Netistä saa jo nyt huomattavasti enemmän sisältöä kun Tv:n uusinnat ja näkyy myös Tv ohjelmatkin.
Tv luvan hinnalla saa nopean nettiyhteyden, perinteinen Tv tulee häviämään armotta kilpailun katselioista. Yle vero onkin hätä ratkaisu Yleltä rahoittaa suuret Johtajien palkat.
Netti tv:lupaa halvempi
1
311
Vastaukset
- nijet ei tack
Kaveri hommas sellasen Elliisan netti-tv jutun, kun siinä sai nopeen netin. On kivaa, kun voi nauhottaa vaikka 10 kanavaa kerralla. Mutta se KUVA on surkee, digi loora pätkimisineen ei vajoo niin alas. Vähänkää enemmän liikettä ohjelmassa ja vot, kuva menee soosiksi.
En maksais latiakaan tuommosesta systeemistä!
Netti-TV olis hieno juttu, jos se toimis kunnolla ja olis mahollisuus "ostaa" ulkomaalaisten kanavien ohjelmia niin, et tulis VAIN YKSI LASKU. Ehkä sitten, ku hallitus on vaihtunut pari kertaa ja tämä TV-lupa on muuttunut joksikin multimediootti maksuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423