Kuljettajan puolella matto aivan märkä. Vettä pääsee lattialle, mutta ihmetyttää että mistä se voi sinne tulla. Onko kokemuksia ja mitä voisi tehdä?
Matto märkä kuljettajan puolella
9
6214
Vastaukset
- sw
Ihan mielenkiinnosta kysyn, et mistä Pösöstä kyse? Itellä 307 sw, missä kastui repsikan jalkatila. Sit kävi niin, et kastuminen loppui...tai sit ei ole vielä tänä syksynä ollut tarpeeksi kosteita kelejä. Jokatapauksessa itsekkään en löytänyt "vuotokohtaa" sitten millään. Johtosarjan läpivientiä hieman epäilen.. Mut kertokaa joku jos tiedätte.
- pösöläinen
Pösö malli 307. Aiemmin ei ole moista vuotoa huomattu, mutta kun normaalisti auto ollut tallissa. Nyt on oltu maalla ja autokin taivasalla. Sadetta on riittänyt, joten se voisi olla yksi syy vuotoon. Vinkki havunneulasten ja lehtien putsauksesta voisi olla kokeilemisen arvoinen. Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä! Jos asia korjaantuu näillä tempuilla, niin pistän siitä viestiä.
- Scenumän
Tuulilasin alareunan ritilöille kerääntyy näin syksyllä havunneulasia ja lehtiä, jotka tukkivat veden poistokanavat tehokkaasti. Vesi pakenee alaspäin, yleensä jalkatilan verhoilun ja äänieristeen alle. Näin kävi Leonissa: Vesi meni raitisilmasuodattimen juuresta torvea pitkin jalkatilaan, koska ei päässyt valumaan poistokanavaa pitkin pois. Uusi suodatin tilalle ja sen eristäminen muoviteipillä tiukaksi. Poistokanavat puhtaaksi ja teipillä jyrkempi syöksykulma vedenpoistokanaviin. Tämä tepsi Seatiin, joissa kuullemma yleinen vika.. Niin, ja kannattaa tsekata, onko eriste imaissut veden. Alkaa auto pian haisemaan..
- keitsu
tarkista lämmitys laitteen letkut ja kenno jos ikkuna vuotoja ei ole
- XUD9TE
Mahdollinen vuoto voisi olla ovessa eli oven rungon ja oviverhoilun vesieroitinmuovi rikki/irti. Sadevesi pääsee valumaan verhoilun alaosasta jalkatilaan. Vaikka ovilasin alaosassa ulkopuolella onkin tiivistelista, pääsee sen ohi sadevesi varsinkin listan päistä.
Tätä vuotoa voit tutkia niin että paat vaikka teipillä kiinni sanomalehden suikaleen jalkatilan oven alla olevaan sivuverhoiluun. Jos paperi on sateen jälkeen läpimärkä, on vuoto ovessa.- pösöli
Kuskin puolen matto on märkä ja alkuuntuntui että kuivatus puhaltimen avulla auttaa. Mutta kosteus onkin jotenkin öljyistä, ei haise kuitenkaan jäähdytyinnesteeltä. MIkähän putki/systeemi voisi vuotaa lattialle?
- Näin
Tarkista kuitenkin jäähdytysnesteen määrä aika yleinen vika 307:ssa kennon vuoto.
- handeande
miulla kastui molempien etumattojen yläosa kun ilmastoinnin kondesioveden poistoputki oli puristuksissa jossakin konehuoneen puolella. Toinen vuoto paikallistettiin kattokiskon (Wagon) etuosan kiinnitykseen.
- apualöytyy
Hyvä, että löytyi tämä kysymys, on juuri aiheellinen ja todella; kosteus on öljyistä. Otan asiasta selvää ja jatkan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345