Ålandsbanken miksi se saa muuten toimia Suomessa, kun suomalaiset pankit eivät saa toimia Ahvenanmaalla?
Moni ihmettelee miksi tämmöisiä eriarvoistavia sääntöjä? Onko kyseessä rasistinen eriarvoistaminen tässäkin?
Missä vikaa ja mikä estää?
10
683
Vastaukset
- qååtiåhb
Kyllähän suomalaiset pankit siellä toimivat. Kävisit Ahvenanmaalla, etkä jauhaisi tuollaista apulantaa!
- Jotain vielä
Sinulla ruotsalainen sika ei näytä olevan minkäänlaista tietoa Ahvenanmaasta.
- qååtiåhb
Jotain vielä kirjoitti:
Sinulla ruotsalainen sika ei näytä olevan minkäänlaista tietoa Ahvenanmaasta.
Onhan Maarianhaminassa kävelykadun etelä päässä Nordea ja pohjois päässä Osuuspankki. Ja kun menee itä satamaa kohti, Strandgatanilta löytyy Alko.
Storagatanilla ja Vårdössä Vargatassa on K-kauppa, ja Maarianhaminaan on tullossa S-Marketkin.
Että viitsit valehdella ja jauhaa apulantaa edelleen. - Lukenut tietää tämän
qååtiåhb kirjoitti:
Onhan Maarianhaminassa kävelykadun etelä päässä Nordea ja pohjois päässä Osuuspankki. Ja kun menee itä satamaa kohti, Strandgatanilta löytyy Alko.
Storagatanilla ja Vårdössä Vargatassa on K-kauppa, ja Maarianhaminaan on tullossa S-Marketkin.
Että viitsit valehdella ja jauhaa apulantaa edelleen."Strandgatanilta löytyy Alko."
Ei pelkkä paskanjauhaminen ole parantanut suomenkielisten asemaa tilanne on täysin ennallaan.
Jos eriarvoistamiseen tulee jotain muutoksia silloin tulee myös ymmärrystä Ahvenanman politiikkaan.
Kiihkoruotsalaisuus on tällä hetkellä Ahvenanmaan riteeri. - Ihmettelee joskus
qååtiåhb kirjoitti:
Että viitsit valehdella ja jauhaa apulantaa edelleen.On jokin esimerkki mainita Alko jossain käpykylässä kuin Ahhvenanmaa?
- qååtiåhb
Ihmettelee joskus kirjoitti:
On jokin esimerkki mainita Alko jossain käpykylässä kuin Ahhvenanmaa?
Noin muuttui myös tekstisi TAAS rasistiseksi, kun näytin toteen että tunnen Maarianhaminan sekä Ahvenanmaan varsin hyvin.
Se että mainitsin Alkon, on sama miksi mainitsin noi K-kaupat ja S-Marketin: että sinä tajuasit, että tiedän Ahvenanmaasta sen verran paljon, että tiedän ettei siellä ole rasisteja ollenkaan.
Ja ainoa rasisti, joka tällä palstalla mellastaa, olet sinä, Lukenut.
Kysy vaikka keneltä; poliisilta, tullivirkailijalta, muilta tätä palstaa lukevilta taikka lihakauppias Pöntiseltä, joka muuten vaan on oikeudenmukainen mies. - qååtiåhb
qååtiåhb kirjoitti:
Noin muuttui myös tekstisi TAAS rasistiseksi, kun näytin toteen että tunnen Maarianhaminan sekä Ahvenanmaan varsin hyvin.
Se että mainitsin Alkon, on sama miksi mainitsin noi K-kaupat ja S-Marketin: että sinä tajuasit, että tiedän Ahvenanmaasta sen verran paljon, että tiedän ettei siellä ole rasisteja ollenkaan.
Kysy vaikka keneltä; poliisilta, tullivirkailijalta, muilta tätä palstaa lukevilta taikka lihakauppias Pöntiseltä, joka muuten vaan on oikeudenmukainen mies.K-kauppa, S-Market ja Alko ovat suomalaisia firmoja, jotka toimivat Ahvenanmaalla. Kuten noi em. pankitkin.
Mitenkäs nyt suu pannaan taikka mitenkäs sen selität? - eeeiiibbdfg
qååtiåhb kirjoitti:
Kysy vaikka keneltä; poliisilta, tullivirkailijalta, muilta tätä palstaa lukevilta taikka lihakauppias Pöntiseltä, joka muuten vaan on oikeudenmukainen mies."qååtiåhb" jos kertoisit itse millä nimimerkillä kirjoittelet milloinkin?
- plootuska
eeeiiibbdfg kirjoitti:
"qååtiåhb" jos kertoisit itse millä nimimerkillä kirjoittelet milloinkin?
Sinulla on luonnehäiriö, hae äkkiä apua!
- perottaja
Ihmettelee joskus kirjoitti:
On jokin esimerkki mainita Alko jossain käpykylässä kuin Ahhvenanmaa?
Pitäähän ålanltiloisten snapsiryypyt saada vaikka valtion laskuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579