Välillä voisimme keskustella hurmaavien ja puoleensa vetävien kaksosmiesten sijaan älykkäistä ja salaperäisistä kaksosnaisista. Millaisia kokemuksia ja käsityksiä teillä ihmisillä on kaksosnaisesta erotiikassa?
Olen toki itse kaksonen..
kaksosnainen ja erotiikka
5
1801
Vastaukset
- Indiana Jones
Kaksosnainen on kylmä kala. Helvetin vaikea saada syttymään, sängyssä aina samat kuviot, huono suutelija. Käteenevto voittaa kaksosnaisen. Vaakamies
- Josef
Luonne on vaikea, oikukas ja terävä kieli.
Jotenkin itsekeskeinen liikaa, vällillä typerä ja tasapainoton.
Juu helevetin vaikeeta saada syttymään.
- jhgfdsööö
Ehkä se on miehestäkin kiinni miten (kaksos)nainen syttyy.
Tuohonkin kun tarvitaan kaksi.... ;) - entarvi huono.tipuja
Todella huonoja kokemuksia, että ei kehumiselle aihetta.
Jos on tarvetta ilkeästä ja juoruilevasta akasta, h a k u p ä ä l l e ? ))): - hahahahahahahahah
Hyvä ottamaan suihin antaa nussia perseeseen.Muuten tympeä ja hyödytön ehkä jopa taipumusta varasteluun ja selittelyihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 521062
- 72975
- 58893
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 106872
- 45869
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820