Elämän tarkoitus hukassa.

jeesatkaa (26W)

Kun olin nuorempi innostuin kaikista asioista. Unelmani oli oli menestyä urheilussa, perustaa perhe ja hankkia talo. Tuolloin intoa riittikin ja pärjäsin asioissa sen takia että en koskaan tyytynyt vähään. Vietin hienon nuoruuden rakastuin ja rakensin tulevaisuuttani yhdessä naisen kanssa. Silloin katselin yksinäisä ihmisiä ja mietin että miksi hemmetissä nuo ovat yksin. Ainoastaan omalla tavallani eletty elämähän oli sitä oikeaa elämää. näin uskoin.

No sainpahan nenilleni. Pitkän suhteen jälkeen kaikki loppu kuin seinään. Minut petettiin ja jätettiin ja tuo prosessi tapahtui kuin sormia napsauttamalla. Se muutti elämäni täysin, mutta se myös pisti miettimään elämää. Miten ihminen joka oli minulle niinkin tuttu saattoi tehdä niin. Sanotaan nyt vielä että mua ei hetkauta se pettämis juttu enää pätkääkään vaan se hetki kun maailma romahti kerralla. Se oli kauhua josta täytyi selvitä.

Aattelin sitten että tehdään se mitä on tehtävissä eli pidetään hiton hauskaa. Aloin kiertämään maailmaa ja tein sitä kauan. Näin useiden erikulttuurien elämää. Se on ollut erittäin avartavaa. Olen tehnyt elämässäni paljon ja tuntuu että lähes kaikki olisi mahdollista. Naisia on ollut tarjolla, mutta en vaan pysty enää.

En tiedä mikä on elämän tarkoitus. Tuntuu että kaikki on turhaa. Olen miettinyt joskus että jokohan nämä hommat on nähty, mutta sitte oon aatellu että kitkutetaan nyt tää elinikä kun ei tässä muutakaan voi. Minulta puuttuu tavoitteet tulevaisuudelle. Minussa ei herätä mitään tunteita kun kuulen pettämis tarinoita tai maailmalla on kuollut ihmisiä. Musta oikeesti tuntuu että ihan hiton sma mitä tässä maailmassa tapahtuu. Voi sanoa että melkeen jopa pidän uutisista joissa kuulen maailman olevan vaarassa jne...

Jep. nyt oon ollu 3,5 vuotta jo sinkkuna. Asioita mistä nautin on lähinnä se kun silloin tällöin pääsee kavereiden kanssa juomaan tai pajauttamaan jos se on mahdollista. Uhkapeleistä nautin myös, mutta raha ei oikeestaan merkkaa mulle mitään. Mua ei kiinnosta ostaa kämppää eikä muitakaan tavaroita. Ennen olin tosi seksuaalinen ihminen ja ajattelin seksiäkin koko ajan. Enää ei kiinnosta edes se. Tai kiinnostaa mutta yhden yön jutuissa olen huomannut että prosessista tulee enemmän harmia suhteessa hyötyihin.Alkaa siis tuntua että baareistakaan en voi seuraa löytää.

Haluaisin kuitenkin olla joskus vielä onnellinen ja katsoa positiivisesti tulevaisuuteen. Ihan niinkuin nuorena. Olen analysoinut kaikken, uskonnot ja tunteet. Haluan uskoa johonkin. Haluan uskoa tulevaisuuteen ja haluaisin löytää luotettavan ihmisen jonka kanssa kokea tätä elämää. Mutta vaadin paljon. Vaadin naiselta elämän kokemusta, rauhallisuutta ja kykyä käsitellä syvyäkin ajatuksia. Kuinka sen löydän ja miten tutustun. Mistä sen voi löytää kun tuskin se tänne kotia kävelee itsestään. löyhiä ihmisuhteita en enää kaipaa...

Okei. Tällanen avautuminen näköjään tuli tänä aamuna. Toivottavasti tulee palautetta. kun aloin kirjoittamaan en tiennyt mitä kirjoitan, mutta nuo ajatukset sieltä mielestäni sain kaivettua. Äärettömästi niitä kuitenkin jäi sinne.

13

2151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat elämää

      Elämän pelissä on hyvä, jos kokee tappioita jo varhaisessa vaiheessa. Silloin pääsee siitä paineesta, että pitäisi yrittää jatkaa tappiotonta kautta.

