Meikäläisellä kädenvääntö naisen kanssa pistää aina jortikan seisomaan. On kokeiltu muutamia kymmeniä kertoja, ja joskus olen jopa voittanut, vaikka olen vain tällainen surkea runkku, pieni ja laiha. Yleensä olen kyllä hävinnyt. Mikä on seksikkäämpää, kuin pullisteleva naisen hauis? Video aiheesta:
http://www.youtube.com/watch?v=j8YI8yOp5ZA&feature=related
Kädenvääntö naisen kanssa.
Surkea runkku
5
1645
Vastaukset
- Hoo Jortikka
Mullakin nousee aina jortikka pystyyn kun rupeen naisen kanssa vääntämään kättä. Sitten se johtaakin siihen että ei väännetäänkään kättä vaan ämmä saa vatkata mun jortikkaa niin kauan että rasva lentää kattoon asti.
- kulkuri--
ja sit kun rasvat on lentäny kattoon, ämmä saa vatkata uudestaan jortikkaa kunnes ne rasvat lentää sen katon läpi, ylös naapurin olohuoneeseen....
- vituttaa vitusti
Mua vituttaa. Väänsin kättä eilen ehtoolla naisen kanssa ja hävisin. Noin voimatonta kättä en kehtaa enää edes runkkaamiseen käyttää.
- siis...
runkattava SUULLA! Taipuu, taipuu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215454- 501481
- 12941
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52907- 47829
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58818Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom135803Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49796- 46792
Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9776