Iskän firmassa

*X*

Oli alkuilta ja menin menin koulun jälkeen isän firmaan, jotta voisin mennä hänen kydissä kotiin kaupungista. Lukio loppui vasta 5:ltä näytelmäharjoitusten vuoksi ja ajattelin että pääsen sopivasti iskän kyydissä kotiin. Minulla kun oli vielä näytelmäasukin päällä pitkän takkini alla. Valkoiset korkokantakengät ja valkoiset stay-up:it joissa oli valkoiset rusetit reisien etupuolella. Rusetit kyllä jäivät onneksi peittoon sinimusta-ruutuisen hameen alle. Päällä oli valkoinen paita, joka oli suurta valkoista röyhelöä rintojen kohdalta. Sähkönsinen panta päälaella piti pitkät hiukseni takana.
-ei isäsi ole täällä enää, ei täällä ole ketään muita kuin minä enää. On katsos perjantai. Mies sanoi. -mutta ehkä hän vielä tulee takaisin, tule odottamaan.
Mies auttoi takkini naulakkoon ja jäi suu auki katsomaan minua. Muistin asuni ja selitin takellellen syytä siihen.
Tunsin miehen katseen mittailevan vartaloani takanani kun kävelin iskän työhuoneeseen ja tunsin itseni melkein alastomaksi.
-otatko kahvia tai jotakin mies kysyi kun saattoi minut isän työhuoneeseen.
-een... kiitos. Sanoin.
-jos tarvitset jotakin niin olen viereisessä toimistossa. Mies sanoi ja katseli minua päästä varpaisiin. Sitten hän lopulta poistui.
Laitoin isälle tekstiviestin ja kuulin että hän on jo kotona!

Koputin viereisen toimiston ovelle kysyäkseni mieheltä taksin numeroa, että pääsisin kotiin. Avasin oven odottamatta vastausta ja suuni jäi hämmästyksestä auki kun näin miehen paljas kalu kädessään! Se sojotti kovana kattoa kohti ja mies hyväili sen paksua vartta.
Jähmetyimme paikoillemme. Punastuin ja suljin äkkiä oven sekä pakenin takaisin isän työhuoneeseen. Ajattelin järkyttyneenä miehen kalua enkä tiennyt mitä tehdä.
Mies tuli toimistoon pyydellen anteeksi. Selittäen että on koko päivän tehnyt mieli ja sitten kun minunlainen kaunis nuori tyttö saapuu toimistoon tuollalailla pukeutuneena vilä niin...
Kuuntelin vaikeana. Tunsin kuitenkin kihelmöintiä reisieni välissä kun ajattelin että minä olin saanut tuollaista aikaan.
-sitä oikein pakottaa, oli pakko tehdä jotakin, tai siis yrittää... Mies jatkoi nolona.
-pakottaa...? Kysyin ihmeissäni.
-niin, joskus tekee mieli niin että alkaa oikein pakottamaan... Mies mutisi.
-ai jaa... harmi... voisinpa auttaa. Sanoin myötätuntoisena ja tajusin vasta sitten mitä olin sanonut!
-tahtoisitko? Mies kysyi yllättyneenä.
-no... en minä sitä tarkoittanut.. tai siis... luulen... Häkellyin ja sekoilin sanoissani, samalla tunsin punan leviävän kasvoilleni kun muistin taas miehen seisovan kalun.
-tehdäänkö vaihtokauppa, minä ajan sinut kotiin ja sinä... hieman autat minua? Mies kysyi varovasti.
-enpä tiedä... miten minä auttaisin, mitä tarkoitat..? Kysyin ja ajatellen miten pitkälle mies kuvitteli minun menevän.

Mies otti vierastuolin ja tuli sen kanssa pöydän taakse, missä istuin isäni tuolissa. Sitten mies riisui kauhukseni housut kokonaan pois! Saatoin vain tuijottaa yllättyneenä. Mustan karvoituksen keskeltä sojotti miehen kalu kattoa kohti, terska oli suuri ja kiilteli punaisena, karvaiset kivekset heilahtelivat raskaina.
-jos vähän hyväilisit sitä edes, oma käsi ei tunnu niin hyvältä.
Nielaisin niin äänekkäästi että ajattelin sen kuuluvan koko taloon! Epäröiden kuitenkin ojensin käteni ja kosketin miehen kalua.
-tuota... mistä se on... kipeä..? Kysyin hiljaa.
-kivekset, niihin koskee. Mutta kyllä niitä voi koskea, se helpottaisikin. Mies sanoi.
Posket kihelmöiden tartuin varovasti toisella kädelläni miehen kiveksiin ja koskettelin varovasti.
-aaah.... Mies huokasi.
-vähän kovemmin... Mies pyysi
Puristelin ja hyväilin hellästi miehen kiveksiä. Toisella kädellä liikutin miehen esinahkaa.
Mies laski kätensä polvilleni ja hivutti ne hameeni alle, mutta puristin jalkani toiukasti yhteen. Annoin kuitenkin nostaa hameeni helmaa ja hyväillä paljasta ihoani.
-wau, seksikkäät. Mies huokaili ja hypisteli valkoisia rusetteja sukkieni yläosassa, reisien puolivälissä.
-no kun... se kuuluu rooliasuun... Yritin selittää ja jatkoin miehen "käsittelyä".
Olin kerran ollut pojan kanssa ja katselin nyt uteliaana aikuisen miehen penistä. Se oli suurempi mutta kyllä rumempi kun se oli niin karvainen. Silti tunsin miten pikkupöksyni kastuivat ja yritin olla ajattelematta miltä se tuntuisi... Mutta en ikinä voisi jonkun isän alaisen kanssa ja vielä iskän työpaikalla! Miehen sormetkin paljailla reisilläni alkoivat tuntua hyvältä.
-uuuhh... hienoa... tuntuu hyvältä... jatka vain... Mies huokaili.
Puristin jo aika kovasti miehen peniksen vartta ja kiveksiä, ja ihmettelin miten ne voivat niin kipeät olla jos niin kovasti voin puristella.
-oh..ooohhhh...! Mies voihki ja katsoin ihmeissäni miten korkealle miehen sperma lensi. Jopa leukaani asti lensi vähän. En tiennytkään että sitä voi tulla niin paljon kerralla..

Hain paperia miehelle ja pyyhin itsekin käsivarttani ja käsiäni sekä leukaani. Lopulta mies laski kätensä taas reisilleni ja sanoi haluavansa tehdä saman minulle vastapalvelukseksi. Vastustelin pitkään mutta lopulta annoin miehen käsien avata reisiäni ja päästä niiden ylemmäs. Miehen kädet kutittelivat reisiäni ja lantiota ja se tuntui hyvältä. Sitten mies olikin jo lattialla ja sen huuletkin liukuivat reisilläni, samalla kun kädet lantiolla nostivan hamettani vyötärölle. Olin jo ihan kuumissani, enkä vastustellut kun mies veti pikkuhousuni pois. Ajattelin että ei kai tämä vielä haittaa, kunhan en päästä pitemälle.

Puristelin käsinojista ja kiemurtelin kun mies nuoli minun paljasta pillua. Yritin purra huulta etten voihkisi ääneen. Mutta kun miehen sormi tunkeutui sisääni niin minulta pääsi voihkaisu. Tunsin miten minua alkoi poltella ja juuri silloin mies lopetti ja alkoi avaamaan paitani nappeja.
-anna minun nähdä rintasi. Mies pyysi ja availi nappeja.
En voinut vastustella vaan anoin miehen avata napit ja työntää rintaliivini syrjään niin että rintani olivat paljaina. Mies nousi ja imi tahmeila huulilla nännejäni ja puristeli rintojani.
-älä... enää... Huohotin miehelle. Mies jatkoi kuitenkin vielä hetken ja laskeutui taas jalkojeni väliin nuolemaan.
Sitten mies nousi ja veti minutkin ylös sekä painoi minut isän työpöydälle makaamaan. Selitti että hän voi paremmin nuolla istuen itse tuolilla. Makasin pöydällä kuin huumautuneena ja hain lskin korkokantakenkäni tuolin reunalle miehen sivuille. Mies lopetti nuolemiseni ja alkoi hyävilemään valkoisten sukkien peittämiä reisiäni.
Juuri silloin kännykkäni pöydällä soi ja kun hapuilin sen käteeni näin isän soittavan!
-nii-in. Vastasin pöydällä maaten.
-Hei! Missä olet? Isä kysyi.
-tuota... Meillä on ne näytelmäharjoitukset. Yritin sanoa vakaalla äänellä. Samalla mies hyväili reisieni paljasta ihoa ja laski kasvonsa märälle pillulleni.
-eikö ne loppunut jo? Tulenko hakemaan? Isä kysyi.
-ei... ei vielä loppunut. Sanoin katkonaisesti kun tunsin miehen kielen työntyvän sisääni.
-mikä sinun on, onko kaikki kunnossa? Isä kysyi.
-joo... on..on. Takeltelin puhelimeen.
Mies nousi seisomaan ja näin kuinka miehen kalu oli taas suuri ja kova. Kauhukseni huomasin kuinka mies siirtyi reisieni väliin.
-haloo? Isä huuteli puhelimeen.
Mies tarttui käteeni vei sen kalulleen liikutteli sitä ympäri kalua ja kiveksiä.
-joo, tämä loppuu... pian. Sanoin pyörällä päästäni ja puristin miehen kalua kädessäni.
-mutta tarvitsetko kyytiä, haenko sinut? Isä kyseli.
-ei.. ei tarvitse... Mies ohjasi kalun pään häpyhuulilleni ja alkoi painelemaan.
-saan... Sanoin ja työnsin miehen kalua pois, runkaten sitä jottei mies yrittäisi sisääni.
-saan kyydin... kaverilta. Jatkoin runkaten miestä samalla. Maaten pöydällä hame työtäröllä ja rinnat paljaina.
Mies työntyi lähemmäs ja painoi taas kovan terskan liukkaille häpyhuulilleni.
-nyt... nyt pitää lopettaa, tulen pian! Sanoin kauhuissani puhelimeen.
-selvä, me odotellaan kotona sitten. Isä sanoi.
-hei hei. Sain vielä sanottua ja laskin hiljennenn puhelimen pöydälle
-ohh...uuuhhh... ulisin kun miehen kalu tunkeutui sisälleni. Kourat vetivät minua vyötäröstäni puristaen miestä vasten ja mies alkoi naimaan minua pöydällä.
-oh..oh...oh... voihkin nautinnosta ja tunsin miten orgasmi lähestyi.
Mies tarttui rintoihini ja leipoi niitä kovakouraisesti.
-oiihhh.... aaah.. Kiemurtelin pöydällä ja silmissä sumeni.
Mies kovensi tahtiaan voihki itsekin. Sitten se veti kalun ulos ja tunsin lämmintä leviävän reisilleni....

