miksi on vaikea ymmärtää,pienituloiselle kaikki on suhteessa todella paljon kalliimpaa. onko tuo liian vaikea yhtälö? onko ?
kertokaa,miten voi ns. kuluttaa,selvitä vain ns. pakollisista menoista,kun tulot kela-,palkka-tai eläkeminimi ?
antakaa ihmeessä sellaisia oikeita,selkeitä ja yksinkertaisia neuvoja,koulutus ei enää riitä...meitä paljon.
tehkää vaikka selkeä selviintymisluettelo,kun ei me enää itse osata. ei auta koulutus,,,ei auta.
verot ja tulot
6
138
Vastaukset
ei ole mitään ohjetta antaa, ihmettelen vain samaa asiaa................ja kurjemmaksi menee ensi vuonna...............
tosin silloin ovat vaalitkin, eli kannattaa miettiä, ketä äänestää..................- 10+1
Niin kannattaa miettiä, mutta ei noista ota selvää. Kaikki näyttää olevan samanlaisia, eikä mitään muutosta tule.
- vaalia vaalia,,tumma
jos kansa hyväksyy kaiken älyttömyyden tolvanoitten touhuissa.
"rähinää" pitää olla joka pvä, ei vain vaalien aikaan. tolvanoilla on aina jossain jotkut vaalit,vaikka väli-,tulo-,
menovaalit. ko. porukat on täysin seonneet jankuttaessaan vain vaaleista.
ei helvetissä vaalit mitään muuta ,vain päätökset. vaalit on vain suuri kustannuserä ja käytännössä tarpeeton.
kansalaisten pitää puuttua kaikkiin kokemiinsa vääryyksiin heti mikä/missä mättää... eikä huomenna.
kaikki päättjätolvanat ei ole olleet hajullakaan asioiden vikametsään menosta enää aikoihin. - umpikahelia touhua
lopetettu ja oletusopit otettu käyttöön. täysin 5-6 oppiarvotuloksen mukaisia vätyksiä päättää
ja kyllä " kansa" huomaa.
kannattaa lisätä sossia kelaa ym. jotka ei ongelmia poista vaan lisää. työt pois suomesta,lisää mamuja ja kaikkia muita joka puolelle maata,jotka ei maksa mistään mitään. "sen täytyy olla oikein",ei varmaan muuten toimita
kuin aivoinvaliidit.
annetaan..otetaan..loputonta sontaa.
- Jykäpoikaa?
Jykän sanoma ihan selbvää suomea. Mitä pienemät tulot, sitä isomat verot. Pääministeri kiitti tänäin JYKÄÄ LINJAUKSESTAAN.
- tietotaito nolla
neiti helmannousu...voi kepustakapusta sentään...
siellä vaan linjoja vedellään ja kurveja korjaillaan. kun noita tolvanoita kuuntelee,ei millään välty ajatukselta,että tulevaisuus on sysimustaa sienimetsää. paras opetella syötävät sienet,muuten myrkyttyy
totaalisen varmasti.
on mahdoton uskoa,että he itse uskoo uskomuksiinsa ja niihin utopioihin,joita puhuvat. säästetään,verotetaan,otetaan,
annetaan,avustetaan,poistetaan,lisätään ja taas nostetaan mahdollisimman paljon eri elämän osa-alueita. mikä matikka näissä piilee,ei sitä missään kouluissa varmaan opi.
täydellistä tenavatähti hiekkalaatikolla touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427