laitoin ktm exc turbokitin änkän. meni suoraa tt putkee ilman modailuu :) naukuu hyvin
Vastaukset 6
- kisane
ite ajan ilman änkkää. naukuu parhaiten
- Rino on paras
Aja ilman putkee. Tullee oikeesti tehoja, tai siis eihän se enää anna vastapainetta jos ei ole ollenkaan putkea, mutta ite tein tollasesta metallisesta sarvikuonnosta (http://2.bp.blogspot.com/_aEubQ98-KVM/THV4rH4COPI/AAAAAAAABS0/ss0oJ0flMjg/s1600/_MG_3958.JPGsiihen sellasen "minipaisarin". On aika hullu, keskelle tulee tehoa ihan hulluna lisää
Pyöränä on siis ktm exc 04 : D- kutka tommi
oletko tosissasi?
- kutka tommi
ota se kissa pois sieltä nii ei nauvu putki.
kaikki ktm kuskit näyttää olevan vinksahtaneita tai muuten sadisteja.
kiusaavat kirkkaan oranssilla pyörällä meitä muita,ajelevat kissa pakoputkessa vaan.- Dork88
Sori, mut mun kotari on kyl musta/ruskea/valkoinen! :) Ei aina kaikki oranssi ole KTM:ää :D Kawasakilla on myös oransseja pyörejä!
- Kutka Tommi Maantiel
Dork88 kirjoitti:
Sori, mut mun kotari on kyl musta/ruskea/valkoinen! :) Ei aina kaikki oranssi ole KTM:ää :D Kawasakilla on myös oransseja pyörejä!
värisokeitakin vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435