Eli toi mun mokkula toimii aivan loistavasti(ainaki tällä hetkellä) .. MUTTA ainakun alkaa lataan jotain(esim lataan vaikka jotain tiedostoo netistä) niin nopeus menee iha päin p*rsettä, eikä suostu nousemaan takaisin, ellei käynnistä uusiks .. ja sittenkin vai muutaman hetken nopeus pysyy hyvänä kunnes hyytyy .. onks jollain ollu saman tyylisii tapahtumii? ja pitäiskö ottaa yhteys asiakaspalveluun?
Välillä kyllä toimii iha loistavasti toi lataus, mut yleensä ei
Joskus ku oon torrentilla ladannu niin on vaan helpompi ollu luottaa tohon kiinteään laajakaistaan(boxiin) että pystyis ladata .. tosin se on kyllä ainakin 3 kertaa hitaampi kun toi mun mokkula , harvoin waretan mutta ainahan sinne jokus joku lipsahtaa :D
DNA mokkula nopeus, bugaa?
4
491
Vastaukset
- T5XIFK1A9m
Radioverkot vain nyt ovat tuollaisia. Vaihtelevia. Yritä tottua.
- zamppa63
Noi lataukset just usein onki mokkuloilla ongelmallisia. Usein onki vaan parempi vaan ladata lankaliittymän kautta (tai sitte WLANilla). Esim melkein kaikki ohjelmat on parempi ladata äskeisellä tavalla ja sitten vaan käyttää mokkulan kanssa.
- zamppa63
Ni lanka- ja WLAN-liittymien nopeuttahan useimmiten pystyy nostamaan tilaamalla, jos tuntuu liika hitaalta.
- 4g5
Eipä tuohon voi muuta oikein sanoa, kun että sellaista juuri se on. Miten pitkä on hetki ja mikä on väli, ja mahtaako mokkulalla olla muuta nimeä? Luultavasti verkkoon liittyvä ongelma, mutta niitä pystyy ratkomaan vain verkon omistaja käyttäen vianetsintätyökaluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818