Ajattelin että nyt minun on lähdettävä äkkiä kotiin, mutta ei se jäänytkään vielä siihen.

Kun olimme pyyhkineet itsemme ja aloin napittamaan kädet täristen paitaani niin mies pyysi etten tekisi sitä vielä.
-minun pitää nyt mennä kotiin. Sanoin nolona.
-edes yksi pieni suukko tälle, ole kiltti? Mies sanoi ja osoitti kaluansa.
-ei...
-jooko, ole niin mukava. Mies aneli ja tuli tuolini eteen.
-no... sanoin ja kumarruin painamaan huulet miehen penikselle.
-kosketa sitä samalla. Mies neuvoi.
Tartuin penikseen ja suutelin sitä. Se tuntuikin jännittävältä, en ollut koskaan ennen tehnyt sellaista. Puristin vielä kevyesti miehen kiveksiä suutelin uudestaan. Tunsin kuinka kalu alkoi kasvaa käsissäni.
-hyvä, jatka vain, ota se suuhun. Mies usutti.
Avasin epäröiden huuleni ja otin kalun pään suuhuni. Mies laski kätensä päälleni ja painoi niin että kalu liukui syvemmälle suuhuni.
-sitten liikut ja imet sitä. Mies sanoi.
Aloin liikuttamaan päätäni edestakaisin samalla kun puristelin miehen kiveksiä. Kalu kasvoi suussani ja välillä piti ottaa happea. Nuolin kalun vartta otin sen taas suuhuni. Kalu oli taas aivan kova.

Mies nosti minut mukanansa pystyyn ja työnsi minut vatsallen isän työpöydälle. Sitten hän nosti hemeeni taas ylös ja tarttui takapuoleeni. Mies hyväili pakaroitani ja alkoi nuolemaan minua takaapäin. Mutta sitä ei jatkunut kauaa vaan mies nousi ja työntyi sisääni takaapäin.
-uh..uuh..uuuhh... kiemurtelin kun kova patukka tunkeutui taas sisääni.
Nytkyin pöydällä miehen työntöjen tahdissa. Ajattelin kuhuissani mitä oikein teen ja jos isä saisi tietää......
Jonkin ajan päästä mies veti minut pöydältä ja painoi lattialle.
-ota se suuhun... Mies huohotti.
Tartuin kosteaan kaluun ja arkaillen otin sen huulileni.
-tee kuten äsken. Mies huohotti edelleen.
Ahmaisin kovan kalun suuhuni ja aloin puristelemaan miehen kiveksiä.
-noin... noin... jatka... lujempaa... Mies pyyteli.
Sitten tunsin lämmintä ja tahmeaa purskahteli suuhuni, onneksi ei enää kovin lajoa. Vedin pääni pois ja sain pari tippaa vielä poskelleni ja leualleni.
-aah! Kyllä teki hyvää! Mies sanoi.
-kerätäänpä kimpsut niin vien sinut tyttösen isin luokse! Mies huuteli tyytyväisen kun etsin lattialta pikkupöksyjäni.

7

14910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonna

      hyvä tarina! jatka samaan malliin ;)

      • donna

        aha


    • Naisjohtaja

      Loistava teksti, jatka kirjoittamista.

    • eniro

      aivan mahtava kirjoitus.jatka samaa rataa

    • kevätsipuli

      Ihanaa *X* että jatkoit vielä.. Näitä on upeaa lukea!

      • ddddddddddd

        näitä ei kyllä pitäisi lukea kirjastossa, on sen verran laadukasta tekstiä...on hiukka vaikeata säilyttää tyyneys =)


    • jerkku

      sehän oli ujon mukava tarina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe