verot ja tulot

mitä ne on

miksi on vaikea ymmärtää,pienituloiselle kaikki on suhteessa todella paljon kalliimpaa. onko tuo liian vaikea yhtälö? onko ?
kertokaa,miten voi ns. kuluttaa,selvitä vain ns. pakollisista menoista,kun tulot kela-,palkka-tai eläkeminimi ?
antakaa ihmeessä sellaisia oikeita,selkeitä ja yksinkertaisia neuvoja,koulutus ei enää riitä...meitä paljon.
tehkää vaikka selkeä selviintymisluettelo,kun ei me enää itse osata. ei auta koulutus,,,ei auta.

6

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole mitään ohjetta antaa, ihmettelen vain samaa asiaa................ja kurjemmaksi menee ensi vuonna...............
      tosin silloin ovat vaalitkin, eli kannattaa miettiä, ketä äänestää..................

• 10+1

Niin kannattaa miettiä, mutta ei noista ota selvää. Kaikki näyttää olevan samanlaisia, eikä mitään muutosta tule.

• vaalia vaalia,,tumma

jos kansa hyväksyy kaiken älyttömyyden tolvanoitten touhuissa.
        "rähinää" pitää olla joka pvä, ei vain vaalien aikaan. tolvanoilla on aina jossain jotkut vaalit,vaikka väli-,tulo-,
        menovaalit. ko. porukat on täysin seonneet jankuttaessaan vain vaaleista.
        ei helvetissä vaalit mitään muuta ,vain päätökset. vaalit on vain suuri kustannuserä ja käytännössä tarpeeton.
        kansalaisten pitää puuttua kaikkiin kokemiinsa vääryyksiin heti mikä/missä mättää... eikä huomenna.
        kaikki päättjätolvanat ei ole olleet hajullakaan asioiden vikametsään menosta enää aikoihin.

• umpikahelia touhua

lopetettu ja oletusopit otettu käyttöön. täysin 5-6 oppiarvotuloksen mukaisia vätyksiä päättää
        ja kyllä " kansa" huomaa.
        kannattaa lisätä sossia kelaa ym. jotka ei ongelmia poista vaan lisää. työt pois suomesta,lisää mamuja ja kaikkia muita joka puolelle maata,jotka ei maksa mistään mitään. "sen täytyy olla oikein",ei varmaan muuten toimita
        kuin aivoinvaliidit.
        annetaan..otetaan..loputonta sontaa.

• Jykäpoikaa?

Jykän sanoma ihan selbvää suomea. Mitä pienemät tulot, sitä isomat verot. Pääministeri kiitti tänäin JYKÄÄ LINJAUKSESTAAN.

• tietotaito nolla

neiti helmannousu...voi kepustakapusta sentään...
        siellä vaan linjoja vedellään ja kurveja korjaillaan. kun noita tolvanoita kuuntelee,ei millään välty ajatukselta,että tulevaisuus on sysimustaa sienimetsää. paras opetella syötävät sienet,muuten myrkyttyy
        totaalisen varmasti.
        on mahdoton uskoa,että he itse uskoo uskomuksiinsa ja niihin utopioihin,joita puhuvat. säästetään,verotetaan,otetaan,
        annetaan,avustetaan,poistetaan,lisätään ja taas nostetaan mahdollisimman paljon eri elämän osa-alueita. mikä matikka näissä piilee,ei sitä missään kouluissa varmaan opi.
        täydellistä tenavatähti hiekkalaatikolla touhua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6246
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      25
      3737
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      168
      2868
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2810
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1724
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1602
    7. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      9
      1563
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      148
      1561
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1288
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      21
      1202
    Aihe