Olen lueskellut usean toisen nuoren nettikeskusteluja ja seurannut monia blogeja.
Tänään löysin erittäin mukavan blogin:
http://syksyasuntoni.blogspot.com/
ja ehdottomasti alan itse seuraamaan miten tämän nuoren yksineläminen alkaa etenemään, jos hän vain jatkaa bloginsa pitoa. Ja suosittelen muillekin, jotka miettivät millaista siellä omassa kodissa tulee olemaan. Itse olen jo 19-vuotias ja asun edelleen kotona, sillä en ole uskaltanut lähteä kokeilemaan yksinasumista.
Ehkä saan vielä blogista mukavan inspiraation! ..tai säikähdän yksin lähtöä lopullisesti..
Sen ainakin tiedän nyt, etten heti ensimmäiseksi hommaa kissaa kämppikseksi;)
Idea meille nuorille, jotka mietimme itsekseen muuttoa.
19v ja yhä kotona
1
1144
Vastaukset
- whisper-
Kannatta kyllä todellakin uskaltaa muuttaa omaan asuntoon, jos vain rahaa on vuokran maksamiseen. Itse olen 18v ja asunut omassa kämpässä nyt yli 2 vuotta. Heti peruskoulun jälkeen olin ihan innoissani siitä että saan muuttaa omaan asuntoon toiselle paikkakunnalle. En voisi enää kuvitella muuttavani takaisin vanhempien luo. :D
Tsemppiä sinulle omaan asuntoon muuttamisessa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066