Heippa!
Millaisia kokemuksia kyseisestä lääkkeestä? Itse olen saamassa sen Lamictalin rinnalle. Onko ollut paljon pahoinvointia, ruokahalun lisääntymistä, painon nousua, hiusten lähtöä? Ei sovi alkoholin kanssa käytettäväksi, todellako??? Kiitos kaikille!
Absenor lääke
6
2278
Vastaukset
- Nature75
Ainakin itsellä Absenor 500 mg (1 2) toimii todella hyvin pitäen kohtauksen loitolla. Sen vähäisenkin alkoholin käytön jätin yli neljä vuotta sitten pois, kun minä lääkkeet alkoholi emme olleet millään muotoa yhteensopiva yhdistelmä. Ruokahalu on kasvanut näiden vuosien aikana ja hiusten lähtöäkin on havaittavissa päälaelta, mutta pahoinvointia en ole kohdannut. Kaikella on hintansa...
- 7+20
Absenor on vuonna 95 todetun kaatumataudin jälkeen hoitanut hommansa paremmin kuin hyvin. Viat ovat lähinnä vain paperilla ja se vituttaa työssä, kun joutuu keksimään armeija-kokemuksettamuille syitä.
Alkoholi, se on kuin osa minua ja läheiset ovat jo vuosia oleet huolestuneita ja varoitelleet mitä ne ammattilaiset sanovat. Juomaa menee usein helposti se lavallinen vuorokaudessa pelkkää kaljaa. Viinaa juon enään 1-2 kertaan vuodessa. Olen tuolloin "inhottava"!- äippäliini4
No kohtaukset on kyllä vähentyneet.En tiiä sitten johtuuko lääkkeestä sillä lisättiin myös tuo Frisium.
Itse asiassa tosta painon noususta.kun katselen vanhoja kuvia niin näyttää että olis enemmän painoa kun söin tota trileptal.Mutta no en tiedä.Tukkaa ei ole lähtenyt päästä.Ja jos kysytään alkosta niin ymmärtäisin että ei se tosta absenorista johdu.Vaan yleensähän se on ollut se krapula mikä laukasee kohtauksen!! Tuo trileptal ja absenor nehän ovat aikasamanlaisia koostumukseltaan vai miten se sanotaan.?
- huhuut
Absenor ja Lamictal toimivat parhaiten.... Ruokahalua on!! Väsytys on pahin sivuvaikutus, lääkkeet otettava aamulla 4.45, jotta saa vielä nukkua sen päälle. Jos ottaa aamupalalla, koko aamupäivä menee uinuillessa, muissa maailmoissa. Muutoin ei valittamista.
- Nature75
Jokin aika sitten Lamictalkin tuli mukaan, jolla käsittääkseni yritetään korvata Tegretolia tulevaisuudessa. Väsymysoireita on ollut ajoittain, varsinkin syömisen jälkeen iltaisin. Tosin siihen olen niin tottunut jo, että se ei haittaa juuri ollenkaan.
- minussa on virtaa:)
Nature75 kirjoitti:
Jokin aika sitten Lamictalkin tuli mukaan, jolla käsittääkseni yritetään korvata Tegretolia tulevaisuudessa. Väsymysoireita on ollut ajoittain, varsinkin syömisen jälkeen iltaisin. Tosin siihen olen niin tottunut jo, että se ei haittaa juuri ollenkaan.
Vuonna 2001 alotettiin Absenor 500mg. Mieleen palaa ne kauhian isot tabletit jota ei meinannu saada alahakkaan ja tietenkin teininä "vastusti" tai ainaki halus vastustaa niiden syömistä,mutta sitte ku tuli 14kg ylimääräästä painoa niin sitte lääkkeet lopetettiin ja kokeeltiin että jos topimax sopiis ja sopi.
Ja niin lähti painoki:)
Ja oon siitä tyytyväänen ja topimaxiin kans:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861610
- 761251
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1751180Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!54935Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46901- 47888
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38878Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9823- 46812
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789