Miten olla söpön näköinen :D

Jokuvaanjostain

Eli miten pojasta voi tehdä söpömmän näköisen?

58

5441

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi huoh....

      Olemalla oma itsensä...

      • epäsöötti

        Meikkiä meikkiä. Pistin yhtenä aamuna jotain luokkalaisen ripsarii ja yhtäkkii kaikki alko kehumaan, että "olet niin söötti, oih kuinka kauniit silmät"

        Terkkarikin sano, että "noilla silmillä tuut vielä hurmaamaan monta tyttöä"

        Meikit ovat ihmeellinen asia...


    • saalla

      söpöhän voi olla monella tapaa, mut täss kuinka tulla mun mielestä söpöks :D

      puhtaat kasvot, mahdollisimman vähän finnejä ja muita näppylöitä
      parta ja viikset ajeltu pois
      hiuksiin vähän pituutta
      siistit vaatteet

      plussaa jos sellaset huomattavat siniset silmät ja sellaset suipot mutta miehekkäät kasvot :D

      • dsasdddsadsa

        Kukaa jaksa mitään siloposkisia homppeleita kattoo


      • khvchv
        dsasdddsadsa kirjoitti:

        Kukaa jaksa mitään siloposkisia homppeleita kattoo

        ei kukaan jaksa mitään risupartasia pulsuja kattoo


    • fish from the pond

      Hyvä miespuoliskon edustaja. Haluaisin ilmaista OMAN MIELIPITEENI tähän asiaan...

      Mielestäni miehet näyttävät hyvältä ILMAN meikkiä :D

      Vaatetus auttaa jonkin verran eteenpäin, ja vaatetuksella tarkoitan suht. siistejä "kuteita"..
      Ja niitähän löytyy vaikka nuortenvaateliikkeistä, kuten Only jne.. MUTTA tottakai, jos ns. poikabändi vaatteet eivät tunnu sinunlaisilta, voit myös kehittää itsellesi esim. kadehdittavan rock-henkisen vaatevaraston.. Esimerkiksi Reckless Loven jäsenet käyttävät MINUN MIELESTÄNI ihania vaatteita.. Mutta toisaalta, vaatteet eivät ole se pääasia, kunhan vain tunnet olosi komeaksi. :)
      ( sori, tiedän että suurin osa pojista inhoaa pillifarkkuja, mutta kun joku pitää niitä sillätavalla hieman roikutettuna, voi herranjestas, takamuksenne näyttävät unelmalta! :D)

      Mutta mielestäni se " MAIN THING" on se, että tuntee olonsa komeaksi.. Ei siis tarvi kävellä nokka pilvissä tai pöyhkeillä.. Hymyily myös auttaa TOSI PALJON! usko pois!

    • ffgdgfdgfg

      vaatteet pitää olla kunnolliset mut siistit (: aika moni tyttö tykkää eniten fruittareist tai sellasist vähä sen tyyppisist.. (: esim joku yksvärine t-paita ja siihe vaikka perus harmaa huppari päälle nii et se t-paita näkyy sielt alta ja joku koru ois siisti ;)) pillit ja siistit kengät käppi :D

      • (=

        No siis vähän tommonen vaatetus mulla on, valkonen tpaita, sit yleensä valkonen tai coloits huppari ja valkoset tennarit :D ja sit joku puhu sinisitä silmistä nii mulla on ruskeet :( :D mut moni tyttö on sanonu mun silmiä kauniiksi :)) ja juu. Tai sit mulla ylipäätään on vähä huonoitsetunto. Mut siis se johtuu mun luokan muutamasta tyypistä jotka kokoajan on
        Tylsiä mua kohtaan, mut se on niiden ongelma. Ja luonteeltani oon kyl sillain emt. Söpö :D (mukava, positiiinen, ystävällinen, suvaitsevanen, ja semmnen et tuun toimeen hyvin kaikkien kaa ja osaan tarvittaessa naisenkin hurmata ((: Kiitos (asiallisita) vastauksista (=

        Ps. Sori jos tuli jotainkirjotusvirheitä, mut se johtuu et kirjotin tän viestin kännykällä (=


      • (=
        (= kirjoitti:

        No siis vähän tommonen vaatetus mulla on, valkonen tpaita, sit yleensä valkonen tai coloits huppari ja valkoset tennarit :D ja sit joku puhu sinisitä silmistä nii mulla on ruskeet :( :D mut moni tyttö on sanonu mun silmiä kauniiksi :)) ja juu. Tai sit mulla ylipäätään on vähä huonoitsetunto. Mut siis se johtuu mun luokan muutamasta tyypistä jotka kokoajan on
        Tylsiä mua kohtaan, mut se on niiden ongelma. Ja luonteeltani oon kyl sillain emt. Söpö :D (mukava, positiiinen, ystävällinen, suvaitsevanen, ja semmnen et tuun toimeen hyvin kaikkien kaa ja osaan tarvittaessa naisenkin hurmata ((: Kiitos (asiallisita) vastauksista (=

        Ps. Sori jos tuli jotainkirjotusvirheitä, mut se johtuu et kirjotin tän viestin kännykällä (=

        Ja sis et pillit ei ehkä ihan sovi mulle kun oon sillain niinku levee ja tukeva (vähän niinku joku ovimies :D)


      • asddddddddddd
        (= kirjoitti:

        Ja sis et pillit ei ehkä ihan sovi mulle kun oon sillain niinku levee ja tukeva (vähän niinku joku ovimies :D)

        vaikutat läskiltä.


      • beatifulGirl
        (= kirjoitti:

        No siis vähän tommonen vaatetus mulla on, valkonen tpaita, sit yleensä valkonen tai coloits huppari ja valkoset tennarit :D ja sit joku puhu sinisitä silmistä nii mulla on ruskeet :( :D mut moni tyttö on sanonu mun silmiä kauniiksi :)) ja juu. Tai sit mulla ylipäätään on vähä huonoitsetunto. Mut siis se johtuu mun luokan muutamasta tyypistä jotka kokoajan on
        Tylsiä mua kohtaan, mut se on niiden ongelma. Ja luonteeltani oon kyl sillain emt. Söpö :D (mukava, positiiinen, ystävällinen, suvaitsevanen, ja semmnen et tuun toimeen hyvin kaikkien kaa ja osaan tarvittaessa naisenkin hurmata ((: Kiitos (asiallisita) vastauksista (=

        Ps. Sori jos tuli jotainkirjotusvirheitä, mut se johtuu et kirjotin tän viestin kännykällä (=

        Oot ihan varmasti ruma poika. Varmaan kaikki rumat tytötkin nauravat sulle


      • askdodhj84i7

        CÄPPI? OOKS SEKASI? NE O IHA VITU RUMII!
        Mut muute hyvii vinkkei.


      • tyttö -93
        askdodhj84i7 kirjoitti:

        CÄPPI? OOKS SEKASI? NE O IHA VITU RUMII!
        Mut muute hyvii vinkkei.

        näin. cäpit on suoraan sanoen naurettavia, muistuttavat lähinnä poikien pissistelyä... sitä paitsi niitä on kaikilla örveltäjillä nykyään, ts. ne on tosi persoonattomia, eli semmosen ylihinnoitellun potan päässäroikottaminen ei kyllä mun silmissä ole erityisen viehättävää poikien pukeutumisessa. tää tosin on vain mun mielipide ja muutenkin turha juttu, koska loppujen lopuksi ihan siitä pojan luonteesta riippuen voin oppia pitämään minkälaisista vaatteista vaan, kunhan ne ei ihan hirveesti haise hielle. :) (oon tosin aika heikkona tiettyyn miehiseen hajuun, taitaa olla joku deodorantti, en oo niin perillä asiasta...) siinäpä se.


      • asia on näin

        Eli pukeutua massan mukaan. Selvä.

        Käpit on homoimpia asusteita ikinä.


    • LukioHevari92

      Hevari on aina herq

    • vitun pässit

      Ei helvetissä mitään roikkuvia surkeita farkkuja. Pitäkää ne housut kunnolla ylhäällä, pässit.

