hei!
odotan ensimmäistä lastani rv 11 1, aikaisempia keskenmenoja tai keskeytyksiä ei ole ollut. Aamulla alkoi verenvuoto ja nyt pelkään pahinta. Osaako kukaan sanoa voiko tämä johtua jostain muusta kun keskenmenosta? Entä pitäisikö heti ottaa yhteyttä lääkäriin?
keskenmeno??
3
667
Vastaukset
- hessi
Soita neuvolaan ja mene tarkistamaan tilanne. Yleensä raskauden ihan alussa voi olla ihan pientä veristä vuotoa. Voimia sinne. Itselläni kaksi keskenmenoa takana. Minulla noi veriset vuodot on aina päättynyt keskenmenoon. Minulla on 1,5 vuotias lapsi ja silloin raskaudessa ei mitään vuotoja.
- rv14+3
Vuoto ei aina viittaa keskenmenoon. Mulla itellä kylläkin kolme keskenmenoo jo takana ja jokainen alkoi vuodolla. Mutta nyt olen taas raskaana, odotan esikoista ja melkeimpä viikon välein tullut ruskeaa/veristä vuotoa mutta silti raskaus jatkuu. Nyt viikkoja jo 14. Eli yleensä jos tulee kirkasta verta ja sen seassa palasia/hyytymiä niin voi olla alkavaa keskenmenoo mut ruskeavuoto voi olla ihan normaalia. Ja jos on ollut lähipäivinä yhdynnöissä niin se saattaa ärsyttää kohdun limakalvoja joten voi tulla vuotoa.
Onko vuoto runsasta? Veristä? Onko ollut mahakipuja? Mut minun mielipide on kans et ota yhteyttä neuvolaan mahd. pian. Tsemppiä! Toivotaan ettei mitään vakavaa!! - muumi:_
Neuvolassa sanotaan usein että se on normaalia..kannattaa olla kovana neuvolassa ja tutkituttaa. Itse uskoin liikaa ammattilaisia ja verenvuodon mukana tuli lapsivesi 20 viikolla. Eivät tutkineet sen tarkemmin vaan kaiken piti olla kunnossa koko ajan. Ota yhteyttä vaikka yksityiseen lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554335Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182881- 1402623
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152093- 151533
- 1131445
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581098- 931057
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211038