Otan alkoholia silloin tällöin yleensä viikonloppuisin ja viikolla en yleensä lainkaan. Mutta viikonloppujuhliminen menee minulla monesti yli ja lähtee niinsanotusti mopo käsistä. En edes muista mitä kaikkea ilkeyksiä sadattelen avovaimolleni humalapäissäni. Minusta tulee siis ilkeä ihminen liikaa juotuani ja menetän muistin usein. En pysty siis lopettamaan juomistani ajoissa ja baareissa olen yleensä pilkkuun. Lähipiirini ja rakkaimpani kärsii tästä todella paljon. Humalassa käsken hänet lätkimään yhteisestä kodistamme ja haukun hänet totaalisesti. Nyt avovaimolla on tullut mitta täyteen ja hän on oikeasti lähdössä pois yhteisestä kodistamme mitä en taas oikeasti haluaisi, koska rakastan häntä syvästi. Ongelmat ovat siis lähinnä minun alkoholijuomisessani. Avavaimo on sanonut, että ei halua elää absolutistin kanssa, mutta ei voi katsoa myös minun kännisekoilujani ja haukkumisiani enää. Miten pystyisin olemaan ravintolassa ja juoda vain vähän ja sopivasti niin että alkoholi pysyisi kontrollissani? Nyt olisi kaikki hyvät neuvot tarpeen!
Apua ja neuvoja
3
223
Vastaukset
Juomisesi on alkoholistista eikä alkoholistista voi koskaan tulla kohtuujuojaa. Ei mitenkään. Ei minkäänlaisilla päätöksillä. Ei kenenkään eikä minkään hoidon avulla.
Luulisin, että avovaimosi on helpompi olla absolutistin kuin nykyisen minäsi tai väkisin kuivilla hetken aikaa kärvistelevän sinusi kanssa.- Minskishh
Jos olisin sinä, lopettaisin kokonaan. Se on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin yrittää vähentää juomista...siinä ei kuitenkaan onnistu. Lopeta vaan. Mene tk-lääkärille ja pyydä psykologille aikaa, että pääset puhumaan ongelmastasi. Jos "vähennät" juomistasi, lipsut kuitenkin vielä. Avovaimosi on mielestäni kohtuuton ja ikävä ihminen, jos ei tue sinua absolutismissasi.
- gdeit
seuraava kysymys..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483