Halloween ohjelmaa

Halloween:):9

Itse olen viikkojen ajan selannut nettiä läpi ties millä hakusanoilla, mutta suomenkielisiltä sivuilta ei löydy mitään mielenkiintoista ohjelmaa. Olen itse käyttänyt juhlissani muutamia omakeksimiä leikkejä ja ne ovat paljon parempia kuin mikään löytämäni leikki. Olemme 16-17 vuotiaita, jotein mikään poliisi-rosvo leikki ja "työnnä käsi purkkiin" leikki ei innosta. Alkoholilla emme kuitenkaan läträä. Kauhuleffakin on ohjelmassa, mutta sen äärellä ei voi samalla tavalla pitää haukaa

Spiritismiä emme halua, mutta leikin tulee oikeasti olla pelottava

Englannin kieleni riittää ohjeiden suomentamiseen, mutta niiden löytämiseen menee liian kauan aikaa. Myöskään en osaa päältäpäin sanoa onko leikki hyvä meidän ikäisille. Joskus 6-vuotiaille tarkoitetusta leikistä saa soveltamalla aivan loistavan, mutta aikuisille suunnattu saattaa olla aivan karmivan huono.

Areena on teidän!

Tätä leikkiä kehittelin kokoajan kirjoittaessani, se n siis täysin improvisoitu:

Tätä leikkiä kannattaa leikkiä vasta kun on päästy tunnelmaan, ettei mene pelleilyksi
Kaikista huoneista sammutetaan valot, ja kauhumusiikki soimaan (vartavasten ostettu, tai esim. joku pelimusiikki)
Muut menevät piiloon kuin tavallisessa piiloleikissä, mutta sääntönä on se, että piilossa täytyy olla seisomassa, ja että sieltä täytyy päästä helpoti kävellen pois"
Yksi lähtee laskettuaan etsimään muita. Kun etsijä muita etsiessään sattuu jonkun piilossa olevan lähelle,(tosiaankin, vain oikeasi lähellä piilossa olija saa säikäyttää, ettei moni yritä säikäyttää etsijää samaan aikaan) niin piilossa olija joko jää piiloon toivomaan parasta, tai sitten lähtee hiljaa pois piilostaan suoraan etsiää kohti. Jos etsijä ehtii huomata piilostaan tulevan henkilön, niin piilossa ollut menee "vankilaan" (keksikää parempi nimi paikalle) mutta jos piilosta tullut ehtii säikäyttää etsijän ennen kun tämä havaitsee piilossa olleen, niin sitten etsijä menee "vankilaan" ja säikäyttänyt on uusi etsijä. (leikissä piilossa olijoiden on oltava seisaallaan, koska esim. sohvan alta säikäyttäminen on liian helppoa)
(Piiloleikin aikana ainostaan etsijä, tai säikäyttäjä saa olla pois piilosta, jotta muut piilossaolijat tietävät kenet säikäyttää)

Ainoa mitä en vielä keksinyt, on se, etä miten vankilasta vapautuu. Mielestäni aivan idiootti ratkaisu on se, että joku toinen pelastaa heidät...

8

1364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomiaaa

      Aika hyvä leikki, tosin hiottava...

      Oon joskus kauan sitten jostain lukenu selasen leikin että kaikille annetaan taskulanppu (jota ei oo pakko pitää päällä) ja muut menee piiloon ja yks etsii. Sitten muut säikäyttelee sitä, ja jos onnistuu säikäyttään, nii säikäyttäjästä tulee uus etsijä :)

      OON leikkiny tota jo kolmena vuonna, ja toimii siis pahaiten ulkona

      • Haamu <3

        Elikkä mulla ois kysymys.... Tiiätte varmaan ton kauhukortit-jutun??? (Sen että kaikille annetaan kortti ja se tehtävä mikä kortissa on, pitää suorittaa juhlien aikana...) Niin mitä niihin kortteihin vois laittaa tehtäväks??? Pähkäilin sitä, mutten keksiny mitään oikeesti hyviä tehtäviä... Ja tällä kertaa me pidetään ihan tyttöporukassa juhlat, niin mitään pusujuttuja en niihin haluaisi laittaa... Joten mitäs niihin sit laittais???


      • :D
        Haamu <3 kirjoitti:

        Elikkä mulla ois kysymys.... Tiiätte varmaan ton kauhukortit-jutun??? (Sen että kaikille annetaan kortti ja se tehtävä mikä kortissa on, pitää suorittaa juhlien aikana...) Niin mitä niihin kortteihin vois laittaa tehtäväks??? Pähkäilin sitä, mutten keksiny mitään oikeesti hyviä tehtäviä... Ja tällä kertaa me pidetään ihan tyttöporukassa juhlat, niin mitään pusujuttuja en niihin haluaisi laittaa... Joten mitäs niihin sit laittais???

        Niissä vois olla jokaisessa sekä totuus että tehtävä.
        Totuutena ei tarvii siis olla näitä perus juttuja (kenestä tykkäät yms..9 vaan että:
        Milloin olet säikähtänyt eniten?
        Pahin pelkosi?
        Oletko itkenyt, koska pelkäät? jne...

        Sitten tehtäviä.. No riippuu täysin siitä, että mitä uskallatte ja haluatte, mutta nää on ihan typeriä että "Juo vesi-karkki-seosta"

        Hyviä vois ehkä olla:
        Etsi taskulampulla pihalle piilotettu heijastin
        Hae kellarista hillopurkki
        mene ullakolle yksin
        muut menee pihalle, jäät sisälle yksin (muut sitten koputelee ikkunaan yms)


    • lolol

      Juu toi on hyvä leikki, mä oon pelannu ton tyyppistä ja oli sairaan hauskaa..

      Me ollaan aina piiloteltu heijastimia ja sitten niitä etitty taskulampulla pareittain tai yksin...

    • Halloww

      Minulla on tämmöinen yksi säikäytys ideah, on parina vuonna toiminut :DD

      - Meillä on ollut '' kertojana '' äitini, joka on sitten kertonut tämän '' kauhutarinan. '' Ensimmäiseksi hän ehdottaa että jokainen kertoisi kauhutarinan halutessaan. Äitini sitten kertoo kauhutarinan viimeisenä. En nyt muista sitä kauhutarinaa, mutta jostain kauhuleffasta otettu, ja tämän kauhutarinan päähenkilö oli sitten mies. Hänen nimensä kuitenkin vaihdettiin siinä kauhutarinassa, ettei kukaan tunnistaisi sitä. Äiti sitten kertoi sen, ja me jatkettiin sitten vaikka toisella leikillä. Kun tuli vähän myöhemmin vaikka hetken hiljaisuus, äitini sanoi '' Hei, kokeiltaisko Spiritismiä? Kokeillaan kutsua sitä kauhutarinan miestä. '' Sanoit viestissäsi, että et halua kokeilla Spiritismiä. . äitikään ei kokeillut oikeata. Hän vain käski kaikki rinkiin lattialle, ja kynttilän siihen keskelle. Äitillä ei siis ollut mitään kokemusta Spiritismistä, eikä hän tiennyt että miten sitä '' pelataan '' . . eikä kyllä muutkaan tiennyt. Sillä aikaa kun äiti sepitti jotain '' Tule luokseni, sinä ( kauhutarinan miehen nimi ). . tule luokseni ja näyttäydäy. . '' ja jotain tonnepäin, vain mielikuvitusta kehiin! Niin sillä aikaa veljeni ( jos kauhutarinan päähenkilö on mies, niin säikäyttäjäkin pitää olla mies ) hiipi seinän taakse, sillä tavalla ettei kukaan huomannut häntä. . kuitenkin jonkin matkan päähän. Kun äitini sepitti vielä jonkin aikaa, ja kaikki oli kauhuissaan, niin veljeni huusi, karjui, kiljui yms. ihan täyttä, ja tuli meitä päin, vaikka jonkin veitsen kanssa. Varmasti kaikki säikähtää, jos on vain kynttilän valo, ja kertoja mahdollisimman hiljaa kertoo sen, ei kuitenkaan kuiskaamalla, tai niin hiljaa että säikäyttäjän askeleet kuuluvat. :))

      • l

        Ohhoh ja huhhuh! Aivan loistava kyllä on mutta...aika sairas...tai silleen, koska yleensä vain pienten lasten juhlissa on äiti mukana, ja isommat ovatkin jo keskenään. Muuten kyllä aika hyvä, mutta liian isoille se jo herättää epäilyksiä heti alussa :D


      • Haamu <3
        l kirjoitti:

        Ohhoh ja huhhuh! Aivan loistava kyllä on mutta...aika sairas...tai silleen, koska yleensä vain pienten lasten juhlissa on äiti mukana, ja isommat ovatkin jo keskenään. Muuten kyllä aika hyvä, mutta liian isoille se jo herättää epäilyksiä heti alussa :D

        Mitä on spiritismi? Ja millaista se on? Miten sitä pelataan??? Olen aika pihalla...


    • Spiritismi

      Spiritismi on lauta tai joku muut ja sillä otetaan "yhteyttä" kuolleisiin ihmisiin !
      En ite uskalla tehä mitää semmost :/

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe