Missä vikaa ja mikä estää?

Lukenut tässä nyt

Ålandsbanken miksi se saa muuten toimia Suomessa, kun suomalaiset pankit eivät saa toimia Ahvenanmaalla?
Moni ihmettelee miksi tämmöisiä eriarvoistavia sääntöjä? Onko kyseessä rasistinen eriarvoistaminen tässäkin?

10

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qååtiåhb

      Kyllähän suomalaiset pankit siellä toimivat. Kävisit Ahvenanmaalla, etkä jauhaisi tuollaista apulantaa!

      • Jotain vielä

        Sinulla ruotsalainen sika ei näytä olevan minkäänlaista tietoa Ahvenanmaasta.


      • qååtiåhb
        Jotain vielä kirjoitti:

        Sinulla ruotsalainen sika ei näytä olevan minkäänlaista tietoa Ahvenanmaasta.

        Onhan Maarianhaminassa kävelykadun etelä päässä Nordea ja pohjois päässä Osuuspankki. Ja kun menee itä satamaa kohti, Strandgatanilta löytyy Alko.

        Storagatanilla ja Vårdössä Vargatassa on K-kauppa, ja Maarianhaminaan on tullossa S-Marketkin.

        Että viitsit valehdella ja jauhaa apulantaa edelleen.


      • Lukenut tietää tämän
        qååtiåhb kirjoitti:

        Onhan Maarianhaminassa kävelykadun etelä päässä Nordea ja pohjois päässä Osuuspankki. Ja kun menee itä satamaa kohti, Strandgatanilta löytyy Alko.

        Storagatanilla ja Vårdössä Vargatassa on K-kauppa, ja Maarianhaminaan on tullossa S-Marketkin.

        Että viitsit valehdella ja jauhaa apulantaa edelleen.

        "Strandgatanilta löytyy Alko."
        Ei pelkkä paskanjauhaminen ole parantanut suomenkielisten asemaa tilanne on täysin ennallaan.
        Jos eriarvoistamiseen tulee jotain muutoksia silloin tulee myös ymmärrystä Ahvenanman politiikkaan.
        Kiihkoruotsalaisuus on tällä hetkellä Ahvenanmaan riteeri.


      • Ihmettelee joskus
        qååtiåhb kirjoitti:

        Onhan Maarianhaminassa kävelykadun etelä päässä Nordea ja pohjois päässä Osuuspankki. Ja kun menee itä satamaa kohti, Strandgatanilta löytyy Alko.

        Storagatanilla ja Vårdössä Vargatassa on K-kauppa, ja Maarianhaminaan on tullossa S-Marketkin.

        Että viitsit valehdella ja jauhaa apulantaa edelleen.

        On jokin esimerkki mainita Alko jossain käpykylässä kuin Ahhvenanmaa?


      • qååtiåhb
        Ihmettelee joskus kirjoitti:

        On jokin esimerkki mainita Alko jossain käpykylässä kuin Ahhvenanmaa?

        Noin muuttui myös tekstisi TAAS rasistiseksi, kun näytin toteen että tunnen Maarianhaminan sekä Ahvenanmaan varsin hyvin.
        Se että mainitsin Alkon, on sama miksi mainitsin noi K-kaupat ja S-Marketin: että sinä tajuasit, että tiedän Ahvenanmaasta sen verran paljon, että tiedän ettei siellä ole rasisteja ollenkaan.
        Ja ainoa rasisti, joka tällä palstalla mellastaa, olet sinä, Lukenut.
        Kysy vaikka keneltä; poliisilta, tullivirkailijalta, muilta tätä palstaa lukevilta taikka lihakauppias Pöntiseltä, joka muuten vaan on oikeudenmukainen mies.


      • qååtiåhb
        qååtiåhb kirjoitti:

        Noin muuttui myös tekstisi TAAS rasistiseksi, kun näytin toteen että tunnen Maarianhaminan sekä Ahvenanmaan varsin hyvin.
        Se että mainitsin Alkon, on sama miksi mainitsin noi K-kaupat ja S-Marketin: että sinä tajuasit, että tiedän Ahvenanmaasta sen verran paljon, että tiedän ettei siellä ole rasisteja ollenkaan.
        Ja ainoa rasisti, joka tällä palstalla mellastaa, olet sinä, Lukenut.
        Kysy vaikka keneltä; poliisilta, tullivirkailijalta, muilta tätä palstaa lukevilta taikka lihakauppias Pöntiseltä, joka muuten vaan on oikeudenmukainen mies.

        K-kauppa, S-Market ja Alko ovat suomalaisia firmoja, jotka toimivat Ahvenanmaalla. Kuten noi em. pankitkin.

        Mitenkäs nyt suu pannaan taikka mitenkäs sen selität?


      • eeeiiibbdfg
        qååtiåhb kirjoitti:

        Noin muuttui myös tekstisi TAAS rasistiseksi, kun näytin toteen että tunnen Maarianhaminan sekä Ahvenanmaan varsin hyvin.
        Se että mainitsin Alkon, on sama miksi mainitsin noi K-kaupat ja S-Marketin: että sinä tajuasit, että tiedän Ahvenanmaasta sen verran paljon, että tiedän ettei siellä ole rasisteja ollenkaan.
        Ja ainoa rasisti, joka tällä palstalla mellastaa, olet sinä, Lukenut.
        Kysy vaikka keneltä; poliisilta, tullivirkailijalta, muilta tätä palstaa lukevilta taikka lihakauppias Pöntiseltä, joka muuten vaan on oikeudenmukainen mies.

        "qååtiåhb" jos kertoisit itse millä nimimerkillä kirjoittelet milloinkin?


      • plootuska
        eeeiiibbdfg kirjoitti:

        "qååtiåhb" jos kertoisit itse millä nimimerkillä kirjoittelet milloinkin?

        Sinulla on luonnehäiriö, hae äkkiä apua!


      • perottaja
        Ihmettelee joskus kirjoitti:

        On jokin esimerkki mainita Alko jossain käpykylässä kuin Ahhvenanmaa?

        Pitäähän ålanltiloisten snapsiryypyt saada vaikka valtion laskuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1290
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1117
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      51
      680
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe