Mulla on lainassa muutama poltettu DVD ja nyt haluisin tietää, et onko mun jotenkin mahdollista saada kopioitua ne mun koneelle?
Mulla on sellanen ohjelma, kun DVD Decrypter, mut en tiedä miten se toimii ja voiko sillä edes kopioida noita leffoja. Mun veli asensi sen joskus.
Nii ja jääkö niihin alkuperäsiin kaverin DVDihin sit tieto et ne on kopioitu?
Kiitti, jos joku viittii auttaa..
Poltettu DVD tietokoneelle?
alina_92_
2
404
Vastaukset
- .................
Kyllä ne saa kopioitua koneellesi. Ja kyllä tuolla decrypterillä voi kopioida leffoja, mutta jos levy on kopiosuojaamaton kuten itse poltetut yleensä on, et edes tarvitse sitä, vaan vain kopsaat levyltä tiedostot silloin suoraan oman koneesi kovalevylle ihan tiedostonhallinnan (Windowseissa Resurssienhallinta) kautta.
Ei jää alkuperäisiin levyihin mitään tietoja kopionnista.- alina_92_
voi kiitos paljon asiallisesta vastauksesta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342755Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362591Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962094Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401961Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131742- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271123