Kenwood vai Moccamaster?

Kenwood

Olen katsellut nyt jonkin aikaa Kenwoodin kMix- kahvinkeitintä. Hintaluokka olisi 129,- Sama siis kuin Moccamasterilla. Kumpi olisi järkevämpi ostos? Onko kokemuksia Kenwoodin kahvinkeittimestä?

11

2439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kMix

Kenwood, keittää myös hyvää kahvia ja on tyylikkäämpi.

• Euroopan työllisyys

kahvinkeittimistä miltei kaikki nykyään valmistetaan - Kiinassa! Näytti muutama listattu Kenwoodilainenkin olevan made in China, mutta Moccamaster made in Netherlands (Hollanti).

No joo, kyllä Kiinan talousmahti on kova...Eikä se varmaankaan laadusta huonoa kerro missä on tehty. Mutta siis jos ajatellaan Euroopan työllisyyttä niin kyllä mä (jos kallista merkkiä hakisin) ottaisin Euroopassa valmistetun. Tosinvoihan se olla ne Euroopan kodinkonetehtaatkin työllistävät sitten siirtotyöläisiä...

Helsingin Energiasta löysin listan kahvinkeittimistä....

• Kenwood

Kiitoksia mielipiteistänne :> Lisää kaivataan vielä, en oikein osaa tehdä päätöstä :)

• vaivaiset 129

mitään merkitystä, mikä keittimen nimi on, kun se, minkä makuista kahvi on, riippuu ihan siitä mistä sen kahvinsa keittää?

129 - no, se ei vielä ole edes mikään huippuhinta - onhan niitä parinsadankin keittimiä. Tavoittelet jotain erikoisuutta? Se, että vieraasi ihastelee: "ai sulla on tuommoinen keitin, ai Kenwood, onpa jännä"? Suurin piirtein joka keittiössä on nykyään moccamaster - eli jos tosiaan haluat erikoisuutta: Kenwood.

Mutta se, että Moccamaster tekee kauppansa, eikös se kerro jotain!

• Kenwood
        vaivaiset 129 kirjoitti:

mitään merkitystä, mikä keittimen nimi on, kun se, minkä makuista kahvi on, riippuu ihan siitä mistä sen kahvinsa keittää?

129 - no, se ei vielä ole edes mikään huippuhinta - onhan niitä parinsadankin keittimiä. Tavoittelet jotain erikoisuutta? Se, että vieraasi ihastelee: "ai sulla on tuommoinen keitin, ai Kenwood, onpa jännä"? Suurin piirtein joka keittiössä on nykyään moccamaster - eli jos tosiaan haluat erikoisuutta: Kenwood.

Mutta se, että Moccamaster tekee kauppansa, eikös se kerro jotain!

Eihän keittimen merkillä väliä olekaan, olen nyt vain katsonut tuota Kenwoodin kahvinkeitintä ja yrittänyt etsiä keskusteluja, muttei löytynyt. Ukko taas haluaisi Moccamasterin :)

Ja tuo 129,- on se max hinta minkä kahvinkeittimestä maksaisin. Omasta mielestäni Kenwoodin keitin on tyylikkäämpi kuin Moccamasterin ja tottakai se hiukan vaikuttaakin :)

Pitäisiköhän vain unohtaa Kenwoodit ja Moccamasterit ja ostaa joku halpa kahvinkeitin?

• juhla moccaa
        Kenwood kirjoitti:

Eihän keittimen merkillä väliä olekaan, olen nyt vain katsonut tuota Kenwoodin kahvinkeitintä ja yrittänyt etsiä keskusteluja, muttei löytynyt. Ukko taas haluaisi Moccamasterin :)

Ja tuo 129,- on se max hinta minkä kahvinkeittimestä maksaisin. Omasta mielestäni Kenwoodin keitin on tyylikkäämpi kuin Moccamasterin ja tottakai se hiukan vaikuttaakin :)

Pitäisiköhän vain unohtaa Kenwoodit ja Moccamasterit ja ostaa joku halpa kahvinkeitin?

on viiden vuoden takuu, en sitten tiedä onko muissa vastaavissa tai halpakeittimissä.

• se on
        Kenwood kirjoitti:

Valitse mieluummin jompi - kumpi noista, mitä ajattelitkin.
        Halpakeittimet ovat kaikki aika rimpuloita.
        Kyllä se laatu ja hinta vaan kulkevat useimmiten käsi kädessä.

• keittäjä 2
        se on kirjoitti:

Valitse mieluummin jompi - kumpi noista, mitä ajattelitkin.
        Halpakeittimet ovat kaikki aika rimpuloita.
        Kyllä se laatu ja hinta vaan kulkevat useimmiten käsi kädessä.

usko ukkoa.osta moccamaster. parempaa et löydä.

• Laupias.
        juhla moccaa kirjoitti:

on viiden vuoden takuu, en sitten tiedä onko muissa vastaavissa tai halpakeittimissä.

Mocciksessa nykyisin 10v. takuu.

KAikki keittimet, joissa sama tekniikka keittää todella hyvää kahvia, obhNordican king of coffee, kenwoodin (ainakin) kalleimmat mallit , oikea suodatuslämpötila, oikea lämpimänäpito.

Itselläni on Moccis niiden sisäosien takia (lasia) mutta en ole kyllä huomannut maussa mitään eroa myöskään alta satasen keittimeen (siskolla) vaan sanoisin että huonossa keittimessä kahvijauhojen määrä korvaa laitteen laadun.

Kallistahan se kahvikin on , mutta mitään litkua en alal juomaan.

Ostin Habitare:sta Dolce Gusto kapselikahvikoneen, ihan helmi. Caffe grande on kuin suodatinkahvi, ei vaan mene vatsa sekaisin siitä. Aamukahvit (vaimokin juo) keitetään Mocciksella kun määrä on isompi. Muuten noita kapseleita menee.

• Braun

Osta Braun on ihan yhtä hyvä eikä palapeli kuten Moccamaster.

• Kenwood

Kiitoksia taas vastauksista :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5106
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      35
      3026
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2995
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2916
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1698
    Aihe