Kerään metsästä suolasieneksi keltahaperoita, isohaperoita ja viinihaperoita. Mutta mikä on "oranssin" värinen hapero? Onko se kenties tummunut keltahapero vain vaalentunut isohapero? En ole uskaltanut poimia, kun en ole ihan varma.
Oranssi hapero?
7
1113
Vastaukset
- tainka
voisi olla.
http://sienet.luontonetti.com/fi/sivut/russula_decolorans.htm - vaan ei osaa
se tietää
- Marko*
Aww... Ollaanpa sitä nyt katkeria.
Mutta ensimmäisen vastaajaa peesaten, veikkaisin myös kangashaperoa. - haperokingi
Marko* kirjoitti:
Aww... Ollaanpa sitä nyt katkeria.
Mutta ensimmäisen vastaajaa peesaten, veikkaisin myös kangashaperoa.haperokuningas, kumartakaamme heti kaikki Häntä.
- Marko*
haperokingi kirjoitti:
haperokuningas, kumartakaamme heti kaikki Häntä.
porkkanapää, etkö aikaisemmin puhunut jotain lapsellisuudesta ja iästä? Onko tämä joku uusi tapa osoittaa kypsyytesi?
- Kikkeliskokkelisjuu
haperokingi kirjoitti:
haperokuningas, kumartakaamme heti kaikki Häntä.
Ja hanki lääkitys vaihdevuosivaivaan, se vaiva saa pään kun pään sekaisin.
- Porkkanapäää
Kikkeliskokkelisjuu kirjoitti:
Ja hanki lääkitys vaihdevuosivaivaan, se vaiva saa pään kun pään sekaisin.
kylä lopeta, EI OLE Lääkitystä ja vaikka oon vähän tanttautunut saan kyllä miestä!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228