      • junoNN

        oonko jotenki vai mikä täs o? joskus kun tilanne vaatii kun ärsytän niin haukutaan läskiperseeks perse pullottaa jtn 5 cm jos verrataan selkään pillit mahtuu 30/30 ja s paita painan sen 65kg pituutta 167 - 170 eli olenko läski? lihastakin löytyy..


      • gggggggggggggggggggf
        junoNN kirjoitti:

        oonko jotenki vai mikä täs o? joskus kun tilanne vaatii kun ärsytän niin haukutaan läskiperseeks perse pullottaa jtn 5 cm jos verrataan selkään pillit mahtuu 30/30 ja s paita painan sen 65kg pituutta 167 - 170 eli olenko läski? lihastakin löytyy..

        Et ole läski mutta olet hieman pullea. Ja turha tulla tänne lohduttelemaan häntä, hän on pullea ja se on fakta.


      • asddddddddddddd
        gggggggggggggggggggf kirjoitti:

        Et ole läski mutta olet hieman pullea. Ja turha tulla tänne lohduttelemaan häntä, hän on pullea ja se on fakta.

        olet myös hyvin säälittävä kun täällä vingut ja kehut lihaksiasi.


      • sfdddddddddddddd
        junoNN kirjoitti:

        oonko jotenki vai mikä täs o? joskus kun tilanne vaatii kun ärsytän niin haukutaan läskiperseeks perse pullottaa jtn 5 cm jos verrataan selkään pillit mahtuu 30/30 ja s paita painan sen 65kg pituutta 167 - 170 eli olenko läski? lihastakin löytyy..

        On sulla pari kg ylimäärästä


    • adadadadadadaadadad

      Ei teinipojan tai miehen pidä olla söpö. Mun mielestä monet pikkumuksut on söpöjä..
      Kuuluu olla hyvännäkönen ;)

      • (==

        Niinpä kai sitten, mut on vähä huono itsetunto ulkonäön suhteen :D kiitos "rakkaan" luokkani (jossa täyspaska) luokkahenki nii niitten takia. Mut niitten ongelma jos haukkuu :D (=


      • nakkisämpyläoulusta
        (== kirjoitti:

        Niinpä kai sitten, mut on vähä huono itsetunto ulkonäön suhteen :D kiitos "rakkaan" luokkani (jossa täyspaska) luokkahenki nii niitten takia. Mut niitten ongelma jos haukkuu :D (=

        Mä itte pidän sellasiia poikia iha valtavan sulosina jotka ei pukeudu sillee nykynuorisotyyliin et löysät housut ja huppari ja suoralippanen ja välittömästi kädet taskus kävellään sillee et omistettas eurooppa :// ja syljeksitää ja kirotaa, joka välkkä tupakalla ja haukutaan normaaleja ihmisiä.
        Vaan mun mielestä sellaset on söpsöjä jotka käyttää kaikkee ruudullisia kaulus- jaa flanellipaitoja, ei liian kireitä muttei liian löysiä farkkuja, löysiä collegehousuja, sit hattuja(: sellasia kivan näkösiää.

        Harmi että sellaset on vaan hiukan harvassa.


      • -94_(:
        nakkisämpyläoulusta kirjoitti:

        Mä itte pidän sellasiia poikia iha valtavan sulosina jotka ei pukeudu sillee nykynuorisotyyliin et löysät housut ja huppari ja suoralippanen ja välittömästi kädet taskus kävellään sillee et omistettas eurooppa :// ja syljeksitää ja kirotaa, joka välkkä tupakalla ja haukutaan normaaleja ihmisiä.
        Vaan mun mielestä sellaset on söpsöjä jotka käyttää kaikkee ruudullisia kaulus- jaa flanellipaitoja, ei liian kireitä muttei liian löysiä farkkuja, löysiä collegehousuja, sit hattuja(: sellasia kivan näkösiää.

        Harmi että sellaset on vaan hiukan harvassa.

        Yhdyn "nakkisämpyläoulusta":an =D ton tyyliset on ihan valtavan söpöjä!
        Poikien nykynen massatyyli on perseestä. naurattaa kattella niitä
        kanilökäreissä huppu päässä menevii syljeksijöitä. En nyt leimaa ketään,
        ja kaikilla on mielipiteensä. Lisää söpöilijöitä, kovistelijat vois vähentyä :D
        ruudullisetpaidat ja muut söpöt vaatetukset enemmän esille pojilla(:
        Mielipide tytön suusta.


      • neljätoistveelahesta
        -94_(: kirjoitti:

        Yhdyn "nakkisämpyläoulusta":an =D ton tyyliset on ihan valtavan söpöjä!
        Poikien nykynen massatyyli on perseestä. naurattaa kattella niitä
        kanilökäreissä huppu päässä menevii syljeksijöitä. En nyt leimaa ketään,
        ja kaikilla on mielipiteensä. Lisää söpöilijöitä, kovistelijat vois vähentyä :D
        ruudullisetpaidat ja muut söpöt vaatetukset enemmän esille pojilla(:
        Mielipide tytön suusta.

        vaatetus ei ole tärkein asia söpöydessä! :) Luonnekin on TODELLA iso osa. Kovistelijat ovat naurettavia. (samaa mieltä kahden edellisen kanssa
        siitä, että tommonen tyyli on kyllä aika söpö :) Lisää vähän omalaatuisuutta ja erilaisuutta
        nykynuorien tyyleihin!)

        Juu ja en tuomitse niitä massateinejäkään, kyllä sieltäkin joukosta
        löytyy söpöjä ja helliä ihmisiä, vaikkeivat erilailla haluaisikaan pukeutua!


      • tttoodellakintulee
        neljätoistveelahesta kirjoitti:

        vaatetus ei ole tärkein asia söpöydessä! :) Luonnekin on TODELLA iso osa. Kovistelijat ovat naurettavia. (samaa mieltä kahden edellisen kanssa
        siitä, että tommonen tyyli on kyllä aika söpö :) Lisää vähän omalaatuisuutta ja erilaisuutta
        nykynuorien tyyleihin!)

        Juu ja en tuomitse niitä massateinejäkään, kyllä sieltäkin joukosta
        löytyy söpöjä ja helliä ihmisiä, vaikkeivat erilailla haluaisikaan pukeutua!

        No pakko vastata :D no siis mun mielestä isot kirkkaansiniset tai ruskeet silmät on söpöt :3
        Pojan vaatetus vois ollaa just jotain tollasta sälää ruudullistapaitaa, kivoihousui, söpöjä värikkäitä huppareitaaa, ja joo kollarit on ihanat :3 ei mtn ylilöysiä nykymassapersenäkyyroikkolökärei. Kopioin mun mielest osuvii
        lausahduksia:

        "Lisää vähän omalaatuisuutta ja erilaisuutta
        nykynuorien tyyleihin!"

        "Lisää söpöilijöitä, kovistelijat vois vähentyä :D
        ruudullisetpaidat ja muut söpöt vaatetukset enemmän esille pojilla(:"

        "Ei helvetissä mitään roikkuvia surkeita farkkuja"


      • HERTTAPATA
        tttoodellakintulee kirjoitti:

        No pakko vastata :D no siis mun mielestä isot kirkkaansiniset tai ruskeet silmät on söpöt :3
        Pojan vaatetus vois ollaa just jotain tollasta sälää ruudullistapaitaa, kivoihousui, söpöjä värikkäitä huppareitaaa, ja joo kollarit on ihanat :3 ei mtn ylilöysiä nykymassapersenäkyyroikkolökärei. Kopioin mun mielest osuvii
        lausahduksia:

        "Lisää vähän omalaatuisuutta ja erilaisuutta
        nykynuorien tyyleihin!"

        "Lisää söpöilijöitä, kovistelijat vois vähentyä :D
        ruudullisetpaidat ja muut söpöt vaatetukset enemmän esille pojilla(:"

        "Ei helvetissä mitään roikkuvia surkeita farkkuja"

        Kovistelijoist ja kiusaajist tuli tossa jotai ni pakko kysyy. mikä itu on kiusata heikompaa, puolustuskyvytöntä tai vaan sellaista, jonka ulkonäkö ei itteensä miellytä? sellanen kovistelu EI TODELLAKAAN OLE SÖPÖÄ, SE ON HALVEKSUTTAVAA.

        Tosi söpöks itte luokittelen sen, et poika menis puolustaa heikompaa, eikä
        naurais ja haukkuis. Sellanen ois älyttömän sulosta, mut niitäkin on harvassa, sellasia.

        tyttö olen, ja kokemuksesta sanon että MINKÄ TAKIA PITÄÄ
        SORTUA JOPA LYÖMÄÄN TYTTÖÄ? Kukaan poika ei varmaan tiedä, että tytöstä
        tuntuu aivan hirveältä jos ulkonäköä haukutaan ja viedään jalat alta itsetunnolta,
        hiukset, vaatteet, kasvot, koko, kaikki haukutaan. Monet tytöt tekevät itsemurhan
        poikien takia. Semmonen ei ole ees 'coolia'. "hei mä haukuin ton viturruman akan pystyy,
        nyt oon iha sairaa suosittu, mis ois lisää haukuttavii?"

        Joo tää ei varmaa ees liittyny aiheeseen, ärsyttää vaan niin kovasti
        nykyinen koulumaailma ja örveltäjäjengit. Örveltäminen, syljeksiminen ja
        VARSINKIN heikompien kiusaaminen, on todella kaukana söpöydestä.


      • enkelit lentää
        HERTTAPATA kirjoitti:

        Kovistelijoist ja kiusaajist tuli tossa jotai ni pakko kysyy. mikä itu on kiusata heikompaa, puolustuskyvytöntä tai vaan sellaista, jonka ulkonäkö ei itteensä miellytä? sellanen kovistelu EI TODELLAKAAN OLE SÖPÖÄ, SE ON HALVEKSUTTAVAA.

        Tosi söpöks itte luokittelen sen, et poika menis puolustaa heikompaa, eikä
        naurais ja haukkuis. Sellanen ois älyttömän sulosta, mut niitäkin on harvassa, sellasia.

        tyttö olen, ja kokemuksesta sanon että MINKÄ TAKIA PITÄÄ
        SORTUA JOPA LYÖMÄÄN TYTTÖÄ? Kukaan poika ei varmaan tiedä, että tytöstä
        tuntuu aivan hirveältä jos ulkonäköä haukutaan ja viedään jalat alta itsetunnolta,
        hiukset, vaatteet, kasvot, koko, kaikki haukutaan. Monet tytöt tekevät itsemurhan
        poikien takia. Semmonen ei ole ees 'coolia'. "hei mä haukuin ton viturruman akan pystyy,
        nyt oon iha sairaa suosittu, mis ois lisää haukuttavii?"

        Joo tää ei varmaa ees liittyny aiheeseen, ärsyttää vaan niin kovasti
        nykyinen koulumaailma ja örveltäjäjengit. Örveltäminen, syljeksiminen ja
        VARSINKIN heikompien kiusaaminen, on todella kaukana söpöydestä.

        itte en pidä söpönä ylikuntosia lihaskasoja joita kaikkinaiset lääppii.. mun mielest se ei oo mun juttu. Söpöys tulee olemuksesta, OMAPERÄISESTÄ JA ERILAISESTA vaatetuksesta, kuin jotkun "cäpit ja housut kintuissa". :D Juu ja noi edelliset on tossa sanonukki jotain tollasia söpöjä esimerkkejä(:


      • Aloittaja (=
        enkelit lentää kirjoitti:

        itte en pidä söpönä ylikuntosia lihaskasoja joita kaikkinaiset lääppii.. mun mielest se ei oo mun juttu. Söpöys tulee olemuksesta, OMAPERÄISESTÄ JA ERILAISESTA vaatetuksesta, kuin jotkun "cäpit ja housut kintuissa". :D Juu ja noi edelliset on tossa sanonukki jotain tollasia söpöjä esimerkkejä(:

        No siis ekana sanon et kirjotan tätä viestiä kännykällä :) eli saattaa tulla virheitä
        1. Kiitti kaikille vastaajille :)
        2. Mun puketumisesta sen verran et no huppareita, valkosia, mustia ja semmoia colits värisiä =D :) ja sit no farkkuja ja colitshousuja ja no emt. Siis oon vähän kriittinen omaan ulkonäkööni ja silleen. Mutta juu. Lippiksistä sen verran et en tykkää käyttää :) joko tavallinen pipo tai ei mitään :). Ja sit no luonne on semmonen: ystävällinen, mukava, huumorintajuinen, herkkä :), ei-kovis vaan ehkä vähän mamis :D mutta osaan pitää puoleni, ehkä vähän ujo ja no siis puollustab aina tarpeentullen pienempiä ja tiiän miten tyttöjä/naisia kohdellaan :) oon 14 v ja 12 vuoden kokemus naisvaltaisessa talossa ainoana poikana :) ja no siis semmonen positiivinen ja mukava kokonaisuus (=


      • Aloittaja (=
        Aloittaja (= kirjoitti:

        No siis ekana sanon et kirjotan tätä viestiä kännykällä :) eli saattaa tulla virheitä
        1. Kiitti kaikille vastaajille :)
        2. Mun puketumisesta sen verran et no huppareita, valkosia, mustia ja semmoia colits värisiä =D :) ja sit no farkkuja ja colitshousuja ja no emt. Siis oon vähän kriittinen omaan ulkonäkööni ja silleen. Mutta juu. Lippiksistä sen verran et en tykkää käyttää :) joko tavallinen pipo tai ei mitään :). Ja sit no luonne on semmonen: ystävällinen, mukava, huumorintajuinen, herkkä :), ei-kovis vaan ehkä vähän mamis :D mutta osaan pitää puoleni, ehkä vähän ujo ja no siis puollustab aina tarpeentullen pienempiä ja tiiän miten tyttöjä/naisia kohdellaan :) oon 14 v ja 12 vuoden kokemus naisvaltaisessa talossa ainoana poikana :) ja no siis semmonen positiivinen ja mukava kokonaisuus (=

        Ja siis eikös se oo kanssa plussaa et ei juo eikä polta/käytä nuuskaa tai muita päihteitä :)

        Ja no siis joku sano et lyhyetpojat on söpöjä :) ite oon 167 cm :)


      • enkelit lentää
        Aloittaja (= kirjoitti:

        Ja siis eikös se oo kanssa plussaa et ei juo eikä polta/käytä nuuskaa tai muita päihteitä :)

        Ja no siis joku sano et lyhyetpojat on söpöjä :) ite oon 167 cm :)

        kuulostat suloselta(: sitä sun luonne ainakin on! :---3


      • Aloittaja(:
        enkelit lentää kirjoitti:

        kuulostat suloselta(: sitä sun luonne ainakin on! :---3

        Kiitti (= =D


      • hippi222
        nakkisämpyläoulusta kirjoitti:

        Mä itte pidän sellasiia poikia iha valtavan sulosina jotka ei pukeudu sillee nykynuorisotyyliin et löysät housut ja huppari ja suoralippanen ja välittömästi kädet taskus kävellään sillee et omistettas eurooppa :// ja syljeksitää ja kirotaa, joka välkkä tupakalla ja haukutaan normaaleja ihmisiä.
        Vaan mun mielestä sellaset on söpsöjä jotka käyttää kaikkee ruudullisia kaulus- jaa flanellipaitoja, ei liian kireitä muttei liian löysiä farkkuja, löysiä collegehousuja, sit hattuja(: sellasia kivan näkösiää.

        Harmi että sellaset on vaan hiukan harvassa.

        no ei oikein katoppa oulun ja tamperen suunnalta niin löydät tollaisii käykö Hip Hop tyyli sulle


    • kasiluokkalainen

      Ainakin ISO _ei_ cäpeille & liian isoille 'räppärivaatteille'. Ne on niin iso turn off.
      Omasta mielestäni sellaset ruutupaidat on söpöjä & muutenkin vähän omaperäsempi pukeutusmityyli (::

      • fuaps

        Voiko joku laittaa kuvaa jostakin söpöstä ruutupaidasta? :D


    • tässäpä vastausta

      Ei miehen kuulu olla söpön näköinen vaan miehen näköinen. Miehen kuuluu olla miehisellä tavalla hyvännäköinen, eikä söpöllä tavalla hyvännäköinen.

      • vfrvfr

        tytöt kiharista hiuksista vai enemmän suorista? Makuasia mutta olis silti kiva kuulla mielipiteitä. Itellä melko vaaleet kiharat =)


      • Aloittaja (=
        vfrvfr kirjoitti:

        tytöt kiharista hiuksista vai enemmän suorista? Makuasia mutta olis silti kiva kuulla mielipiteitä. Itellä melko vaaleet kiharat =)

        No Siis mulla on kiharat, tummat. En ite oikeen tykkää :D


      • siis..
        Aloittaja (= kirjoitti:

        No Siis mulla on kiharat, tummat. En ite oikeen tykkää :D

        et tykkää että sulla on kiharat vai että pojalla on kiharat vai ettet yläänsäkään tykkää et kenelläkään on kiharat :D ?


      • Alottaja (=
        siis.. kirjoitti:

        et tykkää että sulla on kiharat vai että pojalla on kiharat vai ettet yläänsäkään tykkää et kenelläkään on kiharat :D ?

        Siis ite en tykkää et mulla itellä on kiharat :D muuten mulla ei oo mitään vastaan kiharoille. :D :) tai siis se on se käytännön syy et en tykkää jos laittaa vahaa hiuksiin tai lakkaa nii sitä menee helvetisti ja silti pitäs laittaa lisää :D. Mut juu. Kyllä kiharat on ihan kivat oli ne sit tytöllä tai pojalla :)


      • dafu
        Alottaja (= kirjoitti:

        Siis ite en tykkää et mulla itellä on kiharat :D muuten mulla ei oo mitään vastaan kiharoille. :D :) tai siis se on se käytännön syy et en tykkää jos laittaa vahaa hiuksiin tai lakkaa nii sitä menee helvetisti ja silti pitäs laittaa lisää :D. Mut juu. Kyllä kiharat on ihan kivat oli ne sit tytöllä tai pojalla :)

        Mä oon poika ja mulla on kiharat hiukset :D Mut en tykkää niistä kun omistan vähän pitemmät hiukset niin pitää suoristella x)


      • tytärvuodelta1994)
        vfrvfr kirjoitti:

        tytöt kiharista hiuksista vai enemmän suorista? Makuasia mutta olis silti kiva kuulla mielipiteitä. Itellä melko vaaleet kiharat =)

        Vähän kihartavat/lainehtivat on iha ok, tai oikeestaan tosi ok. Mutta jos tosi kihara pehko, nii suorastaa ärsyttävän kammottavat :( Mutta sen sanon et lyhyet (siis tosi lyhyet) hiukst pojille ei sovi ollenkaa, eikä myöskään tyttömäisen pitkät. Sellasset että lippiksen alta just pilkottavat on TOSI HYVÄ! t: tyttö:)


      • cudet
        tytärvuodelta1994) kirjoitti:

        Vähän kihartavat/lainehtivat on iha ok, tai oikeestaan tosi ok. Mutta jos tosi kihara pehko, nii suorastaa ärsyttävän kammottavat :( Mutta sen sanon et lyhyet (siis tosi lyhyet) hiukst pojille ei sovi ollenkaa, eikä myöskään tyttömäisen pitkät. Sellasset että lippiksen alta just pilkottavat on TOSI HYVÄ! t: tyttö:)

        eli ite oon 13 wee tyttö ja asun tampereel.

        pidän pojista joiden itseluottamus on tarpeeksi korkea jotta he voivat tulla millaisena tahansa schooliin tai kapee... vaatetus vois olla löysät farkut ja iso huppari... ja muuten mullaki on cappi joten älkää pilkatko niit... tässä kaikille hyvin yksinkertainen juttu älkää käyttäkö meikkii sillä silloin näytätte iha toivottomilta... meikki sopii tytöille muttei pojille...

        ja yks tosi tärkee juttu vaatteista älkää käyttäkö formula-huppareita niinkuin eräs tuttuni...

        yrittäkää näyttää edes cooleilt...

        ps. en oo lissu vaikka kirjoitustavasta vois päätelläXD


      • failure.
        cudet kirjoitti:

        eli ite oon 13 wee tyttö ja asun tampereel.

        pidän pojista joiden itseluottamus on tarpeeksi korkea jotta he voivat tulla millaisena tahansa schooliin tai kapee... vaatetus vois olla löysät farkut ja iso huppari... ja muuten mullaki on cappi joten älkää pilkatko niit... tässä kaikille hyvin yksinkertainen juttu älkää käyttäkö meikkii sillä silloin näytätte iha toivottomilta... meikki sopii tytöille muttei pojille...

        ja yks tosi tärkee juttu vaatteista älkää käyttäkö formula-huppareita niinkuin eräs tuttuni...

        yrittäkää näyttää edes cooleilt...

        ps. en oo lissu vaikka kirjoitustavasta vois päätelläXD

        Paitsi kirjoitustapasi, myös ajatuksesi kuvastavat hyvin sitä faktaa että olet 100% lissu. Sori.


      • kalle69
        failure. kirjoitti:

        Paitsi kirjoitustapasi, myös ajatuksesi kuvastavat hyvin sitä faktaa että olet 100% lissu. Sori.

        FAIL BITCH


      • Half Pipe
        kalle69 kirjoitti:

        FAIL BITCH

        sekanen tukka, pipo, hiukan sänkeä. Kun nään tommosia poikia haluis vaan juosta niiden luokse ja suukotella niiden naama TÄYTEEN MUN KUOLAA.


    • terojämsästä

      oon tero 17v jämsästä ja käytän isoja hummelin t-paitoja ja muutenkin paljon citymarketin vaatetusta ja mulla on L.A lippis sedän vanha huppari täs on formulatarrojaki! en yleensä käytä mitään muuta hupparia sit täs on kimi räikkösen nimmari ja yleensä housuina toimii piriverkkarit(adidoksen sellaset raidalliset) oon ihastunu yhteen pirjoon se on mun naapuri(:DDD) nojoo kertokaapa että miksi pirjo sanoo että oon ruma muuten mulla on kaljut hiukset ja oon 181 cm pitkä ja 79KG ja käyn joskus ulkonakin
      haluisin tietää vaan miks pirjo ei lämpeä mulle?

    • NimimerkkiXD

      Ostin pitkähihaisia DC paitoja ja punasen element flanellin, sit homma lähti hoitumaan ;) (mul on jo kaikkee fruide kamaa muutenkin) ja hopea ketju lol

    • gghgjfessdffghgjhgke
    • hip hop fani

      siis ole oma itsensä ei tyttö voi pakotttaa pukeutuu tavallisiin farkuihin mä käytän hoppari vaatteita ja mulla on ollut yksi nainen luonne tekee meistä miehen ja sittten finnejä vähän parta ajettu ja viikset ajeltu myös ja pojat tehkää itellenne six back tai pack kumpi oli niin tytöt ei voi vastustaa mutta pitää olla herrasmiestäkin ja vähän tasku rahaa jotta voit ostaa jotain nini tytöt pitäs syttyy

    • TääTästNyPuuttuki

      Ei ei ei ei pojille meikkiä kiitos...

    • miltzzuuu

      okei täytyy sanoo, mä tiiän et kuulostaa pinnalliselta ja tyhmält mut... fruittarit

    • huojuvapoeka

      Ja hip-hop fanille tiedoksi että pitää osata myös kirjottaa;). haha. Itekki oon tämmönen 16v poika, jaja mitäs mieltä tyttöset on "jb-tukasta", turkoosista kengistä jaja harmaista housuista, plus suht. koht. värikkäästä hupparista (22-3 väriä) ?

      • huojuvapoeka

        siis tota 2-3 väriä :D kirjotusvirhe..


    • Anonyymi

      En tiedä ja tuo kohta *pojasta*niin olin että 😅

    • Anonyymi

      Kihara tukka (~ ̄³ ̄)~

    • Anonyymi

      Riittää että on sisältä söpö❤️

    • Anonyymi

      Pitää huolta kehostaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9214
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      41
      2709
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1330
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe