Onko kellään kokemuksia niin puhutusta kemiallisesta ruosteenpysäyttäjästä, eli aineesta joka laitetaan irtoruosteesta puhdistetulle pinnalle... merkkejä ja mistäsaa?? oon kyselly parista varaosa/tarvikeliikkeestä ei löytyny!!
ruosteet
3
629
Vastaukset
- 56
Laitoin viime kesänä ruostuneen alueen päälle, aine toimii samalla pohjamaalina. Tänä kesänä pakkeli oli halkeillut joten uusin sen mutta ruoste ei ollu levinnyt eli näyttää toimivan tuo noverox. Saa lähes kaikista varaosaliikkeistä.
- pp
sain 1l ainetta mekkiä en muista nyt ja piti olla helkutin hyvää ja laitoin vielä ohjeen mukaan jopa 3kertaa. Ruoste ei nyt näissä omissa testeissäni edennyt ehkä niin nopeasti kuin ennen, mutta kukkiminen tuntui tapahtuvan sitäkin nopeammin. Paras vaihto ehto tuntuu olevan normaali käytäntö ilman näitä turhia kalliita aineita, itse sain aikoinaan parhaan tuloksen kun käytin hagmannin ruosteenestopohjamaalia pensselillä, mutta kallista senkin on ja kuivuminen vie aikaa. Seuraavaksi olen ajatellut kokeilla sinkki sprayta tai ruosteenesto sprayta. Paras tulos tulee kuitenkin kun poistaa ruostekohdan kokonaan.
- HYYNDAI
Ehk paras homma ois poistaa se ruosteen alku...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1855054SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p774135Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.732855SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2312270Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1202088Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2431275Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur17923Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49905- 62836
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall24825