Minne johtaa ??

Butler

Maallikkohypnoosissa kuohuu tai sitten ei ? Tämäkin palsta on täyttynyt jo monena vuotena tietynlaisista kirjoituksista, joiden kohteena on ollut maallikkoliike ja erityisesti SHY. SHY:n linjaus on ollut viime vuosina ns. kaikki on hypnoosia ja sekasoppaterapiat. Onko tämän suuntauksen takana pelko puoskarilaista, jota nyt odotamme vai mikä ? Tämä suuntaus on pesitynyt vahvasti nokkajäseniin, koska jopa kunniajäsenelle näytettiin ovea, kun kritisoi linjausta. Suuntauksen johdosta myös teo:rekkiläiset ovat vähin äänin vetäneet nimensä pois terapeuttirekisteristä ja suuri joukkopako on nyt meneillään. Myös tämä suuntaus on tuonut omat oudot toimet tälle palstalle...viestejä katoaa, jos kohteena on SHY.
Niin ja yrittääkö uppoava SHY nyt kohdistaa pelastavan katseensa Hypnoosiliittoon ? Saataisiinko sieltä jäseniä ? Sehän jo nähtiin viime koulutuspäiviltä.
Itse ennustan, että koko SHY tulee kuihtumaan vuosien saatossa tällä menolla ja jos HL menee fuusioon, käy sama kohtalo. On niin monesti nähty, että kaikenlainen huuhaa kiinnostaa ihmisiä, mutta pitkällä aikavälillä toiminta loppuu. Niin ja olihan HL:n perustamisen takana juuri SHY:n parajuttuihin kyllästyneet henkilöt.

7

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä???

      Aivan "tietynlainen" on ollut sinunkin tyylisi: vihjailuja, asiakkaiden pilkkaamista kammoisiksi, roolien vaihtoa? Kenties provoiluakin...? Oletko itse tieteis-, tajunnallis- vai perinteishypnoosin ammattilaisia?

      • Butler

        omia taustojani, mutta hypnoosi on hyvin tuttu minulle jo työni puolesta..ollut kymmeniä vuosia. Ja tämä palsta koostuu suurelta osin kammoisista ja tietämättömistä henkilöistä. Ja suurin osa kyselee ja kyselee ja en ole mikään vastauspalvelu.


      • !?
        Butler kirjoitti:

        omia taustojani, mutta hypnoosi on hyvin tuttu minulle jo työni puolesta..ollut kymmeniä vuosia. Ja tämä palsta koostuu suurelta osin kammoisista ja tietämättömistä henkilöistä. Ja suurin osa kyselee ja kyselee ja en ole mikään vastauspalvelu.

        lienee ollut yhteyksiä parjaamaasi yhdistykseen ja sisältäsi kumpuavaa kaunaisuutta, kun toistat törkeitä valheita ja paikkansa pitämättömiä väittämiä, et ole empaattinen etkä vapaa omista ongelmistasi eikä sinun hypnotisoitavaksesi saisi ketään ohjautua hoitomielessä! Mene asiakkaaksi jollekin terveydenhuollon ammattilaiselle ongelminesi tai psykologille taikka psykiatrille toivoo edelleen parjaamasi yhdistyksen jäsen, jonka toimintaa kunnioitan voittoa tavoittelemattomana yhdistyksenä. Yhdistys voi hyvin vaikka neljän kopla uhoaa tuhoavansa ko. yhdistyksen omissa keskinäisissä sähköpostiviesteissään.


      • on se
        !? kirjoitti:

        lienee ollut yhteyksiä parjaamaasi yhdistykseen ja sisältäsi kumpuavaa kaunaisuutta, kun toistat törkeitä valheita ja paikkansa pitämättömiä väittämiä, et ole empaattinen etkä vapaa omista ongelmistasi eikä sinun hypnotisoitavaksesi saisi ketään ohjautua hoitomielessä! Mene asiakkaaksi jollekin terveydenhuollon ammattilaiselle ongelminesi tai psykologille taikka psykiatrille toivoo edelleen parjaamasi yhdistyksen jäsen, jonka toimintaa kunnioitan voittoa tavoittelemattomana yhdistyksenä. Yhdistys voi hyvin vaikka neljän kopla uhoaa tuhoavansa ko. yhdistyksen omissa keskinäisissä sähköpostiviesteissään.

        sitten sinun ongelmasi on, kun hyökkäät noin Butleria kohtaan ?? Onhan Butlerin kirjoituksissa paljon perää esim. nämä "kammoiset". Tätä palstaa joskus seurranneena, olen laittanut merkille, että paljon hypnoosia pelätään ja siitä ei tiedetä mitään.


      • 2+18
        !? kirjoitti:

        lienee ollut yhteyksiä parjaamaasi yhdistykseen ja sisältäsi kumpuavaa kaunaisuutta, kun toistat törkeitä valheita ja paikkansa pitämättömiä väittämiä, et ole empaattinen etkä vapaa omista ongelmistasi eikä sinun hypnotisoitavaksesi saisi ketään ohjautua hoitomielessä! Mene asiakkaaksi jollekin terveydenhuollon ammattilaiselle ongelminesi tai psykologille taikka psykiatrille toivoo edelleen parjaamasi yhdistyksen jäsen, jonka toimintaa kunnioitan voittoa tavoittelemattomana yhdistyksenä. Yhdistys voi hyvin vaikka neljän kopla uhoaa tuhoavansa ko. yhdistyksen omissa keskinäisissä sähköpostiviesteissään.

        Maallikkohypnoosin vastainen salaliitto? "Kopla"?


      • riitä?
        on se kirjoitti:

        sitten sinun ongelmasi on, kun hyökkäät noin Butleria kohtaan ?? Onhan Butlerin kirjoituksissa paljon perää esim. nämä "kammoiset". Tätä palstaa joskus seurranneena, olen laittanut merkille, että paljon hypnoosia pelätään ja siitä ei tiedetä mitään.

        Kassavirrassa ongelmia jos alan ongelmat kaivetaan esille? Terveydenhuoltoväkeä sekaantunut huuhaahoitoihin hypnoosialoilla? Näyttöjen vaatiminen ja asiakkaan asemaan puuttuminen arkoja asioita?


      • älä conspiracyilla
        !? kirjoitti:

        lienee ollut yhteyksiä parjaamaasi yhdistykseen ja sisältäsi kumpuavaa kaunaisuutta, kun toistat törkeitä valheita ja paikkansa pitämättömiä väittämiä, et ole empaattinen etkä vapaa omista ongelmistasi eikä sinun hypnotisoitavaksesi saisi ketään ohjautua hoitomielessä! Mene asiakkaaksi jollekin terveydenhuollon ammattilaiselle ongelminesi tai psykologille taikka psykiatrille toivoo edelleen parjaamasi yhdistyksen jäsen, jonka toimintaa kunnioitan voittoa tavoittelemattomana yhdistyksenä. Yhdistys voi hyvin vaikka neljän kopla uhoaa tuhoavansa ko. yhdistyksen omissa keskinäisissä sähköpostiviesteissään.

        Oikaise faktoilla: Salaliittoteoriat, entisten asiakkaiden tai itsenäisesti ajattelevien nimittely "kammoisiksi" ja ajatustenluku (sisältäsi kumpuavaa kaunaisuutta") antavat oudon kuvan hypnoosin kentästä. Vielä oudomman kuin terveydenhuoltoväen sekaantuminen NLP:hen, ReiKiin, ajatuskenttähoitoihin tai luontaisterapioihin. Puhumattakaan maallikkoihin kohdistuvista puoskarointisyytöksistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe