Hei Alanyan matkaajat. Tarvitsisin tarkempia tietoja Deturin AZAK hotellista, lähinnä millainen on puolihoito, eli mitä se sisältää, aamuin/illoin. Huoneiden koko erityisesti kiinnostaa. Pärjääkö yksi aikuinen 2-vuoden ikäisen kanssa ko. huoneessa ? Kaikki tieto pikaisesti ko. hotellista otetaan ilolla ja mielenkiinnolla vastaan.
Alanyan Microksen ja muiden kauppojen lasten ruoat ja vaipat on tuttu juttu. Kiitos etukäteen.
Hotelli AZAK Alanya
22
1343
Vastaukset
- ..me kanssa
Eli, onko näin. Me olemme myös vaimon kanssa menossa parin viikon kuluttua ja olisi kiva saada näin tietoja etukäteen. Eikö tosiaan kukaan ole vielä tänä kesänä majoittunut ko. hotelliin. No, edellisen viestin kirjoittaja on varmaankin menossa ? Koska lähdette ?
- Jennier
Palasin viimen lauantaina Alanyasta ja olin kyseisessä hotellissa 3 viikkoa siskoni kanssa. Ensimmäisellä viikolla matkassamme oli myös vanhempamme ja pikkuveljet. Olen käynyt Alanyassa 16 kertaa ja valitsin meille hotelliksi Azakin, koska halusin Damlatas-alueelle ja veljien vuoksi ihan rannan viereen. Sijanti siis on ihan loistava. MUTTA ensinnäkin lähtöviikolla meille soitettiin 4 kertaa Deturilta ja kysyttiin et "onko tämä henkilö lähdössä.. jne." Sanoivat, että Turkin päässä ei oikein tiedetä ketä tulee ja miten majoitutaan huoneisiin. No lupasivat, että homma on hoidossa lähtöedeltävänä päivänä.
Perille päästyämme, ei ollutkaan yhdelle porukastamme ollenkaan petiä vapaana. Ja yksi huone oli siis väärä kokonaan. Yritin selvittää asiaa respan kanssa, joka jankutti vain, että "you have to understand that we don't have any freeroom now, you can come tomorrow and ask..." Oli melkoisen työntakana saada peti pikkuveljelleni ja se ängettiin minun ja siskon huoneeseen, joka oli ihan oikeasti joku 10 neliön huone. Ja tuo peti oli sellainen rotanloukun näköinen hökötys. No olimme tyytyväisiä, että saatiin peti kaikille. No sitten vanhempieni huoneessa ei toiminut ilmastointi ja lämpöä oli tuolloin illalla vielä ulkonakin 35. Menin respaan taas kysymään apua ja mies respassa ei mitenkään noteerannut minua. Sanoin, et anteeksi voinko puhua... katsoi kerran ja jatkoi omia juttujaan. Sitten minulla loppui kärsivällisyys ja soitin deturin päivystysnumeroon. Äiti ja isä tuskateli kamalan kuumassa huoneessa ja kukaan ei auta. Deturilla vastattiin, mutta ei ollut suomen oppaita saatavilla. Selitin tilanteen ja lupasivat soittaa respaan. Kukaan ei tullut auttamaan/katsastamaan ilmastointia. Jossain vaiheessa se lähti päälle, mutta puhalsi lämmintä.
No seuraavan päivänä saimme siskon kanssa isomman huoneen, jossa ihana merinäköala ja tilaa huomattavasti enemmän, sekä kunnollinen lisävuode pikkuveljelle. MUTTA ilmastointi ei toiminut kunnolla koko kolmeen viikkoon!!! Ei jaksettu enään valittaa eikä välittää. Ystävämme asui kesän alanyassa ja kävimme hänen luonaan suihkussa ja vaihtamassa vaatteita, koska omassa hotellihuoneessa valui hiki kokoajan.
Siivous oli aivan tasotonta, pyyhkeitä ei vaihdettu kuin kerran viikkoon. Puolihoitoon ei kuulu juomat, eli illallisella et saa mitään juotavaa jos et osta. Pieni vesipullo maksaa 1.5 kurusta, eli 75 centtiä. Aamupalalla on tarjolla kahta eri mehua, jotka niin makeita että kurkkua poltteli. Ei siis vettä tarjolla silloinkaan, jos et osta. Ruoka oli joinain päivinä ihan hyvää, joinakin ei. Kävimme tekemässä tämän ystävän luona ruokaakin, koska ei saattettu syödä hotellilla.
Hotellin aulassa ei ole ilmastointia. Ehkä nyt alkaa jo hiukan viilenemään, mutta ainakin viime viikko oli todella kuuma edelleen. Hotellin uima-allas alue täynnä jatkuvasti ja vesi likaista. Seurattiin, että puhdistavatko sitä koskaan, ei ainakaan huomattu. Mutta viereisten hotellien altaat nähtiin putsattavan. Azakin vieressä, todella lähellä on molemmin puolin hotelleja ja joka hotellissa eri-iltana turkishnight, joten samat jutut ja musiikit kuultiin joka viikko 4 kertaa.
Minä rakastan Alanyaa ja rakastan sitä hellettä. Olen ollut deturin hotelleissa muissakin, eikä koskaan ole ollut valittamista mistään. En koskaan menisi uudelleen Azak-hotelliin. Enskerraksi on jo huoneisto vuokrattuna, joten ei tarvitse mennä minnekään hotelliin :)
Olisin mieluummin kirjoittanut hyviä kokemuksia, mutta en halua kaunistella. Jos mahdollista, vaihtakaa hotellia. Kleopatra beach, kleopatra dreams beach... mikä tahansa on parempi. Alin-hotelli tosi hyvä ja ite kleopatra-hotelli.
Toivon teille kaikille oikein onnistunutta lomaa!!! - luokitukset
Jennier kirjoitti:
Palasin viimen lauantaina Alanyasta ja olin kyseisessä hotellissa 3 viikkoa siskoni kanssa. Ensimmäisellä viikolla matkassamme oli myös vanhempamme ja pikkuveljet. Olen käynyt Alanyassa 16 kertaa ja valitsin meille hotelliksi Azakin, koska halusin Damlatas-alueelle ja veljien vuoksi ihan rannan viereen. Sijanti siis on ihan loistava. MUTTA ensinnäkin lähtöviikolla meille soitettiin 4 kertaa Deturilta ja kysyttiin et "onko tämä henkilö lähdössä.. jne." Sanoivat, että Turkin päässä ei oikein tiedetä ketä tulee ja miten majoitutaan huoneisiin. No lupasivat, että homma on hoidossa lähtöedeltävänä päivänä.
Perille päästyämme, ei ollutkaan yhdelle porukastamme ollenkaan petiä vapaana. Ja yksi huone oli siis väärä kokonaan. Yritin selvittää asiaa respan kanssa, joka jankutti vain, että "you have to understand that we don't have any freeroom now, you can come tomorrow and ask..." Oli melkoisen työntakana saada peti pikkuveljelleni ja se ängettiin minun ja siskon huoneeseen, joka oli ihan oikeasti joku 10 neliön huone. Ja tuo peti oli sellainen rotanloukun näköinen hökötys. No olimme tyytyväisiä, että saatiin peti kaikille. No sitten vanhempieni huoneessa ei toiminut ilmastointi ja lämpöä oli tuolloin illalla vielä ulkonakin 35. Menin respaan taas kysymään apua ja mies respassa ei mitenkään noteerannut minua. Sanoin, et anteeksi voinko puhua... katsoi kerran ja jatkoi omia juttujaan. Sitten minulla loppui kärsivällisyys ja soitin deturin päivystysnumeroon. Äiti ja isä tuskateli kamalan kuumassa huoneessa ja kukaan ei auta. Deturilla vastattiin, mutta ei ollut suomen oppaita saatavilla. Selitin tilanteen ja lupasivat soittaa respaan. Kukaan ei tullut auttamaan/katsastamaan ilmastointia. Jossain vaiheessa se lähti päälle, mutta puhalsi lämmintä.
No seuraavan päivänä saimme siskon kanssa isomman huoneen, jossa ihana merinäköala ja tilaa huomattavasti enemmän, sekä kunnollinen lisävuode pikkuveljelle. MUTTA ilmastointi ei toiminut kunnolla koko kolmeen viikkoon!!! Ei jaksettu enään valittaa eikä välittää. Ystävämme asui kesän alanyassa ja kävimme hänen luonaan suihkussa ja vaihtamassa vaatteita, koska omassa hotellihuoneessa valui hiki kokoajan.
Siivous oli aivan tasotonta, pyyhkeitä ei vaihdettu kuin kerran viikkoon. Puolihoitoon ei kuulu juomat, eli illallisella et saa mitään juotavaa jos et osta. Pieni vesipullo maksaa 1.5 kurusta, eli 75 centtiä. Aamupalalla on tarjolla kahta eri mehua, jotka niin makeita että kurkkua poltteli. Ei siis vettä tarjolla silloinkaan, jos et osta. Ruoka oli joinain päivinä ihan hyvää, joinakin ei. Kävimme tekemässä tämän ystävän luona ruokaakin, koska ei saattettu syödä hotellilla.
Hotellin aulassa ei ole ilmastointia. Ehkä nyt alkaa jo hiukan viilenemään, mutta ainakin viime viikko oli todella kuuma edelleen. Hotellin uima-allas alue täynnä jatkuvasti ja vesi likaista. Seurattiin, että puhdistavatko sitä koskaan, ei ainakaan huomattu. Mutta viereisten hotellien altaat nähtiin putsattavan. Azakin vieressä, todella lähellä on molemmin puolin hotelleja ja joka hotellissa eri-iltana turkishnight, joten samat jutut ja musiikit kuultiin joka viikko 4 kertaa.
Minä rakastan Alanyaa ja rakastan sitä hellettä. Olen ollut deturin hotelleissa muissakin, eikä koskaan ole ollut valittamista mistään. En koskaan menisi uudelleen Azak-hotelliin. Enskerraksi on jo huoneisto vuokrattuna, joten ei tarvitse mennä minnekään hotelliin :)
Olisin mieluummin kirjoittanut hyviä kokemuksia, mutta en halua kaunistella. Jos mahdollista, vaihtakaa hotellia. Kleopatra beach, kleopatra dreams beach... mikä tahansa on parempi. Alin-hotelli tosi hyvä ja ite kleopatra-hotelli.
Toivon teille kaikille oikein onnistunutta lomaa!!!Turkinmatkaajan on hyvä tietää että Taka-Aasiassa on hieman eri hotelliluokitukset kuin Euroopassa, eli:
Turkki:
* : Hotellissa on seinät, ei erillisiä huoneita
** : Hotellissa on seinät ja katto, huone jossa seinät lisämaksusta
*** : Hotellissa on seinät, katto sekä vessa. Yksi.
**** : Hotellissa on seinät, katto, kaksi yleisvessaa sekä kanalisaatio. Huom: ei toimi kesäkautena.
***** : Hotelli vastaa Euroopan kahta tähtä. - aata
luokitukset kirjoitti:
Turkinmatkaajan on hyvä tietää että Taka-Aasiassa on hieman eri hotelliluokitukset kuin Euroopassa, eli:
Turkki:
**** : Hotellissa on seinät, katto, kaksi yleisvessaa sekä kanalisaatio. Huom: ei toimi kesäkautena.
***** : Hotelli vastaa Euroopan kahta tähtä.kertaa olet itse käynyt tuon luokituksen toteamassa?
- kysymyksenasettelu
aata kirjoitti:
kertaa olet itse käynyt tuon luokituksen toteamassa?
Hei.
Millaiset vessanpytyt turkkilaisissa hotelleissa yleensä on?
Millä korkeudella vessan ovenkahva yleensä on? - Huonompi juttu
Jennier kirjoitti:
Toivon teille kaikille oikein onnistunutta lomaa!!!Ei tosiaankaan kuulosta hyvältä, mutta hyvä tietää.
