Olen lueskellut usean toisen nuoren nettikeskusteluja ja seurannut monia blogeja.
Tänään löysin erittäin mukavan blogin:
http://syksyasuntoni.blogspot.com/
ja ehdottomasti alan itse seuraamaan miten tämän nuoren yksineläminen alkaa etenemään, jos hän vain jatkaa bloginsa pitoa. Ja suosittelen muillekin, jotka miettivät millaista siellä omassa kodissa tulee olemaan. Itse olen jo 19-vuotias ja asun edelleen kotona, sillä en ole uskaltanut lähteä kokeilemaan yksinasumista.
Ehkä saan vielä blogista mukavan inspiraation! ..tai säikähdän yksin lähtöä lopullisesti..
Sen ainakin tiedän nyt, etten heti ensimmäiseksi hommaa kissaa kämppikseksi;)
Idea meille nuorille, jotka mietimme itsekseen muuttoa.
19v ja yhä kotona
1
1176
Vastaukset
- whisper-
Kannatta kyllä todellakin uskaltaa muuttaa omaan asuntoon, jos vain rahaa on vuokran maksamiseen. Itse olen 18v ja asunut omassa kämpässä nyt yli 2 vuotta. Heti peruskoulun jälkeen olin ihan innoissani siitä että saan muuttaa omaan asuntoon toiselle paikkakunnalle. En voisi enää kuvitella muuttavani takaisin vanhempien luo. :D
Tsemppiä sinulle omaan asuntoon muuttamisessa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253760
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402732Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532290Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131749Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191540Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531512- 971399
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621251Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951204