Derbi Senda 125 Baja SM

nipanauris

Moro!Olen aatellu ostaa tommosen ja kyselisin että onks tossa yamahan moottori vai onks siinä joku kiina versio?ja muutenki niin onks tommosta järkee ostaa ja onko luotettava?paljo ton huiput on? KIITOS AVUSTA JO ETUKÄTEEN.

8

2055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietävinään

      Baja on Derbin huonoin keksintö. Tuohon vaikuttaa moottori joka on tehty Kiinassa. Kone täristää enemmän, kuin paljon. Tärinästä murtuu runko, sähköjohdot hiertyy puhki, jne jne. EI PYSY KASASSA.

      • noob olet sinä

        DERBI ON KUULE TEHTY SAKSASSA EiKÄ MISSÄÄN EWOKIINASSA NOOB!! MUL ON DERBI JA EI SE TÄRISE YHTÄÄ ET ÄLÄ Sä URPO TUU TÄNNE AUKOO PÄÄTÄS KU ET TIEDÄ MISTÄÄ EES MITÄÄ!!! OON AJANU JO 10TKM EIKÄ EES TARVINNU HUOLTAA TAI KORJAA MUUTA KU MÄÄRÄAIKAISHUOLLOT EVO NOOB IDIOOTTI URPO!!!1 Itse ainaki suosittelisin derbi bajaa. toiminut hyvin ja menee vakiona n. 110kmh suoralla. munaasennos ja alamäes oon saanu gpssäässään huiput 127,5kmh. ja sit menee kuulema 125 suoral helposti oikeeta nopeutta ku laittaa tehömännän ja virityssytytys tulpan vaihtaa taakse 2 pienemmän rattaan.


    • nojuuuu

      Itellä on kanssa Baja, hyvin on kestänyt ilman minkään laisia vikoja mittairssa tällä hetkellä 18tkm. Se ei täristä ja hyvä ajettavuus. Remuksen putkella huiput siinä 100-110km/h. ei siinä mikään runko ja putki halkea.

      Itellä lukee papereissa että tehty espanjassa vm 2006.

    • Baja zsinesse laatu

      Mutta munapäät kuulkaas ku se bajan kone on sitä zsines laatuu ni se on et ei voi mitää.!!!!!!!!!!!

    • derbi senda 125cc

      juu itteltäkin löytyy 07 derbin baja malli ja bajoissa on kiinan kone joka on tehty hondan lisenssillä mut ittellä ainakin kestäny ihan ok tosin olen ajanut sillä vasta tosi vähän mut juu u huiput vakiona siinä 90-105km/h ja ehkä kannattas ostaa vanhempi malli jossa on toi hondan oikea kone tai yamahan kone

    • tietämätön

      moro kertokaahan tietämättömälle miten toi letku joka menee ilmansuodattimelta moottorille (onko joku huohotusputki / villennysputki?) niin kun vaihetaan vapaastivirtaavaan suodattimeen niin mitä tälle moottorille menevällä pikku putkelle pitäs tehä

      • niklasfrilander

        se saa jäähä roikkumaan ei sillä ole väliä itelläkin on ollu irti nii normaalisti toimii


    • MrJeBe

      Hauska luke näitä vanhoja viestejä täältä, mutta osa niistä on totta ja tämä asia on loppuun käsitelty! Haluaisin silti kertoa totuuden derbistä! 2010 mallista eteenpäin derbi senda baja 125 on ollyt yamahan xt kone (eikä mikää kiinalainen) Joten se ei leivo helposti! Ja huiput vakiono on jotian 110-115km/h sitku vähä parempaa kaasarii ja ilmanputsarii, vaihaa putkee (en muista kaikkee mitä niitä on mutta kirjoittaka youtubeen) niin toi pyörä kulkee jopa 145km/h ihan hyvin! Kelpo pyörä ihan turhan haukuttu jne! Husse on yliarvostettu oon nähny semmosen leipovan :DD :P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe