http://www.vistaprint.fi/ oletko tilannut?

Jännä nähdä tulos

Oletko tilannut koskaan tuolta mitään painotuotteita?

Tilasin ukolle 250 kpl, hinta 12,30 ja postikulut 8 euroa sisältäen alv 23 %. Isäntä silloin tällöin valittaa, et miks hällä ei oo käyntikortteja, kun tuolla kokouksissa pitäs antaa yhdelle sun toiselle yhteystietoja ja nyt kun hän on talkkari järjestössään, niin on niitä yhteystietojen pyytäjiä. En oo puhunu sille mittään, saapa nähä, minkämoiseksi naamataulu menee. Ei hänkään tiedä omaa puhelinnumeroaan. Ei muista kuten suuri osa suomalaisista ei tiedä omaa puhelinnumeroaan.

Itelle tein 1500 käyntikortin tilauksen ja makso 76,50 postikuluineen ja alveineen, lisäksi kuvallinen ja tekstillinen kääntöpuoli myös. Etusivulle vakkasin sen ruusun. ja samanen ruusu tulee kääntöpuolelle, mut keskelle korttia vaan.

Ei ole vielä tullut. Mulla on nopein toimitus. Eiköhän viikon päästä ala kuulua. Rekka-autolla varmaan tuovat taas pihaan. Eikö ne jenkkiläiset toimitukset aina tuoda pihaan, näin yleensä aina on ollut.

11

1090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painopallo
      • Hintavertailua

sadasta käyntikortista! - Tottakai tilaisin mieluummin suomalaiselta yrittäjältä, mutten sentään mihin hintaan tahansa. Pienille erille yksityiskortteja Vista on hyvä vaihtoehto. - Aikaisemmin en kustannussyistä hankkinut yksityisiä käyntikortteja, vaan lisäsin työkortin kääntöpuolelle tarvittavat tiedot. Vistan kortitkaan eivät ole ihan ilmaisia, vaikka niin mainostavat.

• painopallo
        Hintavertailua kirjoitti:

sadasta käyntikortista! - Tottakai tilaisin mieluummin suomalaiselta yrittäjältä, mutten sentään mihin hintaan tahansa. Pienille erille yksityiskortteja Vista on hyvä vaihtoehto. - Aikaisemmin en kustannussyistä hankkinut yksityisiä käyntikortteja, vaan lisäsin työkortin kääntöpuolelle tarvittavat tiedot. Vistan kortitkaan eivät ole ihan ilmaisia, vaikka niin mainostavat.

sehän on se painotyön aloitus mikä maksaa.... isompien määrien hinnat on kyllä ihan kohdillaan. Tottahan tuokin että Vista halvempi mutta kyllä espanjassa muutenki halvempaa asustella :) Itse nappaan aina 300-500korttia niin pysyy hinta per kortti kohtuullisena...

Jos vaikka vertailis kortteja keskenään niin tuskin kummoisempaa eroa on mutta kokonaisuus ratkaisee omalla kohdalla.

piti itsekin tilata vistalta kerran kortit mainoksen takia "500 ilmaista" tai mikälie.... niin totuushan oli että postikulut tulee kuitenkin.... rupes sen verra vituttamaan väärä mainonta että päätin jättää sitten välistä.. teki mieli soittaa ja tehä valitus mutta tuskin niitä kiinnostaa....

• ero 250 €
        painopallo kirjoitti:

sehän on se painotyön aloitus mikä maksaa.... isompien määrien hinnat on kyllä ihan kohdillaan. Tottahan tuokin että Vista halvempi mutta kyllä espanjassa muutenki halvempaa asustella :) Itse nappaan aina 300-500korttia niin pysyy hinta per kortti kohtuullisena...

Jos vaikka vertailis kortteja keskenään niin tuskin kummoisempaa eroa on mutta kokonaisuus ratkaisee omalla kohdalla.

piti itsekin tilata vistalta kerran kortit mainoksen takia "500 ilmaista" tai mikälie.... niin totuushan oli että postikulut tulee kuitenkin.... rupes sen verra vituttamaan väärä mainonta että päätin jättää sitten välistä.. teki mieli soittaa ja tehä valitus mutta tuskin niitä kiinnostaa....

