Tytöt + pojat = kädenvääntö.

Heikkopoika

42

6221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsgfdhghjghjhg

      noh mun kaupungis on yks poika joka on olevinaan niin haba haba ja äijjä on joku 150cm pitkä ja nössö vaikka muuta esittää niin hävisi häntä 2v nuoremmalle tytölle kädenväännössä ja tyttö oli vielä ns. hoikka ettei lihaksii löydy ja sillee (sai kunnon naurut)

      • Heikkopoika

        Ei se oo haban koosta kiinni. Monella muijalla on ihan vitun pieni mut sitäkin tiukempi haba. Sellasilla hihoilla väännetään jätkiltä kädet alas. Ei se oo haban koosta kiinni. Ite hävisin 17 vuotiaana jätkänä 14 vuotiaalle muijalle ihan kevyesti. No, sillä oli kyllä paljon isompi ja tiukempi hauis ku mulla, ku se oli treenannu painoilla jo monta vuotta. Mulla oli sillon 27 senttinen ja sillä oli 33 senttinen hauis.


      • dasdafasfsdf
        Heikkopoika kirjoitti:

        Ei se oo haban koosta kiinni. Monella muijalla on ihan vitun pieni mut sitäkin tiukempi haba. Sellasilla hihoilla väännetään jätkiltä kädet alas. Ei se oo haban koosta kiinni. Ite hävisin 17 vuotiaana jätkänä 14 vuotiaalle muijalle ihan kevyesti. No, sillä oli kyllä paljon isompi ja tiukempi hauis ku mulla, ku se oli treenannu painoilla jo monta vuotta. Mulla oli sillon 27 senttinen ja sillä oli 33 senttinen hauis.

        Ei oo kuule paljoo habast kii ku osaat tekniikan ni sellane joka nostaa penkistä sen 60kg ni voittaa sellasen joka nostaa penkist 100kg.


      • sadddddddddddd
        dasdafasfsdf kirjoitti:

        Ei oo kuule paljoo habast kii ku osaat tekniikan ni sellane joka nostaa penkistä sen 60kg ni voittaa sellasen joka nostaa penkist 100kg.

        Ihan mahdollistahan tuo koska kädenväännössä ei käytetä penkkilihaksia.


    • ei noloa

      No ei ole ollenkoaan noloa jos poika häviää tytölle kädenväännössä koska tytöt kehittyvät fyysisesti poikia nopeammin.Itse hävisin 14 vuotiaana vuotta nuoremmalle tytölle kädenväännössä tosin tyttö oli minua huomattavasti kookkaampi.

      • .

    • Toki

      kehon lihakset sitä avittaa mutta loppupeleissä se on tekniikkalaji....

      • Huh huh!

    • qwertyuiopåm

      Mä voitin kaikki mun luokkalaiset pojat kädenväännössä kuudennella luokalla. Tarvittiin 2 poikaa vääntää samaan aikaan et voittais mut. Ja tyttöjen kaa 3 :DD Mun hauiksen ympärys on khyl vaa 26,5 mut ihan vahva oon silti. Se riippuu myös tekniikasta eikä voimasta mut tietenki se voima on tärkeetä. Oon nyt 13v. ja voitan mun äitin kädenväännössä iha reilusti vaik se käy monta kertaa viikossa salilla ja mä käyn vaan kerran.

      • enväänäenäänikinä

        riippu aika paljon nivelistä kädenväännössä ainakin saa käden paskaksi jos ei muuta


      • Dick

        Olen minäkin hävinnyt tytölle kädenväännössä neljännellä luokalla kansakoulussa. Vanhemmalle siskolleni hävisin myös. Olin silloin fyysisesti heikko poika. Nykyisin olen vahvempi mutta en mikään bodari. Työssä on tullut kuntoa lisää. Häviäisin silti monelle naiselle, olisihan se kivaa tietää kuinka vahvoja aikuiset naiset oikein ovatkaan ?


    • QuickSapphire

      Satuitteko tietämään, että kädenvääntöön vaikuttaa pelkästään yksi erittäin pieni lihas olkapäässä, mikä liikuttaa kättä sivusuunnassa. Tekniikka tietenkin auttaa myös tosi paljon. Hauiksella ei kädenväännön kannalta edes ole merkitystä. Joten jos haluatte treenata kädenvääntöä niin siitä vaan treenaamaan sitä yhtä lihasta jota ei oikeastaan tarvi mihinkään muuhun kuin siihen käden kääntämiseen. Niin joo ja lisäksi on syytä muistaa, että se lihas on tosiaan pieni ja menee siksi tosi helposti rikki. Niitä sattuu yllättävän paljon kun se lihas hajoaa kädenväännössä.

      • moro :D faktat kehii

        quicksaphire oot viksu mies: DDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • asdasdarrtt
        moro :D faktat kehii kirjoitti:

        quicksaphire oot viksu mies: DDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Kaverin vuotta vanhempi isosisko pyyhki minulla ja kaverillani kädenväännössä aina lattiaa. Ei se pahemmin hävettänyt kun kaverikin hävisi ihan samalla tavalla ja tämä tyttö oli todella vahva ja se näkyi päällekin.


      • pörlöölö
        asdasdarrtt kirjoitti:

        Kaverin vuotta vanhempi isosisko pyyhki minulla ja kaverillani kädenväännössä aina lattiaa. Ei se pahemmin hävettänyt kun kaverikin hävisi ihan samalla tavalla ja tämä tyttö oli todella vahva ja se näkyi päällekin.

        Vahvat tytöt on tosi seksikkäitä! Olen hävinnyt kädenväännössä yhdelle fitnesstytölle ja se oli aivan uskomatonta!


    • tyby16

      kyl mä ainaki oon ain jätkien kans kädenvääntöö :D ja kyl sitä joskus tulee voitettuu...

      • Kuka vastaa?

        Olen hoikka 176cm kundi ja aina harrastanut liikuntaa, tosin en mitään varsinaisia voimalajeja. Pienet ja pippuriset 156cm ja 160cm mimmit on voittanut mut kädenväännössä, ihan rehellisesti voimalla eikä tekniikalla. Ei ne likat jaksa painoja nostella eikä leukoja vetää kuten mä, mutta sit jätkää vastaan niillä kyllä löytyy habaa! :D

        Kuka kertoo, mistä se johtuu jos 50 kg mimmin pitäisi vaikka sohvaa nostaa, siitä ei tule kyllä mitään, mutta jos haluaa jätkän kanssa painia, yli 60kg nousee kyllä ilmaan ihan kevyesti ja jätkä voi olla helisemässä? :D


      • Sohva nousee
        Kuka vastaa? kirjoitti:

        Olen hoikka 176cm kundi ja aina harrastanut liikuntaa, tosin en mitään varsinaisia voimalajeja. Pienet ja pippuriset 156cm ja 160cm mimmit on voittanut mut kädenväännössä, ihan rehellisesti voimalla eikä tekniikalla. Ei ne likat jaksa painoja nostella eikä leukoja vetää kuten mä, mutta sit jätkää vastaan niillä kyllä löytyy habaa! :D

        Kuka kertoo, mistä se johtuu jos 50 kg mimmin pitäisi vaikka sohvaa nostaa, siitä ei tule kyllä mitään, mutta jos haluaa jätkän kanssa painia, yli 60kg nousee kyllä ilmaan ihan kevyesti ja jätkä voi olla helisemässä? :D

        Ai ei sohva muka nouse? Tässä nuori mimmi tekee hauiskääntöjä massiivisella nahkasohvalla kuin se olisi pelkkää ilmaa:

        http://youtuberepeater.com/watch?v=5ZytFKxy0Qg


    • Osteri Ossi

      Täytän ensi viikolla 14 ja vituttaa niin saatanasti, kun olen niin helvetisti kehityksessä edellä jos vertaa muihin luokan poikiin. Olen noin 180 senttiä pitkä, oman luokan lyhimmät pojat huitelee 140 sentin hujakoisssa :S :D

      En voi ottaa oikeen kenenkään kanssa kädenvääntöä koska kyynerpään ja ranteen välinen osa on aivan saatanan pitkä! Monen aikuisenkaan kanssa ei onnistu kädenvääntö niin että olisi tasaväkistä, eikä mun tarvisi vääntä kättä mitä ihmeellisempiin asentoihin. Leukaa vedän noin 15 ja habaa on kasvanu jo vähän, mutta häviän vittu ykkösluokkalaisellekkin kädenväännössä.

    • Kuka vastaa

      Ja tapahtui kerran näinkin paha dilemma: Otin kädenvääntömatsin erään muijan kanssa. Entinen voimistelia, tosi pieni jotain 153cm 40kg. Otettiin pöydällä ja lattialla ja en pystynyt voittamaan sitä! Muija heitti mut olkapäälle (painan siis 62kg) aivan kevyesti ja jaksoi kantaa repparissakin ehkä 50metriä! Jalkavoimat sillä oli vähän vahvemmatkin kun mulla. Kohta muija kertoi aloittavansa kuntosali treenin, että saa käsivarret ja yläkropan kuntoon. "Haluun voittaa sut syksyllä kädenväännössä". Kun ärsyynnyin asiasta muija heitti lisää löylyä: "Aion olla yhtä vahva kuin sä ja vähän vahvempikin, sitten mua ei kannata suututtaa turhaan". Itse tuolloin punnersin ehkä 40, penkistä hikiseen 60kg, leukoja 10.

      Päätin etten todellakaan aio hävitä pikkulikan kokoiselle naiselle ja aloin itsekkin treenaamaan joka päivä lihaskuntoa. Ehkä kuukauden kuluttua otettiin matsi uudestaan. Jalkavoimissa voitin ja kädenväännössä pystyin jo kääntämään muijan rystysiä lähemmäksi pöytää, mutta vaikka olinkin vähän vahvempi, voittamaan en kuitenkaan vielä pystynyt. Tämän jälkeen mimmi ei halunnut enää nähdä muutenkaan (kun huomasi ettei tule voittamaan?:D)

      Että semmosta. Tässä tapauksessa jätkän pikku treeni auttoi karistamaan mimmin luulot pois... Mutta hattua nostan tytön voimille, terkkuja vaan jos luet :P

    • Kuka vaan

      22v nainen 170/55. n. 60 etunojaa, penkki n. 60, leukoja yli 10, kyykky n. 70. Treenannu oon salilla ja matolla kauan et pärjään vastaaville kundeille noissa. Mut jos mut suututetaan, vaikka mulle tärkeetä ihmistä haukutaan tai vastaavaa, salilla mulle tasavertaset kundit ei mahda silloin mitään. Isojakin miehiä olen heittäny maahan, mua vähän isompia nostanut seinälle suorille käsille ja silleen.

    • Mad-Croc-lol

      Höpö höpö.

      "mua vähän isompia nostanut seinälle suorille käsille ja silleen. "

      Noilla mitoilla ja tuloksilla et varmasti jaksa. Eikä siihen pystyisi useimmat miehetkään.

      "salilla mulle tasavertaset kundit ei mahda silloin mitään."

      Noin pieniä miehiä on aika vähän olemassa. Mikä lilliputtien sali se on?

    • Naine 17

      Ihan hyvin mahdollista. Kainaloista niin helppo nostaa jos ei toinen älyä laittaa vastaan eikä heitä itteensä veltoksi. Oon 167/52 150 miesten etunojaa 15 leukaa 180kg jalkapressistä. Penkissä oon huono vaan 50kg. 70kg oon jaksanu nostaa seinälle 45kg lissu lähtee suorille ihan kevyeen! Kädenväännössä heikennän vastustajaa pitämällä kasvot peruslukemilla koko ajan... En tietty isoille jätkille pärjää mut monta pienempää jätkää oon nöyryyttäny ite ovat tulleet haastaa!

      Kertokaa muut lisää et pojat alkaa uskoa... ;)

      • Nuori miekkonen

        Voisit saada yhden leuan (kova tulos naiselle) ja itsesi kokoisen tytön irti maasta. Et kuitenkaan suorille käsille, se vaatisi hirveät voimat.

        50kg penkki on ihan hyvä tulos tuon kokoiselle naiselle.

        Etunojapunnerrukset vaativat niin vähän voimaa etteivät ne mittaa mitään muuta kuin kestävyyttä.


    • joku ihme

      joo toi on ihan totta meidän luokalla on kaks cheerleadingii harrastavaa tyttöö ne on aika vahvoja ja on voittanu meidän luokalla aika monta poikaa kädenväännös :DD
      mua nolottaa hirveesti ku mulla ei oo paljo ollenkaa habaa : /
      taino on se jonkilainen mut se on himo pieni..

    • Kuka vastaa

      Täällä on varmaankin likkoja jotka vähän liioittelee ja kundeja jotka ei usko edes totuutta..

      Mut mä 62kg kundi jaksan nostaa 45kg likan kainaloista suorille, 50kg en! Ja edellä mainitut 156cm ja 160cm muijat (joille hävisin niukasti kädenväännössä) on nostanu mut kainaloista puhtaasti ilmaan.

      Että jos nörttilikka nostaa yli 10kg painavamman jätkän, aivan varmasti salilla treenaavat muijat nostelee ittensä painosia vaikka suorille!

    • Takkiin tulee

      Kävin sit haastaa pari muija puoleista kaveria matsiin. Toinen säbää harrastava aika sporttinen 156/56 kokonen. Kädenväännössä voitin kevyesti, painissa jo niukemmin mutta reppuselässä kannossa hävisin. Ja tän blondin kohalla just huomas sen suuttumisen ja sitä kautta alko löytyä muijalla habaa, kun eka selätin sen painissa pari kertaa helposti, lopulta mäkin jo lensin mut 4-2 voitin!

      Toinen totaalinen sohvaperuna joka ei harrasta mitään liikuntaa 161/58. Painissa pyöritin ja kamppailin sitä lähes miten halusin! Mut kädenväännössä en pystyny kääntää sen kättä mihinkää! Muija oli vasuri niin silti se oli oikeella niskan päällä mutta tasapeliin jäi. Mut sit reppuselässä tuli totaalisen turpiin! Mä jaksoin viedä sitä mäkistä epätasaista polkua jotain reilu 100m ni muija mua yli 300m!

      Joistai muijista ei ole mihinkää vaikka treenaavat ja toiset sohvaperunat on hirveitä supermimmejä! Mitä tästä opittiin...

      Jätkä 62kg

    • Takkiin tulee

      A nii ja kun olin selättänyt tämän "sohvaperunan" otin ranteista kiinni ja yritin laittaa sen kädet lattiaan, pään taakse niin ei ne liikahtaneet rinnuksilta mihinkään, vaikka rimpuilin molemmin käsin sen oikeeta kättä vastaan! Muija vaan hymyili ja sanoi ettei ollut vaikeuksia pitää kättä paikallaan. Kun koitettiin toisin päin, muija sai kaksin käsin mun oikean väännettyä irti sellaset 20cm!

      Että semmosta!

      Jätkä 62kg

    • Kuka vastaa

      Ootteko kokeillu kädenvääntövoimaa digitaali vaakalla, että paljon näyttää kun sitä vasten vääntää? Vaaka keittiön pöydällä normi asennossa ja kyynärpää tietty pöydässä kiinni kun vääntää.

      Entä paljon pystytte jaloilla, kun vaakan laittaa polvien väliin?

      Ja mitä puristatte kaksin käsin, kun vaaka on pelkästään käsien varassa?

      Kertokaa myös kokonne.

      Meikä kundilla painoa nyt huimat 61 kg, 176 cm. Väännän 19 kg, jaloilla 21, molemmin käsin 59. Siis hetkelliset maksimi tulokset.

    • e""a

      kädellä vääntö 18 jaloilla 25 käsillä 48. ja 162/54 tyttö oon... jos harjottais tota enempäänkin pystyis.

    • Voitan kaikki :D

      Mimmit, miten te sen koette jos pärjäätte kundille kädenväännössä? Saatteko siitä kicksejä vai onko se noloa jos voittaa esim. poikaystävän? Niin kun tossa videossa näkyy samat mitat ja ruumiinrakenteen omaavat omaavat likat ja pojat on ihan tasaväkisiä...

    • hauiskääntö
    • Feikkivideoita,

      jätkät hävii noissa tytöille säälistä tai kohteliaisuudesta.

    • ecc__

      Ei vaadi paljoa että voittaa jonku perus 170cm/55kg jonnen kädenväännössä vaikka oiski tyttö

      • ecc__

        Millä perusteella? :)


    • anoo

      Noi videon jätkät on kaikki ihan mikki hiiriä, ei minkään näkösiä lihaksia; nainen toki voittaa jos fyysisesti vahvempi rakenne.
      Ite en tällasiin tyttöihin törmäile sillä täytyis olla melkonen naarasgorilla jotta olisi mua vahvempi. Oon 15v.

    • matemaatikko

      Tytöt pojat = kädrnvääntö
      Tytöt = kädenvääntö - pojat

      ahaa, nyt ehkä ymmärrän tyttöjä

    • Mä olen aina luullut että voima on hankittu ominaisuus. Ei sukupuoleen liittyvä.

    • kljnfghkljfhdg

      Olen kokeillut tyttöjen kanssa kädenvääntöä. Suunnilleen yhtä voimakkaita kun samankokoiset pojatkin.

    • Niinjooniin

      Meidän luokalla on kyl pari muijaa ketkä voittaa kaikki jätkät kädenväännös ja painis mut tuskin muille häviäisin.

    • Noloa

      Pari vuotta sitten olin perheeni kanssa kesämökillä, ja oli kutsuttu sinne eräs tuttu perhe kylään. Grillattiin, uitiin, saunottiin ja otettiin juomaa. Tuttavaperheen 13-vuotias tytär on melko järeän oloinen, siis roteva ja lihaksikas. Hän halusi haastaa minut, aikuisen miehen, kädenvääntöön. Arvaatte, miten kävi. Ei ollut jakoa niille hauiksille. Onneksi pystyin laittamaan tappion kännin piikkiin. Vaikka en vielä siinä vaiheessa iltaa ollut juonutkaan kuin yhden kaljan.

    • IkäviäMuistoja

      Olin 16 ja treenasin. väännettiin kättä 15v muikkelin kanssa ja voitti koko ajan vaikka otettiin monta erää. Sit ku siin oli ympärillä muita nuoria ja kävelin nöyryytettynä pois ku kaiki nauro mulle ni se muikkeli vetäs mun housut alas ja kaikki näki mun tavallista pienenmän munan ja sit se sano et ei ihme et häviit koko ajan ku sulla on tommone nössön pikkumuna!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1799
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1167
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      72
      1079
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      929
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      772
    Aihe