josta todennäköisesti matkaisin Chiang Maihin, josta ymmärtääkseni menee Mekongia pitkin laivoja Laosin Luang Prabangiin? Jonkinlainen trekkaus Chiang Maissa kiinnostaisi myös. Luang Prabangista matkaisin mahdollisesti Vang Viengiin, jonka jälkeen haluaisin siirtyä Kambodzan puolelle. Toisaalta 4000 Islands voisi olla myös mukava kohde katsastaa, joten kannattaisiko 4000 Islands jättää viimeiseksi kohteeksi Laosissa ja siirtyä sieltä Kambodzaan? Kambodzassa haluaisin nähdä Angor Watin temppelialueen, Phnom Penhin ja myös Sihanoukvillen rannat kiinnostaisivat. Mikä olisi siis järkevin reitti Bangkokista eteenpäin? Luuletteko että Kambodzan ja Laosin jälkeen olisi vielä aikaa suunnata sukeltamaan Thaimaaseen ehkäpä Koh Taon suunnalle viikoksi? Haluaisin matkustaa rauhassa fiiliksen mukaan, joten luuletteko kahden kuukauden riittävän maiden kohtuulliseen näkemiseen ja kokemiseen? Matkabudjettini kahdelle kuukaudelle olisi 2000e, jonka olen ymmärtänyt riittävän mainiosti? Tarkoituksena on siis etsiä edulliset majoitukset ja ruokailla mahdollisimman halvalla. Olen 20-vuotias tyttö ja tämä olisi ensimmäinen iso matknia yksin. Viime kesänä olin kolme viikkoa pohjois-Intiassa kaverin kanssa,joten jonkinlainen käsitys reppureissaamisesta kuitenkin on jo takataskussa. Uskotteko parikymppisen tytön pärjäävän tolla reissulla ihan hyvin yksinkin? Kavereitahan saa varmasti matkan varrella, ettei yksin tarvitse ihan koko matkaa reissata? Kiitos paljon vinkeistä jo etukäteen!
Thaimaa-Laos-Kambodza-Thaimaa
hellle
0
642
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641478Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993