Oltiin eilen kaverin kesämökillä jossa on isokokoinen laituri. Noh ilmeisesti meidän uros rotikka oli menossa juomaan laiturilta ja jotenkin onnistui horjahtamaan laiturilta. Kuulostaa hauskalta ja näin itsekkin tämän ja pakko myöntää että nauroin itsekkin. Menin heti laiturille ja näin että koiramme on hädässä / vähän vettä taisi hörpätä ja koira vähän shokissa. Koira ui laiturin alle / Ponttoonien alle ja hyppäsin vaatteet päällä hakemaan koiran. Sanonpa vain että oli elämäni pisin 30 sekunttinen! Maalla koira hengitti minuutin pari todella raskaasti ja sitten oli todella väsynyt. Tänään ihan normaali. Koiramme on 3-vuotias ja on uinut hellepäivinä paljon, mutta nyt taitaa vähän pelkoa tulla:)
Tapahtui eilen..
baslblslbsl
1
528
Vastaukset
- Nullikki
Pelkoa ei tarvitse tulla, ellet tosiaan itse sitä lietso mm. säälimällä koiraasi. Jos seuraavalla kerralla viet sen uimaan ja ajattelet että pärjääkö se ja säälittelet sitä, niin se vahvistaa vaan toisen pelkotilaa. Joten mene seuraavalla kerralla uimaan, niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan, vaikka kuinka näyttäisi toinen pelkäävän. Koira elää hetkessä, ja näkee miten sinä myös suhtaudut siihen hetkeen, joka vaikuttaa myös koiraasi joko rohkaisevasti tai pelokkaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701073
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294515Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?36509Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49467
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454