laitoin ktm exc turbokitin änkän. meni suoraa tt putkee ilman modailuu :) naukuu hyvin
turbokitin änkkä kotarii
6
1111
Vastaukset
- kisane
ite ajan ilman änkkää. naukuu parhaiten
- Rino on paras
Aja ilman putkee. Tullee oikeesti tehoja, tai siis eihän se enää anna vastapainetta jos ei ole ollenkaan putkea, mutta ite tein tollasesta metallisesta sarvikuonnosta (http://2.bp.blogspot.com/_aEubQ98-KVM/THV4rH4COPI/AAAAAAAABS0/ss0oJ0flMjg/s1600/_MG_3958.JPGsiihen sellasen "minipaisarin". On aika hullu, keskelle tulee tehoa ihan hulluna lisää
Pyöränä on siis ktm exc 04 : D- kutka tommi
oletko tosissasi?
- kutka tommi
ota se kissa pois sieltä nii ei nauvu putki.
kaikki ktm kuskit näyttää olevan vinksahtaneita tai muuten sadisteja.
kiusaavat kirkkaan oranssilla pyörällä meitä muita,ajelevat kissa pakoputkessa vaan.- Dork88
Sori, mut mun kotari on kyl musta/ruskea/valkoinen! :) Ei aina kaikki oranssi ole KTM:ää :D Kawasakilla on myös oransseja pyörejä!
- Kutka Tommi Maantiel
Dork88 kirjoitti:
Sori, mut mun kotari on kyl musta/ruskea/valkoinen! :) Ei aina kaikki oranssi ole KTM:ää :D Kawasakilla on myös oransseja pyörejä!
värisokeitakin vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762