Me pidetään kavereiden kaa halloween bileet, johon tulee poikii ja likkoi:D Mut ohjelma puuttuu. me ollaan pidetty ennenki halloween bileet ja kaikki ''niksit'', muut ällöt ''leikit'' JA spiritismit on jo käytetty... ollaan 12w. tytsyi ja toivotaan et löydetään jotain jännää ohjelmaa ku vaan tyyliin ''pusui'' sun muuta...ei oo kellarii eikä ullakkoo mut metsä vieres:))
vastatkaa nopee, on tylsä käyttää samat leikit jo kahtena peräkkäisinä vuosina.Kiitos
Halloween bailut!
1
521
Vastaukset
- bilehile(Y)
Itekkin oon 12v ja pidän taas joka vuotiset bileet mun 3 bestiksen kaa;) Viime vuotiset oli ihan menestys vaikka pysyteltiinkin sisätiloissa. Me ei kyllä viime vuonna tyydytty vaan pusuihin kun totuutta ja tehtävää mentiin:D:D:D
Tälle vuodelle ajattelin et lauletaan karaokee. Jjajaj vois mennä karkki vai kepponen kierrokselle =) Sitteen noin viime vuonna meillä oli semmonen et kaikki halukkaat sai pukeutua ja äänestettiin sitä kel on paras naamiaisasu ja se sit voitti 4kg karkkilaatikon:)
Sit mentiin viime vuonna sellasta pillileikkiä=) Eli on 2 joukkuetta.Kummastakin joukkueesta puolet ja puolet menee vastakkain (tyyliin niinku viestissä). Sitten kummankin joukkueen ekoille annetaan tavalliset mehupillit ja ne sit kuljettaa ne SUUSSA oman joukkueensa toisella puolella jonossa ekana olevalle ja antaa se sille suulla. Huom. jos se tippuu matkalla se täytyy nostaa SUULLA eli käsiä ei saa käyttää! Kun pilli on saatu kuljetettua toiselle, niin 'tuomari' katkaisee siitä n. 1cm (jos haluat nopeuttaa leikkiä voit ottaa kerralla pois enemmänkin). Ja seuraava taas kuljettaa oman joukkueen toisella puolella olevalle ekalle, ihan niinkuin viestiä. Tosin lopussa voi olla kinkkiset paikat kun pilli on ihan lyhyt ja se pitää antaa suulla toiselle niin et huulet voi koskettaa... ja sit kun se on ihan tynkä täytyy antaa kielellä:D Toivottavasti et tienny tästä niin en selittäny turhaan! ;/ Mut meillä oli ainakin hauskaa ku tätä mentiin, ja hygieniakin säilyy kun kohta jota oot pitäny suussas katkastaan kumminkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675830Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344274Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.971926- 631445
- 2611137
- 471132
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126999Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49826Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31763Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39725