Suostuuko hierojat hieromaan pelkkää pakaralihaksistoa eli persettä. Jos varaan 30 min. ajan ja pyydän hieromaan pelkkiä takamuksia, onnistuuko tämä yleensä hierojilla?
Pakaralihakset
11
3387
Vastaukset
- jarerik
Onnistuu.terv.Hieroja
miksi ei onnistuisi? ainkain itse hieron myös pakarat kokovaratlohieoronnan yhetydessä ellei asiakas itse kiellä. eikä kukaan ole valittanut. ja usein asiakas jopa toivoo sitä jos tekee esim istumatyötä tai ajaa aammatikseen autoa/työkonetta tms. kyllä pakarat on ihan samankaltainen hierottava lihas kuin muuallakin kropassa.
- Total Relax
Taitaa itämaissa olla se paisuvakin lihas samanlailla hierottava kuin pohjelihaskin. Siinä olisi suomalaisten naishierojien otettava oppia.
- pro hieroja_
Hieronnanhan yksi tarkoitus on rentouttaa hierottavaa, tottakai kun kerran persehieronta rentouttaa, niin ammattilais hieroja kyllä hieroo lihasta kuin lihasta. Se on aivan sama vaikka se olisi käsivarsi kuin pakarakin, jos se kerran rentouttaa. Minua ovat monta kertaa miehet kehoittaneet hieromaan persettään, eikä minulla ole mitään sitä vastaan.
- Vakikundi
Kunhan selität relasti asiasi. Itse olin tänään pakara alaselkä käsittelyssä. Nyt voi taas kävellä normaalisti kun lihakset ei ole kun viulunkielet ja heijastavat kivut paljon lievemmät.
Eiku lavetille ja paikat kondikseen! - kaikki esille
Pakaralihaksen syöpä. 04.01.2011
Niin ja lisäyksenä edelliseen, kuin luin että venyttely vain pahinsi asiaa niin sama myös mulla, eli kaikenlainen mobilisaatio tai jopa hieronta ärsyynnyttää vaivaa. Parasta vaan kun saisi olla kohtalaisen paikallaan asennossa, missä kipua ei tunnu, niin silloin tilanne ikäänkuin rauhoittuu.
Pakaralihaksen syöpää se on ennen pitkää. Siihen auttaa kovat särkylääkkeet ja alkoholi lieventää ja auttaa turruttaen mutta kipu kovempana. Loppu osassa on helvettiä pahimmillaan.
Niin ja lisäyksenä edelliseen, kuin luin että venyttely vain pahinsi asiaa niin sama myös mulla, eli kaikenlainen mobilisaatio tai jopa hieronta ärsyynnyttää vaivaa. Parasta vaan kun saisi olla kohtalaisen paikallaan asennossa, missä kipua ei tunnu, niin silloin tilanne ikäänkuin rauhoittuu.
Parhain hoitaja on osteopaatti, joka ei määrää lääkkeitä. Sillä estät syöpäpuheet ja kuljet normaalisti. Jos sinulla on muita lääkkeitä niin otat ne, mutta muita en suosittele. heh heh..enpä ole hoitsuna ikuna kuulutkaan pakaralihaksen syövästä... voi helvetti mitä skeidaa täälllä jauhetaan
- Nimimerkki on pakoll
kyllä se syöpä voi iskeä mihin ruumiinosaan tahansa
KYLLÄ SE ONNISTUU !
Pääkaupunki . Päijäthäme . Kymenlaakso . Etelä-Karjala
[email protected]
Puh. 040 3797 366
VAIN NAISILLE ! KOTIKÄYNIT- poika 19v gay
kiihottava ajatus että persettä rynkytetään puol tuntii.... aah ison miehen toimesta
- Ne pervoilut loppu
Ei ole yhtään kiihottava että persettä rynkytetään. Se on normaalia hoitotoimenpidettä
siinä missä esim. selän hieronta, pistäminen ja muut hoitotoimenpiteet. Inhoan gaypoikia ja muita perverssejä, siksi koska kyseiset henkilöt haluaa tehdä numeroa poikkeavuudestaan, yrittää päteä ja inttää epänormaaleja seksitaipumuksia normaaleiksi.
Seksi, oma seksuaalisuus ja työ kuuluu pitää erillään toisistaan. Seksi ja oma seksuaalisuus kuuluu vapaa-aikaan, ei kuitenkaan hoitotoimenpiteisiin, vastaanotolle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278168- 2342778
- 262621
- 1642039
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61735Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185