Varokaa Virolahden taxien kyydissä!Pedofiilikuski tuomittu yrityksestä15 v. tytön kanssa seksiin.Kuka on toi mulkku? Tän päivän kymärissä oli juttu!! Nii, -1966 syntyny! Ajaako vielä koulukyytejä? Nimi esiin että tietää varoa kun oman tytön puolesta!
PEDOFIILITAXI
14
2245
Vastaukset
- :::äiskä:::
En lähtis yleistämään. Kyse on kuitenkin yhdestä, ei tee kaikista takseista rikollisia?
Tämän "mulkun" taksilla ajot on kaiketi ajettu (toivottavasti). Sairas pää ei sillä valittettavasti parane!
Pieni kylä, silmiä kaikkialla :) Ei tule olemaan helppoa kuljeskella... - paulalii
Aikuisellahan toki on vastuunsa, mutta kyllä moni 15-kesänen tyttö osaa käyttäytyä ja pukeutua niin että antaa vääriä signaaleja aikuiselle miehelle. Itse tämän tiedän, koska olen itsekin ollut 15-vuotias tyttö ja kyllä se oli mukavaa kun sai huomiota miehiltä. Kyllä sitä pukeuduttiin avonaisiin paitoihin ja kireisiin housuihin, että saatiin flirtattua komeille opettajille ylä-asteella tai naapurin miehelle. Niinhän me tytöt tehdään, väittäkööt kuka mitä hyvänsä. Se onki sitten eri asia että kestääkö flirtin seuraukset. 90-luvulla ku ite olin teini niin ei kukaan tehny pedofiili-ilmotuksia, vaikka moni mun kaveri olikin aikuisen miehen kanssa. No joo, se oli taas mun mielipide
- 15liianvähän!
Eli sitä ollaan siis pedojen puolella!Huhhuh!Ainakin laki on edes toisella puolella.Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä torjumaan 15 v. tytön "väärät signaalit" eikä muna pystyssä käydä etenemään.En ihan tajuu näköjään kaikkia mielipiteitä!!
- kkkkkkkkkkkkkjjk
15liianvähän! kirjoitti:
Eli sitä ollaan siis pedojen puolella!Huhhuh!Ainakin laki on edes toisella puolella.Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä torjumaan 15 v. tytön "väärät signaalit" eikä muna pystyssä käydä etenemään.En ihan tajuu näköjään kaikkia mielipiteitä!!
15v on nykyään täys kone ja jo antanut naida suuhun pilluun ja persereikään jo pitkään äitin pienet kullan nuput
- sellaista peliä
kkkkkkkkkkkkkjjk kirjoitti:
15v on nykyään täys kone ja jo antanut naida suuhun pilluun ja persereikään jo pitkään äitin pienet kullan nuput
Todennäköisesti tyttö on tehnyt rasvaisia ehdotuksia tai ainakin katsellut vihjailevasti. Yllytys on selvä alkusysäys koko tapahtumalle. Laittakaa tyttö korvaamaan ammatinharjoittajalle aiheutuneet taloudelliset vahingot ja henkiset tuskat mahdolliset oikeudenkäyntimaksut.
- taxia siakas
Pitääkö paikkaansa että toi tyyppi ei enää ajele taxilla?
- ixaT
Sisäsiitoinen virojoki on aika hiljaa ko. tapauksesta,vaikka kaikki tietää aika paljon!! On kovaa touhuu..
- 24
ixaT kirjoitti:
Sisäsiitoinen virojoki on aika hiljaa ko. tapauksesta,vaikka kaikki tietää aika paljon!! On kovaa touhuu..
sisäsiittoinen, sitä juuri! täynnä perässä vedettäviä lampaita. paljon on puheita, teot vain puuttuu.
- on
kyliä pitäjässä jossa kaikki naapurit ovat serkuksia niin kyllä siellä ollaan sukurutsaa harrastettu
- ouugitcerx6er
Virolahtelaisen vuonna 1966 syntyneen taksinkuljettajan lapsen seksuaalisen hyväksikäytön yrityksestä saama ehdollinen vankeusrangaistus putosi Kouvolan hovioikeudessa.
Hyvin tuntemansa 15-vuotiaan tytön syrjäiselle kesämökilleen vuoden 2009 marraskuussa vienyt mies yritti vihjaillen saada tyttöä sukupuoliyhteyteen kanssaan. Tyttö pääsi puhumalla pinteestä ja sai miehen viemään hänet kotiin.
Hovioikeus katsoi kyseisen vihjailun täyttäneen rikoksen tunnusmerkit, mutta pudotti käräjäoikeuden antaman kahdeksan kuukauden ehdollisen kolmeen kuukauteen.
Kymen Sanomat Online 18.2.2011 16:16- ooksää ollu jo.
Nää pikkuakat on niin vosuja jo ollakseen, joku rääväsuinen narttu antaa ehkä tahtomattaan
väärän viestin. Näytellään paikkoja ja äiti ei ole neuvonut häpy-sanan toista merkitystä.
Sitä tuppaa saamaa, mitä tilaa.
- Turhaa valitusta
Näiden nykyajan 15-vuotiaiden ongelmana on että antavat ymmärtää kaikin tavoin mutta eivät ymmärrä antaa. Kun leikkiin ryhtyy pitää katsoa kortit loppuun asti tai pysyä kotona äiteen helmoissa.
- hysteerikko
No mies oli kysynyt, ja tyttö ei suostunut. Taksikuski vei tytön kotia.
Tyttö oli kuitenkin lähtenyt mökille.
Minusta tuomio oli aika kohallaan. Eli ei oikein mistään, ei oikein mitään.
Toki omituista se että yli 40v mies pitää 15v lasta haluttavana. - Jerkkuserkku
Himot ne on hiirelläkin , saati sitten virojokelaisella taksikuskilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst29814699Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1844338PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1403931Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun4591933Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1871928En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351796Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn521405Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1531267Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot351241Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok671190