Otan alkoholia silloin tällöin yleensä viikonloppuisin ja viikolla en yleensä lainkaan. Mutta viikonloppujuhliminen menee minulla monesti yli ja lähtee niinsanotusti mopo käsistä. En edes muista mitä kaikkea ilkeyksiä sadattelen avovaimolleni humalapäissäni. Minusta tulee siis ilkeä ihminen liikaa juotuani ja menetän muistin usein. En pysty siis lopettamaan juomistani ajoissa ja baareissa olen yleensä pilkkuun. Lähipiirini ja rakkaimpani kärsii tästä todella paljon. Humalassa käsken hänet lätkimään yhteisestä kodistamme ja haukun hänet totaalisesti. Nyt avovaimolla on tullut mitta täyteen ja hän on oikeasti lähdössä pois yhteisestä kodistamme mitä en taas oikeasti haluaisi, koska rakastan häntä syvästi. Ongelmat ovat siis lähinnä minun alkoholijuomisessani. Avavaimo on sanonut, että ei halua elää absolutistin kanssa, mutta ei voi katsoa myös minun kännisekoilujani ja haukkumisiani enää. Miten pystyisin olemaan ravintolassa ja juoda vain vähän ja sopivasti niin että alkoholi pysyisi kontrollissani? Nyt olisi kaikki hyvät neuvot tarpeen!
Apua ja neuvoja
3
210
Vastaukset
Juomisesi on alkoholistista eikä alkoholistista voi koskaan tulla kohtuujuojaa. Ei mitenkään. Ei minkäänlaisilla päätöksillä. Ei kenenkään eikä minkään hoidon avulla.
Luulisin, että avovaimosi on helpompi olla absolutistin kuin nykyisen minäsi tai väkisin kuivilla hetken aikaa kärvistelevän sinusi kanssa.- Minskishh
Jos olisin sinä, lopettaisin kokonaan. Se on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin yrittää vähentää juomista...siinä ei kuitenkaan onnistu. Lopeta vaan. Mene tk-lääkärille ja pyydä psykologille aikaa, että pääset puhumaan ongelmastasi. Jos "vähennät" juomistasi, lipsut kuitenkin vielä. Avovaimosi on mielestäni kohtuuton ja ikävä ihminen, jos ei tue sinua absolutismissasi.
- gdeit
seuraava kysymys..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523396Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512382Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu121190- 1111163
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48927Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 46854
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va8845- 35679
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt194656