      Itsellä on kokemuksia liian täydellisestä elämästä. Olen ns. kympin tyttö, jolla meni niin hyvin että oli pakko alkaa etsiä vaikeuksia. Sekin vaihe meni onneksi ohi ja nyt olen tyytyväinen elämääni. Tosin ammatillinen identiteetti on hukassa, mutta onhan tässä loppuelämä aikaa...

      • kommentti.

        Sinua vaivaa todennäköisesti masennus, ehkä naisesi sen vuoksi jätti sinut. Normaali ihminen kyllä selviytyy tuollaisista vastoinkäymisistä ihan hyvin, ja pystyy jatkamaan elämäänsä. Masennuksen tunnustaminen itselleen on kuitenkin usein vaikea pala.


      • kommentti.
        kommentti. kirjoitti:

        Sinua vaivaa todennäköisesti masennus, ehkä naisesi sen vuoksi jätti sinut. Normaali ihminen kyllä selviytyy tuollaisista vastoinkäymisistä ihan hyvin, ja pystyy jatkamaan elämäänsä. Masennuksen tunnustaminen itselleen on kuitenkin usein vaikea pala.

        ops, meni väärälle kirjoittajlle, tuon piti mennä aloittajalle.


      • aloittaja______
        kommentti. kirjoitti:

        ops, meni väärälle kirjoittajlle, tuon piti mennä aloittajalle.

        Okei. oon miettiny sitä että mulla on varmaan masennus. tuskin mua sen takia jätettiin mutta sama se..
        Eli mahdollisuus olis mennä lääkäriin ja saada pillerit mikä kiihdyttää dopamiinin eritystä. Olisin siis ehkä tyytyväinen kun kiskoisin nappini. Pitäiskö sitte tehdä näin? Ei vaan jotenkin tunnu tuokaan vvaihtoehto hyvältä..


      • kommentti.
        aloittaja______ kirjoitti:

        Okei. oon miettiny sitä että mulla on varmaan masennus. tuskin mua sen takia jätettiin mutta sama se..
        Eli mahdollisuus olis mennä lääkäriin ja saada pillerit mikä kiihdyttää dopamiinin eritystä. Olisin siis ehkä tyytyväinen kun kiskoisin nappini. Pitäiskö sitte tehdä näin? Ei vaan jotenkin tunnu tuokaan vvaihtoehto hyvältä..

        Ei noin. Masennuksesta ei parane helpolla. Se on infektioperäinen sairaus, kuten muutkin krooniset sairaudet, ja oikeastaan pitäisi määrätä pitkät antibioottikuurit. Nämä infektiot istuvat tosi syvällä, eli vuosikaupalla joudut tekemään töitä parantumiseen eteen. Lopussa se kiitos kuitenkin seisoo.

        Toimivia hoitoja voisi olla esim MP - Marshallin protokolla, tai muut vastaavat. Monet hoitavat itseään ihan lisäravinteilla, joilla on antibiootin kaltaisia ominaisuuksia. On ymmärrettävä että paraneminen ei tapahdu hetkessä, vaan puhutaan vuosista. Sen jälkeen olet tosiaankin kuin uusi ihminen, kun olet saanut bakteerikuormaasi vähennettyä elimistöstä. Valitettavasti nämä eivät kuole oireetta.

        Taudinaihettujia on monia, eli tuberkuloosibakteerien sukulaiset, jotka eivät aiheuta välittömiä oireita, eli mykobakteerit, sekä malarianloisen kaltainen toksoplasma, joka pesiytyy aivoihin, ja aiheuttaa käyttäytymismuutoksia. Näitä kertyy elimistöön jokaiselle kun vanhenemme, ja ne asuvat solujen ja immuunipuolustuksen solujen sisällä, eli immuunipuolustus ei kykene niitä aina havaitsemaan.

        Paaston avulla voi testata miten paljon latentteja patogeeneja löytyy elimistöstä. Paasto aiheuttaa sen että elimistö rupeaa kierrättämään turhaa tavaraa hyötykäyttöön, jolloin myös infektoituneet solut saattavat paukahtaa. Useimmat saavatkin oireita kun paasto on jatkunut muutaman päivän, mikä viittaa siihen että jotakin kuoli, ja immuunipuolustus reagoi siihen. Tässä on tutkimuksia siitä miten paasto vaikuttaa perusteellisesti neuronien autofagiaan, eli uudistumiseen:

        Nutrient Deprivation Induces Neuronal Autophagy and Implicates Reduced Insulin Signaling in Neuroprotective Autophagy Activation
        http://www.jbc.org/content/284/4/2363.full

        Short-term fasting induces profound neuronal autophagy.
        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20534972


    • en tahdo tyrkyttää

      >>Olen analysoinut kaikken, uskonnot ja tunteet.

      • aloittaja____

        Ei oo mua varten toi Jeesus. Oon tutkaillu asiaa ja se ei sovi mun elämään. Ennemmin tuntisin omakseni esim. hindulaisuuden, mutta koitan hahmottaa maailmaa luonnonilmiöiden ja historian perusteella.

        Täytyy perehtyä enemmän tohon tulehdusten puhdistamiseen...


    • Kokeileva human bein

      Kertomasi perusteella sinulta löytyy eräs ase joka on hyvin voimakas ja on kaikki mitä tarvitset jos vain lujitat sitä. Minulle heräsi halu analisoida tuota tunnetta, jonka usein ihmiset sivuttavat syventymättä siihen. Olet löytänyt erityisen päämäärän mitä maa päällänsä kantaa. Rakkaus ei aiheuta köyhyyttä, se ei etsi hyötyä eikä polje alleen, ei lyö, ei raiskaa, ei tapa. Maailma tarvitsee tällaista tunnetta ja jos voit lujittaa tätä tunnetta, kasvattaa sitä, antaa sille lisäkipinää, se voi kasvaa kaiken kattavaksi aseeksi väkivaltaa ja välinpitämättömyyttä vastaan. Jos ihmissuhteesi tuntuvat löyhiltä, syynä ole se että olet tällähetkellä löyhä. Työskentele itsesi kanssa niin voit olla osana sitä suurta joukkoa ihmisiä jotka yrittävät pelastaa maailman. Kun lähdet sille tielle, tiedät kyllä mitä tehdä ja miksi. Kun ajattelet sydämelläsi et voi olla välinpitämätön minkään asian kanssa. Laskeudu päästäsi hieman alemmaksi ja keskity rintakehääsi ja vatsan seutuun. Unohda ajatteleminen, puhuminen ja sanojen kuunteleminen. Kuuntele tunnetta ja mene sinne minne vatsasi sinua vie. Aivomme ovat kehittyneet pikkuhiljaa ja ehkä tuhannen vuoden päästä ihmiset voivat ratkaista kaikki ongelmat pelkällä päänupilla, mutta perusvoimavarastomme ovat vaistot, ne voivat pelastaa meidät vaaroilta varmemmin kuin ajattelu. Kurkista mitä löytyy naamiosi alta. Mikä on salaisuutesi.

      • aloittaja___

        Niin kai se on että edelleen ihminen pystyy tekemään parhaat ratkaisut vaistojen avulla jotka on sitte syvemmin katsottuna myös järkeviä. Haluan oppia tuntemaan paremmin sen henkilön joka mua katsoo peilistä takaisin. Sitä oonkin tehny, mutta mitä enemmän oon koittanu järkeistää maailmaa sitä lohduttomammalta se on alkanut näyttämään. Sitte en enää tiedä että onko elämän tarkoitus edes elää onnellista elämää. Oli kuitenkin vaan niin helppoa olla "tyhmä" ja onnellinen, että ei voi sanoa etteikö sitä tunnetta kaipais... Nyt oikeestaan on tullu siihen tilanteeseen että ei tiedä mitä hemmettiä tässä elämässä pitäis tehdä... En mä silti aijo luovuttaa ja haluun selvittää omat salaisuuteni... ´mutta mitenhän se onnistuu.


      • astralprojector
        aloittaja___ kirjoitti:

        Niin kai se on että edelleen ihminen pystyy tekemään parhaat ratkaisut vaistojen avulla jotka on sitte syvemmin katsottuna myös järkeviä. Haluan oppia tuntemaan paremmin sen henkilön joka mua katsoo peilistä takaisin. Sitä oonkin tehny, mutta mitä enemmän oon koittanu järkeistää maailmaa sitä lohduttomammalta se on alkanut näyttämään. Sitte en enää tiedä että onko elämän tarkoitus edes elää onnellista elämää. Oli kuitenkin vaan niin helppoa olla "tyhmä" ja onnellinen, että ei voi sanoa etteikö sitä tunnetta kaipais... Nyt oikeestaan on tullu siihen tilanteeseen että ei tiedä mitä hemmettiä tässä elämässä pitäis tehdä... En mä silti aijo luovuttaa ja haluun selvittää omat salaisuuteni... ´mutta mitenhän se onnistuu.

        Kuinkas paljon pajauttelet ? Huomasin itse että oma masennukseni oli pajautuksen laukaisema. Huomasin eräänä iltana hyvissä paukuissa että mitäs hittoa. Kuolema kun tulee niin lähetään jalat eellä pää paukkuen. Mitäs minun kuvio täällä oikein on ? Siittä asti olen yrittänyt miettiä mikä tarkoitus yhdellä 6 biljoonasta ihmisestä oikein on. Ei mitään. Ei missään. Eikä ketään. Live life like its your last. Kokeillut olen kaikenlaista mutta yksi mikä omaa mieltä kohottaa on matkustelu :) ja joo khyl melkein kaikki "aineet" on kahlattu läpi ja voin kokemuksella sanoa että jokainen trippi on ollut toistaan huonompi ja masentavampi. Ainoa mikä pitää välillä mieltä ylhäällä on kunnon pajarit ja hyvä leffa ellei osote ole ulkomailla :D En siis ohjeista/kannusta ketään mihinkään tai edes yrittämään :) drugs are bad for you but you are even worse.


      • aloittaja____
        astralprojector kirjoitti:

        Kuinkas paljon pajauttelet ? Huomasin itse että oma masennukseni oli pajautuksen laukaisema. Huomasin eräänä iltana hyvissä paukuissa että mitäs hittoa. Kuolema kun tulee niin lähetään jalat eellä pää paukkuen. Mitäs minun kuvio täällä oikein on ? Siittä asti olen yrittänyt miettiä mikä tarkoitus yhdellä 6 biljoonasta ihmisestä oikein on. Ei mitään. Ei missään. Eikä ketään. Live life like its your last. Kokeillut olen kaikenlaista mutta yksi mikä omaa mieltä kohottaa on matkustelu :) ja joo khyl melkein kaikki "aineet" on kahlattu läpi ja voin kokemuksella sanoa että jokainen trippi on ollut toistaan huonompi ja masentavampi. Ainoa mikä pitää välillä mieltä ylhäällä on kunnon pajarit ja hyvä leffa ellei osote ole ulkomailla :D En siis ohjeista/kannusta ketään mihinkään tai edes yrittämään :) drugs are bad for you but you are even worse.

        Ai että sun masennus on Pajarin laukaisema tai näin uskot?? Ite en usko että mulla on. ei se ketjureaktio siitä lähtenyt mutta mukaan se tuli jossain vaiheessa. Välillä pajauttelin kovastikkin (4 kertaa viikkoon) mutta nyt oon koittanu pitää vähän väljempää tahtia ja sanoisinko että 2-3 viikon välein. Tykkään kyllä kun ajatukset juoksee, mutta mua se passivoi. Siksi oon päättäny että pidän taukoa siitä kun tahdon saada näitä "turhia" juttuja tehtyä. (toivon että tää keskustelu ei mee taas kannabiksesta jauhamiseksi kun se on se sama vanha aihe aina) Eli tällä hetkellä on sentäs kivaa se että on ihan mukava työ, mutta joka päivä senkin turhuus tulee mieleen... Ja matkalla olemisesta nautin kans ja varsinkin siitä kun oon liikkeellä johonkin uuteen paikkaan ja on voinu jättää sen vanhan taakseen.. Haluisin että pystyisin olemaan paikallani ja nauttimaan siitä, mutta se ei onnistu.


    • Anonyymi

      Tästä aiheesta on jo pitkä aika takana. Kiinnostaisi tietää että mitä elämääsi nyt kuuluu? Itse painiskelen hyvin samankaltaisten asioiden kanssa nyt, ja mietin tarkoitusta/motivaatiota edistyä elämässä.

    • Anonyymi

      Elämässä pitää olla muutakin sisältöä kuin parisuhde.Itse olen ollut koko ikäni sinkku ja nautin omasta ajasta. Minä en ole ikinä kaivannut parisuhdetta. Mulla on kaksi ihanaa miespuolista ystävää ja se riittää mulle.En ole seksuaalinen ihminen ja musta on ihanaa ettei ole ikinä tarttenut pelätä ja ajatella että ystävilläni olisi taka-ajatuksia.

      Mulla ei ole ikinä ollut naisia kavereina ja enkä jaksais mitää lapsikeskusteluja tai kierrellä kirpputoreilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      682
      5087
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3287
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2543
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2369
    6. 261
      1960
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1389
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe