Ole kiitollinen pienimmistä asioista joita saat, älä välitä siitä mitä suurta jää saamatta. Sillä jos joku ei jaksa nähdä edes pienintäkään vaivaa eteesi on se merkki täydellisestä tunteettomuudesta. Silloin suurten odotusten täyttymättömyyttä et huomaakaan.
Silloin ne pienet kohteliaisuudet jotka yleensä ohitamme silmänräpäyksessä; oven auki pitäminen, huomenten toivotukset, myötätuntoisuus ja etenkin ystävinä pysyminen ovat suurinta välittämistä.
Älä sulje silmiä.
4
1045
Vastaukset
- vaan..
Näinpä. Mut muuten IHAN SAMA tässä vaiheessa. Ei mitään väliä enää millään.
Ps. Tämän verran poikkesin lupauksesta olla hiljaa näiden palstojen suhteen iltaan saakka (joka ei näemmä nyt oikein pidä kun omassa aloittamassani ketjussa joku koko ajan laukoo fiksuuksiaan) kun näin tuon viestin.- vielä et
Pessimismi taitaa olla tämän päivän sana.. Sillä pääsee paremmin eteenpäin.
- vaan..
vielä et kirjoitti:
Pessimismi taitaa olla tämän päivän sana.. Sillä pääsee paremmin eteenpäin.
Kumma kyllä mut ei tunnu yhtään sen pahemmalta kuin muutenkaan. Koska tällaistahan tämä on ollut koko ajan, siis ihastuksen suhteen. Tuntunut niin usein sen verran pahalta et sen pahemmalta mikään ei kai voisi tuntuakaan.
- Remppahoosu
mä en kyllä ymmärrä miksi joku on laittanut tälle miinusta. Ne pessimistit? Kyllä se vaan niin on että niillä monilla pienimmillä asioilla pääsee huomattavasti pidemmälle kuin muutamalla suurella. Ne jos kerralla meneekin kusemaan niin sitten vasta on koko maailma pilalla.
Minä tulen tavattoman onnelliseksi kun voin kuunnella musiikkia, en vois elää ilman sitä. Olen onnellinen kun mietin, miten hyvin asiat minulla on. Olen vapaa ja voin tulla ja mennä miten haluan, olen terve, näen, kuulen, kävelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757224
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes713012- 562228
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671425Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681369- 561294
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191239Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841008Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000