Eikö oppaat tosiaankaan ottaneet mitään kantaa kertoessanne siivouksesta, pyyhkeistä, altaan puhtaudesta, jne. Soitin Deturille ja kyselin etukäteen ko. hotellista ja onko tullut aiemmin reklamaatioita (ei ole tullut). Detur ei kuitenkaan kerro mitään negatiivisia tietoja (ymmärrettävää kyllä) etukäteen vaikka mielestäni se olisi oleellista, ettei tarvitsisi lähteä paikan päälle riitelemään / pilaamaan lomaansa. Aikuiset aina pärjää, mutta jos on lapsia mukana, se onkin sitten eri juttu.
Tiedän tosiaankin hotellin sijainnin ja toukokuussa ohi kävellessämme hotelli ulkoapäin näytti olevan ihan ok. Muita hotelleja lähimaastossa ei ollut enää vapaana joten tähän päädyimme. En ole aikoihin ollut Deturin matkalla. Aurinkomatkat/Finnmatkat/Tjäreborg > hotellit Alanyassa joissa olemme olleet ovat ihan ok kaikinpuolin ja ylikin.
Täytyy mietiskellä. - Usein matkalla
Huonompi juttu kirjoitti:
Ei tosiaankaan kuulosta hyvältä, mutta hyvä tietää.
Eikö oppaat tosiaankaan ottaneet mitään kantaa kertoessanne siivouksesta, pyyhkeistä, altaan puhtaudesta, jne. Soitin Deturille ja kyselin etukäteen ko. hotellista ja onko tullut aiemmin reklamaatioita (ei ole tullut). Detur ei kuitenkaan kerro mitään negatiivisia tietoja (ymmärrettävää kyllä) etukäteen vaikka mielestäni se olisi oleellista, ettei tarvitsisi lähteä paikan päälle riitelemään / pilaamaan lomaansa. Aikuiset aina pärjää, mutta jos on lapsia mukana, se onkin sitten eri juttu.
Tiedän tosiaankin hotellin sijainnin ja toukokuussa ohi kävellessämme hotelli ulkoapäin näytti olevan ihan ok. Muita hotelleja lähimaastossa ei ollut enää vapaana joten tähän päädyimme. En ole aikoihin ollut Deturin matkalla. Aurinkomatkat/Finnmatkat/Tjäreborg > hotellit Alanyassa joissa olemme olleet ovat ihan ok kaikinpuolin ja ylikin.
Täytyy mietiskellä.ottaa yhteyttä heti matkanalussa oppaisiin, ettei tarvitse päivitellä, että loma on mennyt joltain osin pieleen, elikkä käsittääkseni oppaat ovat kohteissa sitä varten. Onneksi allekirjoittaneella ei ole negatiivia kokemuksia ko. hotellista. Rantahotelli, hyvällä paikalla ja kaikki ***:n tähden tasoa.
- -juuso
Usein matkalla kirjoitti:
ottaa yhteyttä heti matkanalussa oppaisiin, ettei tarvitse päivitellä, että loma on mennyt joltain osin pieleen, elikkä käsittääkseni oppaat ovat kohteissa sitä varten. Onneksi allekirjoittaneella ei ole negatiivia kokemuksia ko. hotellista. Rantahotelli, hyvällä paikalla ja kaikki ***:n tähden tasoa.
Hei,
Itse tuli Alanyasta ja Azak hotellista viime viikonloppuna ja vähän samoilla linjoilla on pakko olla... Hotelli oli sijainniltaan loistava, mutta ei mikään kauheen erikoinen muuten... Puolihoidolla ruoka oli ala-arvoista, ainakin sinä iltana jona sitä itse kävin testaamassa... Tosin tällöinkin kylmä ruuat oli erinomaisia, niiden takia siellä sinä iltana syötiin. Aamupala oli sanalla sanoen vaatimaton... Mutta lähi ravintoloista sai hyvää aamupalaa, vaikkakin se sitten maksoi...
Uima-allas oli mielestäni ihan siisti, ja allas-alue yleensäkkin... Jos hotellin altaalla haluaa istuskella aurinko tuoleilla, niin kannattaa käydä edellisenä iltana 12 aikoihin varaamassa tuolin pyyhkeellä, tai vastaavalla. Henkilökunta oli ystävällistä.
Ei tuo Azak mikään Hilton ole, mut ei kai lomalla hotelissa käydä muuta kuin nukkumassa, johon tarkoitukseen tuo sopi erinomaisesti :-) - helppoa
Jennier kirjoitti:
Toivon teille kaikille oikein onnistunutta lomaa!!!käyttää ilmastoinnin kaukosäädintä.
- Ei houkuttele
-juuso kirjoitti:
Hei,
Itse tuli Alanyasta ja Azak hotellista viime viikonloppuna ja vähän samoilla linjoilla on pakko olla... Hotelli oli sijainniltaan loistava, mutta ei mikään kauheen erikoinen muuten... Puolihoidolla ruoka oli ala-arvoista, ainakin sinä iltana jona sitä itse kävin testaamassa... Tosin tällöinkin kylmä ruuat oli erinomaisia, niiden takia siellä sinä iltana syötiin. Aamupala oli sanalla sanoen vaatimaton... Mutta lähi ravintoloista sai hyvää aamupalaa, vaikkakin se sitten maksoi...
Uima-allas oli mielestäni ihan siisti, ja allas-alue yleensäkkin... Jos hotellin altaalla haluaa istuskella aurinko tuoleilla, niin kannattaa käydä edellisenä iltana 12 aikoihin varaamassa tuolin pyyhkeellä, tai vastaavalla. Henkilökunta oli ystävällistä.
Ei tuo Azak mikään Hilton ole, mut ei kai lomalla hotelissa käydä muuta kuin nukkumassa, johon tarkoitukseen tuo sopi erinomaisesti :-)Eipä hyvältä kuulosta, vaikka vain nukkumassa käytäisi, niin kyll ilmastointi on ehdoton yli
30 ast. lämmössä , ja käydä allastuolit edellis iltana varaamassa... huh, huh,
kaikkeen suomalaiset rahansa laittavat, ketkään muunmaalaiset matkailijat eivät tyytyisi
tuollaiseen tasoon. Opetelkaa vaatimaan vastiketta , kun matkan maksatte. - Sun fanit
luokitukset kirjoitti:
Turkinmatkaajan on hyvä tietää että Taka-Aasiassa on hieman eri hotelliluokitukset kuin Euroopassa, eli:
Turkki:
***** : Hotelli vastaa Euroopan kahta tähtä.Mahtavat jutut sulla. Millä luokalla olet kun osaat jo noin hyvin kirjoittaa?
Meidän nassikat (6v ja 4v) nauraa ihan sikana sun kirjoituksille. Osaavat jo kumpikin lukea.
Jesse 6v osaa jo vähän kirjoittaa ja ihailee sinua kovasti. Viimeistään sitten kun pääsee kouluun,
alkaa tänne kirjoittelemaan.
Mahtavaa kun naperoilla on isommat penskat esikuvina. - keväällä
helppoa kirjoitti:
käyttää ilmastoinnin kaukosäädintä.
Azak hotellin sijainti on todella hyvä mutta hotelli itse aika kulahtanut. KOlmen tähden perushotelli muttei kyllä kovinkaan siisti tai freesi.
Olimme nyt elokuussa sitten Alin hotellissa joka oli tasoltaan parempi. Sijaintikin vähän vielä enemmän keskustassa. Alinin vieressä on Kleopatra hotelli jonka ravintolaan tykästyimme kovasti. Maaliskuun matka suuntautuu Kleopatraan, vaikuttaa vielä tasokkaammalta kuin Alin. Azakiin en toista kertaa menisi. - Nohöpöhöpö
Sun fanit kirjoitti:
Mahtavat jutut sulla. Millä luokalla olet kun osaat jo noin hyvin kirjoittaa?
Meidän nassikat (6v ja 4v) nauraa ihan sikana sun kirjoituksille. Osaavat jo kumpikin lukea.
Jesse 6v osaa jo vähän kirjoittaa ja ihailee sinua kovasti. Viimeistään sitten kun pääsee kouluun,
alkaa tänne kirjoittelemaan.
Mahtavaa kun naperoilla on isommat penskat esikuvina.Tuo seinähullu, joka näistä seinistä paasaa, eihän se mikään näppärä lapsi ole. Varmaan
joku 15-vuotias kolli, joka puberteetti-ikäisen viisauksia latelee joka palstalla. - jawohl und so
Nohöpöhöpö kirjoitti:
Tuo seinähullu, joka näistä seinistä paasaa, eihän se mikään näppärä lapsi ole. Varmaan
joku 15-vuotias kolli, joka puberteetti-ikäisen viisauksia latelee joka palstalla.mutta oletko itse pystynyt kiistämään Wittgensteinin Tractatuksen:
"Maailma on kaikki, mikä on niin kuin se on.
Maailma on tosiseikkojen , ei olioden kokonaisuus.
Maailmaa m'äärittävät tosiseikat ja se, että ne ovat ainoat tosiseikat."
Eikö riitä turkinmatkaajille?
Ok, mites alakohdat:
"Mikä on niin se on - tosiseikka - on yksityisten asiantilojen vallitsemista.
Tosiseikkojen loogiset kuvat ovat ajatuksia.
Mistä ei voi puhua, siitä pitää vaieta."
Veikkaisin, että turkinmatkaajien mielikohta on tuo viimeinen kohta joka on muuten alkuperäiskielellä jota sitäkään eivät turkinmatkaajat osaa. "Wovon mann nicht sprechen kann darüber muss mann schweigen".
KIISTÄPÄ TÄMÄ BEIBE; JOS OLET NIIN VITUN ÄLYKÄS!"" - palautteesta
keväällä kirjoitti:
Azak hotellin sijainti on todella hyvä mutta hotelli itse aika kulahtanut. KOlmen tähden perushotelli muttei kyllä kovinkaan siisti tai freesi.
Olimme nyt elokuussa sitten Alin hotellissa joka oli tasoltaan parempi. Sijaintikin vähän vielä enemmän keskustassa. Alinin vieressä on Kleopatra hotelli jonka ravintolaan tykästyimme kovasti. Maaliskuun matka suuntautuu Kleopatraan, vaikuttaa vielä tasokkaammalta kuin Alin. Azakiin en toista kertaa menisi.Ajatus ensikesän matkasta ko. hotelliin hylättiin ja alamme etsiä toista hotellia.
Hieno juttu tämä keskustelukanava, nuo edellä kerrotut asiat ko. hotellista on aika isoja miinuksia ja kun niistä saa tietoa etukäteen ei tule pettymyksiä. Tosin oli myös poikkeavia kirjoituksia. - Uskallan mennä
palautteesta kirjoitti:
Ajatus ensikesän matkasta ko. hotelliin hylättiin ja alamme etsiä toista hotellia.
Hieno juttu tämä keskustelukanava, nuo edellä kerrotut asiat ko. hotellista on aika isoja miinuksia ja kun niistä saa tietoa etukäteen ei tule pettymyksiä. Tosin oli myös poikkeavia kirjoituksia.matkan ko. hotelliin, sillä en aio ruokailla ko. hotellissa ja käytän hotellia ainoastaan nukkumiseen. Syy miksi tilasin, hotelli on ihan rannalla, Damlatas ranta ihan vieressä.....sijainti ratkaisi.
- aleksim03
Hei!
Olin poikani kanssa kyseisessä hotellissa syksyllä 2010. Olin todella tyytyväinen. Meillä huone erittäin siisti, siivottiin joka päivä ja pyyhkeet vaihdettiin 5 kertaa. Ruoka oli erinomaista eli illalla tarjolla monen sorttista tarjottavaa ja lämpiminä vaihtoehtoina lihaa, kalaa, kanaa illasta riippuen, lisäksi lämpimät lisukkeet kylmien lisäksi. Syötävää todella riitti samoin kuin aamupalalla. Allasaluetta ei voi moittia, ja iso plussa että pystyit ostamaan rantatuolit hotellista edullisemmin kuin rannalta ja sait lisäksi juomalipukkeen x 4. Palvelu ystävällistä. Ja huoneiden ilmastointi toimii kaukosäätimellä ja voin sanoa että välillä oli jopa liiankin viileää. Eli meidän kokemus erittäin positiivinen ja varmasti menen uudelleen. Alin hotellista sen verran.. en koskaan enää samoin kuin Kleopatra/kleopatra beach(ruoka ala arvoista, meidän eväitä mm.limsat viety huoneista pois samoin kuin vedet. Kokolattiamatot erittäin likaiset.) - Jennier
Usein matkalla kirjoitti:
ottaa yhteyttä heti matkanalussa oppaisiin, ettei tarvitse päivitellä, että loma on mennyt joltain osin pieleen, elikkä käsittääkseni oppaat ovat kohteissa sitä varten. Onneksi allekirjoittaneella ei ole negatiivia kokemuksia ko. hotellista. Rantahotelli, hyvällä paikalla ja kaikki ***:n tähden tasoa.
En ole hetkeen käynyt täällä ja siksi vastaan vasta nyt. Soitin oppaille samana iltana, kun ei ollut petipaikkaa yhdelle veljistäni. Samoin myös kerroin, ettei ilmastointi pelaa (eikä ollut vika kaukosäätimen käytön osaamisessa). Sii on varmaan vaikea kuvitella täällä Suomen viileydessä, mutta kun asteita on HUONEESSA 40 ja ilmastointi ei pelaa ja kun menee parvekkeelle niin entistä kuumempaa on, niin alkaa jo hiukan ahdistaan. Meidän perhe rakastaa hellettä ja lämpöä, eikä olla mitään Hiltonin hotellitasoa ennenkään vaadittu, mutta silti AZAK oli ihan pettymys. Tosiaan olen ollut alanyassa 15 eri hotellissa ja Azak ensimmäinen pettymys. Onhan moni hotelli ollut vaatimaton, mutta siisteys, ilmastointi ym. olleet kunnossa. Kaikki muutkin suomalaiset meidän kanssa yhtäaikaa siellä ollessa aikovat reklamoida hotellista, mutta mikäs firma se asiakkaille kertois huonoista palautteista. Mutta joo, kokeilemaan vaan itse, sittenhän sen näkee ja kokee :)
- Uskomaton Detur
aleksim03 kirjoitti:
Hei!
Olin poikani kanssa kyseisessä hotellissa syksyllä 2010. Olin todella tyytyväinen. Meillä huone erittäin siisti, siivottiin joka päivä ja pyyhkeet vaihdettiin 5 kertaa. Ruoka oli erinomaista eli illalla tarjolla monen sorttista tarjottavaa ja lämpiminä vaihtoehtoina lihaa, kalaa, kanaa illasta riippuen, lisäksi lämpimät lisukkeet kylmien lisäksi. Syötävää todella riitti samoin kuin aamupalalla. Allasaluetta ei voi moittia, ja iso plussa että pystyit ostamaan rantatuolit hotellista edullisemmin kuin rannalta ja sait lisäksi juomalipukkeen x 4. Palvelu ystävällistä. Ja huoneiden ilmastointi toimii kaukosäätimellä ja voin sanoa että välillä oli jopa liiankin viileää. Eli meidän kokemus erittäin positiivinen ja varmasti menen uudelleen. Alin hotellista sen verran.. en koskaan enää samoin kuin Kleopatra/kleopatra beach(ruoka ala arvoista, meidän eväitä mm.limsat viety huoneista pois samoin kuin vedet. Kokolattiamatot erittäin likaiset.)vaikka olimmekin syksyllä 2010 ko. hotellissa, valitettavasti. Huoneet tosi pienet, sängyt tosi likaiset ja pienenpieni (jotenkin puolikas) vaatekaappi, johon ei saanut edes yhden matkaajan vaatteita mahtumaan, no se oli pikkujuttu. Mutta viemärit tässä kyseisessä hotellissa olivat varmaankin remonttia vaille, sillä siellä täällä tulvi WC:n tiloissa ja haju oli sen mukainen. Seinien maalit kupruilla, eli maalattu kosteina ja maalin riekaleita tipahteli sieltä täältä ja enpä ihmettelisi jos seinissä olisi ollut hometta.
Näköalat joillakin saatoi olla suoraan välikatolle ja siellä oleviin roskiin ja mattoihin tai vielä parempaa suoraan jätesäiliöihin ja toisen hotellin savupiippuun.
Käytävien matot risaiset ja likaiset, niinkuin välillä kylpypyyhkeet joissa oli reikiä.
Aamiainen kumma kyllä ihan ok. Alanyassa on niin paljon aivan mahtavia ruokapaikkoja, ettemme käyttäneet Azakin iltaruokailua. Lomassa se on parasta, että voi nauttia iltaa istuen eri ravintoloiden hyvästä ruoasta.
Deturin kuvat matkaesitteessä olevista huoneista oli varmaankin jostain hotellin paremmasta huoneesta tai liekö ihan toisesta hotellista. Kumma ettei kukaan puutu matkaesitteen harhaanjohtaviin tietoihin.
Meidän matkamme oli ihan listahinnoilla, eli ei Deturin kuuluisia äkkilähtöjä.
No, eipä ole onneksi kyseinen hotelli enää Deturin listoilla ja enpä yhtään ihmettele, sillä kyseistä hotellia ei voisi tarjota edes äkkilähtöasiakkaille. En ole Alanyassa lomaillessani ollut majoittuneena kamalampaan hotelliin ikinä. Ulkonäkö pettää. Ja hotellissa oli varmasti ihan hygieniariskikin.
Kylläpä me suomalaiset olemme vähään tyytyväisiä, jos Deturin normimatkojen hotellien taso on tämä ja vielä kehutaan. Meillä se oli ensimmäinen matka ko. matkatoimiston kanssa ja myös viimeinen, sillä onneksi on muitakin vaihtoehtoja.
Jos hyvää hotellia kaipaatte ihan rannalta, niin pari hotellia ennen Azak-hotellia (Antalyaan päin) on Tjäreborgin SunPark Ocean, laadukas hotelli kaikinpuolin. - että näin
Jennier kirjoitti:
En ole hetkeen käynyt täällä ja siksi vastaan vasta nyt. Soitin oppaille samana iltana, kun ei ollut petipaikkaa yhdelle veljistäni. Samoin myös kerroin, ettei ilmastointi pelaa (eikä ollut vika kaukosäätimen käytön osaamisessa). Sii on varmaan vaikea kuvitella täällä Suomen viileydessä, mutta kun asteita on HUONEESSA 40 ja ilmastointi ei pelaa ja kun menee parvekkeelle niin entistä kuumempaa on, niin alkaa jo hiukan ahdistaan. Meidän perhe rakastaa hellettä ja lämpöä, eikä olla mitään Hiltonin hotellitasoa ennenkään vaadittu, mutta silti AZAK oli ihan pettymys. Tosiaan olen ollut alanyassa 15 eri hotellissa ja Azak ensimmäinen pettymys. Onhan moni hotelli ollut vaatimaton, mutta siisteys, ilmastointi ym. olleet kunnossa. Kaikki muutkin suomalaiset meidän kanssa yhtäaikaa siellä ollessa aikovat reklamoida hotellista, mutta mikäs firma se asiakkaille kertois huonoista palautteista. Mutta joo, kokeilemaan vaan itse, sittenhän sen näkee ja kokee :)
Kuuluiko ilmastointi hintaan?joissakin hotelleissa sen näet lisämaksullinen!
- .......
Jennier kirjoitti:
pyyhkeitä ei välttämättä vaihdeta kuin kerran viikossa, ellei laita niitä lattialle vaihtotarpeesta ilmoittamaan.....
- taistok@welho .com
olin azakissa kolme viikkoa kyllä se on hintansa väärti paikka on hyvä sain isomman huoneen kun käytin paperia deturilta en saanut mitään hotelliväki on kohtelias mutta maksussta vetäävät välistä kuten turkkilaiset olkaa varovaisia 15 8 25 9 2012
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392912Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282723100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es472383Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201951Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo411926Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571709- 391597
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä361486- 451403
- 261261