Laskin tossa 0,35 €*1000 kpl = 350 € mut Vistalta olen saanut alle 1000 €:n 1000 kpl. Kaksi kertaa olen tilannut tonnin erän.

Ekakerralla oli yhteistilaus, niin kaikille samanlaiset yrityksen kanssa. Nyt toiset kortit tilasin henkilökohtaiset, aivan ihanan kauniit ruusukortit, kaksipuoliset. Varsinkin naiset sydän sykähtää katselelssa korttia.

Sitten miehelle tilasin 250 kpl ja kaikkein halvimmalla toimituksella. Tuli aivan käsittämättömiä kortteja, täysin vierasta kieltä ja kortti molemmin puolin tekstiä täynnä. Oon ollu sairaalassa, enkä oo joutanu siitä reklamoimaan.

• beroliina43

joka maahan, missä pari viimeistä vuosikymmentä olen asunut.
      Ja hinnat on tietysti erittäin edulliset. En tiedä suomalaisista, vaikka tietenkin on hyvä verrata.

• no mikä mättää

Tilasin Vistaprintiltä Joulukortteja 29.11.2010. Olen tosi kiukkuinen syystä että: nyt on jo 14.12.2010 eikä vielä tämänpäivänkään postissa tulleet. Huomenna olisi postiin viimeistään saatava kortit lähtemään edelleen, jotta saisi sillä edullisella postimaksulla. On muuten viimeinen kerta, kun eksyn Vistaprintiltä mitään tilaamaan. Eivät palvele edes suomeksi. Kaikki reklamaatiot on pitänyt lähettää heille englanniksi.

• muntuuria

tilasin 26pvä eikä näy t-paitoja ja joulukortteja. Huominen viim. päivä kun sais halvalla kortit postiin. :(

• hyvä juttu on

Sen riippuu sitä, minkä toimitustavan olet valinnut. Jos olet siinä säästänyt, niin ei auta, kuin odottaa vain. Tulee sieltä tosi nopeastikkin.
        Olen tilannut monta kertaa, ja kaikki ovat tulleet perille. Ja oikein. Ja tulen tilaamaan vastakin. Jos valitsee halvimman toimitusvaihtoehdon, saa varautua tosiaan odottamaan sen maksimimäärän. Ja lisäksi nuo lakkoilevat kuljetustavat lisäävät vielä toimitusaikaa, johon taas lähettäjällä ei ole osaa osaa, eikä arpaa.
        Miehelle tilasin käyntikortit ihan hänen harrastuksen puitteissa, ja tilasin halvimmalla vaihtoehdolla tiunutettuna. Kyllä siinä liukuva toimitusaika oli ilmoitettu, olikohan se joku 6 viikkoo enimmillään. Välillä unohdinkin, kunnes sitten oli ilmestynyt ihmeellinen nyytti pöydälle, ja siinä ne olivat.

Ei pidä hermostua, jos ei ole itse valinnut nopeinta kuljetustapaa.

• O - Orvokki

kortteja tai kirjeitä, voit viedä ne yhdellä kertaa postiin ja lähettää 2. lk postissa 60 sentin postimerkillä varustettuna. Postimerkin viereen jäävään vapaaseen kenttään pitää kirjoittaa väh. 10 millimetrin korkuinen tunnus "2". Jos haluat liittää kortin mukaan joulukirjeen, senkin onnistuu hyvin, sillä 0,60 euron merkillä saa 2-postissa lähettää alle 50 gramman painoisia kirjeitä.

Koska en halua joulukorttieni joutuvan perille useita viikkoja ennen joulua, lähetän useimmiten kortit reilu viikko ennen joulua. Ovat kuulemma ehtineet perille ihan hyvin.

• kyllä kestää

Tilasin käyntikortit ajat sitten ja tilinumerot ynnämuut tuli kyllä. maksoin kortit mutta eipä oo kuulunu vieläkään. lasku maksettu jo 21.3.2012.

• O-MH

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      39
      2872
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      28
      2683
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      44
      2346
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1921
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      40
      1833
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      57
      1669
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1553
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      33
      1447
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1373
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26