kertokaa uteliaale ihmiselle mitä ihmiset aikoo tehdä vappuna? ite en oikein tiedä mitä tekisin koska vapputorilla ei ole oikein muuta kuin sellasta krääsää millä ei tee loppu vuodesta mitää, asun vaasassa ja tori on aika pieni koska se on remontissa, mutta silti isompi kuin viimevuonna.
vappuna??
3
563
Vastaukset
- solefin
Harjoittelen kauppaoppilaitosen englannin uusintaan. Pakko olisi päästä läpi. Yksin ei tule vietettyä sen enempää vappua kuin muitakaan turhia juhlia, kuten lukukauden päättymistä. Ja ajattelin tehdä Matti Tuska II:n uutta leveliä.
Olen tosiaan ihminen, jonka olisi hyvä nolla hiljaa, koska ei ole normaali ts. keskiverto (NT!=näin tosiaan).
PS. Lahden kauppaoppilaitoksessa oli tänään oudon hijaista...
http://koti.mbnet.fi/solefin/gratatulie.jpg - Päänsärkyläinen
Päätä särkee ankarasti jo toista päivää, lasta ei saa hoitoon enkä muutenkaan jaksais mennä minnekään hillumaan eli me olemme kotona, eipähän ole huomena sitten krapulaa. Makaan sohvalla kattomassa telkkaria tai surffaan.
- plaah...
Olin vaan kaivarissa kännäämässä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882198
- 1321832
- 351567
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161391ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221391- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191120- 781013