kuten kaikki tietävät, on, enimmäkseen, naismainen.
Mistä lie johtuukin?
Minun viisauteni on kuitenkin havainnut että miehiäkin on.
Ja esitänkin heille kysymyksen:
Jos Microsoft ostaa Nokian niin katoaako firefox58, ja muut kaltaisensa, kerettiläiset?
H.
Palstan tyyli
33
378
Vastaukset
- Teemuna
Kerro mulle ja muille, mikä on sulla pilkun käytön logiikka. Enhän mä niuhoo mistään yksittäisistä, mutta tiedät varmaan mitä ajan takaa.
- HTZA
on vähän pihalla nyt.
Niin kauan irvistelin pilkunkäytösstä, että käytän sitä liikaa, ihan vaan varmuuden vuoksi.
Luulenpa, että olen ansainnut siitä, kitkerääkin palautetta.
Jokainen väärä pilkkuni, odotan siihen korjausta, asiantuntevasti.
:)
H.
- Firefox 58
En tiedä mistä johtuu mutta nyt tökkii ja pahasti. Hiki otsalla odotan nopeampaa yhteyttä kun saisivat kytkettyä
Minulla on kaikki paikallaan kunhan vaihdan pari johdon paikkaa.
Microsoft saa ostaa, mielellään en katoa minnekään koska en ole kerettiläinen. Toivon, että Firefox toimii edelleenkin moitteettomasti kuten on minua palvellut. Luotan edelleenkin poikaani joka on ammattilainen ja aina jollei puhelinsoiton niin 15 mi ajomatkan päässä.
Suomalaiset ovat työskennelleet ulkomailla vaativissa tehtävissä jopa sukulaisissani on sellaisia, tervetuloa tänne Nokian uusi johtaja. - xxxyyy
Ei kai se vaikuta mitenkään vapaiden kansalaisten vapaisiin harrastuksiin.
Toinen asia on että jos kaksi dinosaurusta pariutuu, ovatko mahdollisesti syntyvät munat jo valmiiksi kivettyneitä...- HTZA
Jokunen, kymmentä vuotta sitten, kävi Bill Gates Suomessa ja Nokialla.
Ollila keitti kahvit, ja ei muuta.
Jos tuo fuusio nyt tapahtuu, niin onko Nokia nyt heikommalla?
EIhän siinä mitään ihmeitä, enää, tapahdu, tuskin Gates muuttaa Espooseen.
Mutta Microsoft on, vieläkin, iso ja ITC-maailmaan, eniten vaikuttava yhtiö.
Ja Nokia kännyköissä.
Kaksi suurta, Jos homma hoituisi hyvin, saisivat turpeennu...sijat kaivaa ojiaan.
Sen verran alkaisi veroja kertyä että lapsoseten Romanialaishuoltopiste voisi ruokkia puoli maailmaa ja elää siinä siivellä.
Tankotanssijatkin saisivat ilmaiset voiteet alapäähän.
Pientä vitsiä tässä, mutta ajatus on huikaiseva, voisimme ostaa koko Norjan, Turskineen ja Öljyineen päivineen. Vasemmalla kädellä voisimme lähetää vanhukset Islannin kuumiin lähteisiin ja upottaa ne sinne.
Ostaa Volvon Uuteenkaupunkiin, Ruotsalaiset antautuisivat mukana.
Venäjän oligarkkeihin emme pystyisi, joten Karjala jäisi vain kaljan tasolle.
Mutta olisi, Preidenttillämme, Sauli Niinistöllä, paremmat asemat, asiasta, neuvotella.
Euroopan omistajana, voisimme lähettää, kerjäläiset, kaltaistensa joukkoon, kauas Skandinaviasta.
Voisimme tukea, kuivuuteen kuolevien, tummien veljiemme hautajaisia.
H. - xxxyyy
HTZA kirjoitti:
Ja Nokia kännyköissä.
Kaksi suurta, Jos homma hoituisi hyvin, saisivat turpeennu...sijat kaivaa ojiaan.
Sen verran alkaisi veroja kertyä että lapsoseten Romanialaishuoltopiste voisi ruokkia puoli maailmaa ja elää siinä siivellä.
Pientä vitsiä tässä, mutta ajatus on huikaiseva, voisimme ostaa koko Norjan, Turskineen ja Öljyineen päivineen. Vasemmalla kädellä voisimme lähetää vanhukset Islannin kuumiin lähteisiin ja upottaa ne sinne.
Mutta olisi, Preidenttillämme, Sauli Niinistöllä, paremmat asemat, asiasta, neuvotella.
Euroopan omistajana, voisimme lähettää, kerjäläiset, kaltaistensa joukkoon, kauas Skandinaviasta.
H.Hei hetkinen.
Nokia ei nyt osta ketään, mietitään ostetaanko Nokia ja kenen toimesta ja sen jälkeen mietitäänkin kuka saa kumisaappaan kuvan perseeseensä... - omppupomppuromppu
HTZA kirjoitti:
Ja Nokia kännyköissä.
H.Pitäisikö sinun herätä päiväuniltasi, ottaa kupponen sitä presidentti kahvia kuksassa ja lopettaa oraakkelin ura/suomennos tulla alas norsunluutornistasi, sielä tulee?
Poimit vaikka omenoita ja niistä tee hilloa.
No kävitkö saaristossa?
- mitäkä mies
Nokia mitään firefoxille voi,mutta nokia voi kadota..
ja lohduttavaa, että täällä on viisaita miehiä, meidän höpsöjen naisten apuna ja turvana.
Naisia vaan on enemmän joka paikassa, paitsi ei miesten saunassa.
Kaik tempaa kaataa kuolema, miksei Nokiaakin voisi kaatua ja kadota suurempaan suuhun.
Vain me sitkeät naiset, myös firefox58, me jäädään jäljelle.
Pahoittelen taas etukäteen, ettei tarvitse sanoa erikseen.
Enkä edes ole mies.- lillukanvarsi
onko palstatyyli naismainen tai miesmäinen, ihan sama mulle, täällä lytätään joka tapauksessa...Mä taidan nyt poistua tällä nimimerkillä näiltä palstoilta ja tulla joskus teille svidduillemaan jollain muulla anonyymillä nimimerkillä, heh. Olen kokenut olevani epätoivottu henkilö tällä palstalla, nyyh...Heippa : )
että Microsoftin tuotteita ei ole pakko käyttää, enää.
- henrjii
hakee verkkoa etsii verkkoa, verkkoa ei löydy
- GloriaJoy
kenkäkapulaan ja jos tästä pääsis osalliseks jotain jo suurempaa, niin tulevaisuutta on, koska pelkän kapulan varas ei ole tulevaisuutta, koska valloiuttajat ovat jo monella sektorilla tehneet ohituksen ja saalis on jyrsitty parhaimmista lihoista ytimiä myöten .... kaksi viisasta kun kalauttaa tietotaito päänsä yhteen, niin niin mikäs siinä, ei ole ainakaan rumaa kuin rutonjälkeiset sisäsiittoisuudet jossain saarivaltakunnassa vaan feenixlintu joka kohoaa idäntaivaankin ylle komeamana, ylväänä ja matavana
- GloriaJoy
yohuuhkaja kirjoitti:
Yksi aiheeseen liittyvä lintu Suomesta on jo lentoon lähtenytkin, Linux-pingviini...
pingviini :-) ... miu välttää nyt linkitys kiusauksen, kuitenkin
GloriaJoy kirjoitti:
pingviini :-) ... miu välttää nyt linkitys kiusauksen, kuitenkin
Löysitkö sitten jostakin lentokuvan, mulla on vielä hakusessa...
- GloriaJoy
yohuuhkaja kirjoitti:
Löysitkö sitten jostakin lentokuvan, mulla on vielä hakusessa...
älä puhu mitään trikeistä tai bluffeista, rupesin jo katumaan fenixiä
http://www.youtube.com/watch?v=nrxmpihCjqw GloriaJoy kirjoitti:
älä puhu mitään trikeistä tai bluffeista, rupesin jo katumaan fenixiä
http://www.youtube.com/watch?v=nrxmpihCjqwJoo, ja männäviikolla män kolme siivetöntä ruokkia kaarrellen pilvissä lounaaseen...
- henrjii
voi katsoa suoraa Sonerasta, samalla tapaa häviää maine ja kunnia. Montako omakotitaloa sillä olisi saatu, jos olisi ajoissa myyty.
Iän mukana testosteroni vähenee, ja tissit kasvaa, on palstan lyyli - Teemuna
Kerro suoraan onko sulla joku luki- tai kirjoitushäikkä, vai teetkö tahallaan kiusaa käsittämättömillä kysymyksillä ja kommenteilla.
- HTZA
joskus, joten kai niissä jotain on joka aiheuttaa häiriöitä.
No on minussa yksi vamma, olen erittäin huono kysymään yhtä ainoaa asiaa, mieluummin kirjoittelelan laveammin jotta saan vastauksiakin laveammin.
Tällainen kysymys on kaukana minusta:
Minulla on 1968-mallinen Terhi-perämoottori, ilman vaihteita.
Tykkääks joku kans, sellaisesta?
Vastauksia tulisi:
Joo, mullakin on , se on punavalkoinen.
Mullaki, se oli aikanaan faijan, siitä on kivoja muistoja, kerrankin lähdettiin poikaystävän kans ja bensa loppui...
Jne.
Vaikka minulla tuollainen onkin kellarissa.
H. - HTZA
HTZA kirjoitti:
joskus, joten kai niissä jotain on joka aiheuttaa häiriöitä.
No on minussa yksi vamma, olen erittäin huono kysymään yhtä ainoaa asiaa, mieluummin kirjoittelelan laveammin jotta saan vastauksiakin laveammin.
Tällainen kysymys on kaukana minusta:
Vastauksia tulisi:
Mullaki, se oli aikanaan faijan, siitä on kivoja muistoja, kerrankin lähdettiin poikaystävän kans ja bensa loppui...
Jne.
Vaikka minulla tuollainen onkin kellarissa.
H.Tähänkin aloitukseeni olisi voinut ottaa kantaa muuhunkin lörpötykseen, kuin Nokia-uutisiin.
H. HTZA kirjoitti:
Tähänkin aloitukseeni olisi voinut ottaa kantaa muuhunkin lörpötykseen, kuin Nokia-uutisiin.
H.ostaa Microsoftin ja toinen Mäkki Hesen, koko maailma muuttuu yhdeksi suureksi MÄKIKSI!!!
HTZA kirjoitti:
Tähänkin aloitukseeni olisi voinut ottaa kantaa muuhunkin lörpötykseen, kuin Nokia-uutisiin.
H.Niinhän aloituksen naismaisuutta ihailevat ovat varmasti jo ottaneetkin, sinäkin puhuit perämoottoreista jne...
Putkiaivot ovat kuitenkin enemmän huolissaan siitä mitä tekemällä tässä maassa elää vielä silloin kun meidän säästömme on syöty ja tuhkatkin maassa kasvattaneet ne komeat koiranputkensa.- HTZA
yohuuhkaja kirjoitti:
Niinhän aloituksen naismaisuutta ihailevat ovat varmasti jo ottaneetkin, sinäkin puhuit perämoottoreista jne...
Putkiaivot ovat kuitenkin enemmän huolissaan siitä mitä tekemällä tässä maassa elää vielä silloin kun meidän säästömme on syöty ja tuhkatkin maassa kasvattaneet ne komeat koiranputkensa.oli esimerkki aloituksesta jollaista en voisi tehdä.
H. HTZA kirjoitti:
oli esimerkki aloituksesta jollaista en voisi tehdä.
H.Jaa, nikkisi oli yllä ja tuo H. alla...
Mutta Nokian kurssinousut suomalaisvoimin on nähty, tutut optiomiljonäärit ovat saaneet tyytyä Stavangeria selvästi pienempiin siivuihin. Myyntispekulaatiot eivät pidä kauan kuplaa yllä ja kupla on aina kupla, sellaiset eivät strategista sijoittajaa kiinnosta.- HTZA
yohuuhkaja kirjoitti:
Jaa, nikkisi oli yllä ja tuo H. alla...
Mutta Nokian kurssinousut suomalaisvoimin on nähty, tutut optiomiljonäärit ovat saaneet tyytyä Stavangeria selvästi pienempiin siivuihin. Myyntispekulaatiot eivät pidä kauan kuplaa yllä ja kupla on aina kupla, sellaiset eivät strategista sijoittajaa kiinnosta."Tällainen kysymys on kaukana minusta:
Vastauksia tulisi:
Jne. "
Siis, tuonlaisen aloituksen tyyppi on kaukana minusta!!
Mutta, siis, et usko tuon aloitukseni kuvaavan pointin toteutuvan? Saati toteutuessaan tuovan meille kalliin, Armanin tms.Partatrimmerin, tai muuta hyvää?
H. HTZA kirjoitti:
"Tällainen kysymys on kaukana minusta:
Vastauksia tulisi:
Jne. "
Siis, tuonlaisen aloituksen tyyppi on kaukana minusta!!
Mutta, siis, et usko tuon aloitukseni kuvaavan pointin toteutuvan? Saati toteutuessaan tuovan meille kalliin, Armanin tms.Partatrimmerin, tai muuta hyvää?
H.No niin, nyt se on kahteen kertaan nikkisi kirjoittamana ja kuittaamana vielä samassa aloituksessa.
Olen tyytyväinen omaan partatrimmeriini toisin kuin Nokian bisnesnäkymiin. Tällä hetkellä se juoksee pahasti toisten perässä eikä yhtään tiedä vedättävätkö ne sitä väärälle rastille kun oma kartta on kädessä ylösalaisin. Jenkkilä on vedonlyöjien suosikki, samoin ohjelmistobisnes, niitä pelaamalla saa korkeintaan panoksensa takaisin...- HTZA
yohuuhkaja kirjoitti:
No niin, nyt se on kahteen kertaan nikkisi kirjoittamana ja kuittaamana vielä samassa aloituksessa.
Olen tyytyväinen omaan partatrimmeriini toisin kuin Nokian bisnesnäkymiin. Tällä hetkellä se juoksee pahasti toisten perässä eikä yhtään tiedä vedättävätkö ne sitä väärälle rastille kun oma kartta on kädessä ylösalaisin. Jenkkilä on vedonlyöjien suosikki, samoin ohjelmistobisnes, niitä pelaamalla saa korkeintaan panoksensa takaisin...kuitenkin toiveikas,
ystäväsi
H. HTZA kirjoitti:
kuitenkin toiveikas,
ystäväsi
H.Sen nyt vaan sanon että jos pörssianalyytikot olisivat hyviä ennustamaan tulevaisuuden tuotekehitystä, he saisivat paremmin palkatun paikan siltä alalta. Nyt ei ole yhtään esimerkkiä sellaisesta, sen sijaan epäonnistuneet johtajat ovat siirtyneet konsulteiksi ja analyytikoiksi, mikä on hyvä pitää mielessään kun heidän 'visioitaan' seuraa.
- Anjaniina.
paljoa palstan lyyliä hetkauttaa, saati notkauttaa.
Ja mitäs sä sitten tekisit, jos...- HTZA
palstalla muuttuu, siitäkään.
Mutta jos osakin utopiastani, totetuu, niin voisin unohtaa murheeni lasteni tulevasta, meidän antamastamme, velkataakasta, ja muittenkin lapsien.
Nauttisin Suomen saamasta uudesta maineesta maailmalla, ostaisin korotetulla eläkkeelläni Stavangerin ja laittaisin sinne mökin ja Lohitroolarin, sellaisen kannella olisi tilaa heittää Perhoa.
H. - Anjaniina.
HTZA kirjoitti:
palstalla muuttuu, siitäkään.
Mutta jos osakin utopiastani, totetuu, niin voisin unohtaa murheeni lasteni tulevasta, meidän antamastamme, velkataakasta, ja muittenkin lapsien.
Nauttisin Suomen saamasta uudesta maineesta maailmalla, ostaisin korotetulla eläkkeelläni Stavangerin ja laittaisin sinne mökin ja Lohitroolarin, sellaisen kannella olisi tilaa heittää Perhoa.
H.oikein osakkeenomistaja?
Valas, vuono-, nappais perhon jo lennosta.
Ja lapset, ne menis omia menojaan.
Kiroisivat vaan perintöveroa, jonka niiden niskoille sälytit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2518025IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2655177- 1711835
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761760- 1861292
- 741248
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61147Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2101002Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte1301001- 104955