PEDOFIILITAXI

virojokelainen

Varokaa Virolahden taxien kyydissä!Pedofiilikuski tuomittu yrityksestä15 v. tytön kanssa seksiin.Kuka on toi mulkku? Tän päivän kymärissä oli juttu!! Nii, -1966 syntyny! Ajaako vielä koulukyytejä? Nimi esiin että tietää varoa kun oman tytön puolesta!

14

2131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :::äiskä:::

      En lähtis yleistämään. Kyse on kuitenkin yhdestä, ei tee kaikista takseista rikollisia?
      Tämän "mulkun" taksilla ajot on kaiketi ajettu (toivottavasti). Sairas pää ei sillä valittettavasti parane!
      Pieni kylä, silmiä kaikkialla :) Ei tule olemaan helppoa kuljeskella...

    • paulalii

      Aikuisellahan toki on vastuunsa, mutta kyllä moni 15-kesänen tyttö osaa käyttäytyä ja pukeutua niin että antaa vääriä signaaleja aikuiselle miehelle. Itse tämän tiedän, koska olen itsekin ollut 15-vuotias tyttö ja kyllä se oli mukavaa kun sai huomiota miehiltä. Kyllä sitä pukeuduttiin avonaisiin paitoihin ja kireisiin housuihin, että saatiin flirtattua komeille opettajille ylä-asteella tai naapurin miehelle. Niinhän me tytöt tehdään, väittäkööt kuka mitä hyvänsä. Se onki sitten eri asia että kestääkö flirtin seuraukset. 90-luvulla ku ite olin teini niin ei kukaan tehny pedofiili-ilmotuksia, vaikka moni mun kaveri olikin aikuisen miehen kanssa. No joo, se oli taas mun mielipide

      • 15liianvähän!

        Eli sitä ollaan siis pedojen puolella!Huhhuh!Ainakin laki on edes toisella puolella.Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä torjumaan 15 v. tytön "väärät signaalit" eikä muna pystyssä käydä etenemään.En ihan tajuu näköjään kaikkia mielipiteitä!!


      • kkkkkkkkkkkkkjjk
        15liianvähän! kirjoitti:

        Eli sitä ollaan siis pedojen puolella!Huhhuh!Ainakin laki on edes toisella puolella.Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä torjumaan 15 v. tytön "väärät signaalit" eikä muna pystyssä käydä etenemään.En ihan tajuu näköjään kaikkia mielipiteitä!!

        15v on nykyään täys kone ja jo antanut naida suuhun pilluun ja persereikään jo pitkään äitin pienet kullan nuput


      • sellaista peliä
        kkkkkkkkkkkkkjjk kirjoitti:

        15v on nykyään täys kone ja jo antanut naida suuhun pilluun ja persereikään jo pitkään äitin pienet kullan nuput

        Todennäköisesti tyttö on tehnyt rasvaisia ehdotuksia tai ainakin katsellut vihjailevasti. Yllytys on selvä alkusysäys koko tapahtumalle. Laittakaa tyttö korvaamaan ammatinharjoittajalle aiheutuneet taloudelliset vahingot ja henkiset tuskat mahdolliset oikeudenkäyntimaksut.


    • taxia siakas

      Pitääkö paikkaansa että toi tyyppi ei enää ajele taxilla?

      • ixaT

        Sisäsiitoinen virojoki on aika hiljaa ko. tapauksesta,vaikka kaikki tietää aika paljon!! On kovaa touhuu..


      • 24
        ixaT kirjoitti:

        Sisäsiitoinen virojoki on aika hiljaa ko. tapauksesta,vaikka kaikki tietää aika paljon!! On kovaa touhuu..

        sisäsiittoinen, sitä juuri! täynnä perässä vedettäviä lampaita. paljon on puheita, teot vain puuttuu.


      • on

        kyliä pitäjässä jossa kaikki naapurit ovat serkuksia niin kyllä siellä ollaan sukurutsaa harrastettu


    • ouugitcerx6er

      Virolahtelaisen vuonna 1966 syntyneen taksinkuljettajan lapsen seksuaalisen hyväksikäytön yrityksestä saama ehdollinen vankeusrangaistus putosi Kouvolan hovioikeudessa.

      Hyvin tuntemansa 15-vuotiaan tytön syrjäiselle kesämökilleen vuoden 2009 marraskuussa vienyt mies yritti vihjaillen saada tyttöä sukupuoliyhteyteen kanssaan. Tyttö pääsi puhumalla pinteestä ja sai miehen viemään hänet kotiin.

      Hovioikeus katsoi kyseisen vihjailun täyttäneen rikoksen tunnusmerkit, mutta pudotti käräjäoikeuden antaman kahdeksan kuukauden ehdollisen kolmeen kuukauteen.

      Kymen Sanomat Online 18.2.2011 16:16

      • ooksää ollu jo.

        Nää pikkuakat on niin vosuja jo ollakseen, joku rääväsuinen narttu antaa ehkä tahtomattaan
        väärän viestin. Näytellään paikkoja ja äiti ei ole neuvonut häpy-sanan toista merkitystä.

        Sitä tuppaa saamaa, mitä tilaa.


    • Turhaa valitusta

      Näiden nykyajan 15-vuotiaiden ongelmana on että antavat ymmärtää kaikin tavoin mutta eivät ymmärrä antaa. Kun leikkiin ryhtyy pitää katsoa kortit loppuun asti tai pysyä kotona äiteen helmoissa.

    • hysteerikko

      No mies oli kysynyt, ja tyttö ei suostunut. Taksikuski vei tytön kotia.
      Tyttö oli kuitenkin lähtenyt mökille.

      Minusta tuomio oli aika kohallaan. Eli ei oikein mistään, ei oikein mitään.

      Toki omituista se että yli 40v mies pitää 15v lasta haluttavana.

    • Jerkkuserkku

      Himot ne on hiirelläkin , saati sitten virojokelaisella taksikuskilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1529
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1153
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1029
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1028
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      5
      903
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      882
    Aihe