MSM ja Nisim

rikkiseon

Jos haluatte että jotain tapahtuu hiuksille niin aloittakaapa syömään msm-luonnon rikkiä ja päälle nisimin shampoot ja original-hiusvesi. Luin että msm-rikki on todellinen hiusten polttoaine....saa kuulemma ne vahvoiksi ja kasvamaan...ja en tiedä mitkä aineet ne nyt mulla sitten osui hyvin yhteen mutta kun lisäsin tuon nisimin original-hiusveden niin hiukset ainakin ilahtuivat ihan hulluina. Viikon kun olin syönyt MSM-rikkiä niin tuntui että fleda alkoi pörhistymään..ja siihen vielä noin 3-4 viikkoa lisää niin mieletön kasvu ja vahvistus. Jostain muistan lukeneeni että nisimissäkin on jotain rikki aminohappoa vai mikä se oli joka kasvattaa hiuksia. Tässä vaan yksi kokemus. Onhan näitä kommentteja täällä, jollain toimii ja jollain ei....heh heh.

24

12050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timotornio

      Tuo MSM on todella hyvä aine, kuntosalilla käynneissä oli toinen käsivarsi ylirasittunut ja lievästi kipeytynyt.Se oli kauan ärsyttävän kipeänä ja lihasliikkeitä ei oikein voinut tehdä kunnolla,sitten aloitin tuon MSM:n syömisen ja kyllä hävisi nopeasti kädestä kivut. Ja hiuksista sen verran että kynnet ja hiukset kasvaa tosi hyvin kun vetää msm-kapseleita ja tuolle nisimin shampoolle oikein hyvät arvosanat.

    • päivässä

      Paljonko otat rikkiä päivässä ja otatko sen jauheena vai tablettina?

      • harwat päässä

        Lueskelin ihme juttuja msm:n vaikutuksista hiusten kasvuun,päätin sitten ostaa ja kokeilla minäkin.
        Nyt on nisimit ja msm pillerit,kohta viikko syöty ja toivekkaana mennään ..
        Lupaan ilmoitella jos jotain myönteistä havaitsen.
        (meninköhän taas mainosmiesten halpaan?)


      • rikkiseon

        Otan 1000 mg päivässä, jos haluat lukea enemmän MSM vaikutuksista, yksi hyvä suomalainen linkki on http://www.finnmsm.fi/msm_edut.html en siis mainosta että pitäisi sieltä ostaa, yksi ulkolainen merkki on Kala. Ilmeisesti 1000 mg päivässä on ok, tuolla palstalla sanotaan että voisi ottaa 2000 mg ja siitä ylöspäinkin. En muuten siis väitä että MSM ratkaisisi mitenkään perinnöllisen hiustenlähdön ongelmaa, sitä se ei varmaankaan tee, mutta uskon että se vahvistaa hiuksia ja niiden kasvua, koska sen olen nähnyt ihan selvästi. Tietysti tuo Nisim sitten pysäyttää sitä hiustenlähtöä, eli yhteispakettina kyllä voisi sanoa että tekee hyvää hiuksille.


      • jammpppa
        harwat päässä kirjoitti:

        Lueskelin ihme juttuja msm:n vaikutuksista hiusten kasvuun,päätin sitten ostaa ja kokeilla minäkin.
        Nyt on nisimit ja msm pillerit,kohta viikko syöty ja toivekkaana mennään ..
        Lupaan ilmoitella jos jotain myönteistä havaitsen.
        (meninköhän taas mainosmiesten halpaan?)

        voiko msm:n kanssa ottaa samaan aikaan muita vitamiineja, en heti löytänyt mistään tietoja, jos on joku linkki olisin kiinnostunut, en halua mitään ns. "asiantuntijavastauksia" jos ei oikeasti ole joku joka tietää näistä. Joku suora linkki oikeisiin tietoihin olisi hyvä. Nisim tuntuu ainakin hyvältä ja sen voi laittaa aamullakin päähän, ei jää yhtään tahmaiseksi päänahka niinkuin joissakin muissa tuotteissa.


      • T0RV1
        jammpppa kirjoitti:

        voiko msm:n kanssa ottaa samaan aikaan muita vitamiineja, en heti löytänyt mistään tietoja, jos on joku linkki olisin kiinnostunut, en halua mitään ns. "asiantuntijavastauksia" jos ei oikeasti ole joku joka tietää näistä. Joku suora linkki oikeisiin tietoihin olisi hyvä. Nisim tuntuu ainakin hyvältä ja sen voi laittaa aamullakin päähän, ei jää yhtään tahmaiseksi päänahka niinkuin joissakin muissa tuotteissa.

        syödä lihaa?


      • mrepätoivo
        rikkiseon kirjoitti:

        Otan 1000 mg päivässä, jos haluat lukea enemmän MSM vaikutuksista, yksi hyvä suomalainen linkki on http://www.finnmsm.fi/msm_edut.html en siis mainosta että pitäisi sieltä ostaa, yksi ulkolainen merkki on Kala. Ilmeisesti 1000 mg päivässä on ok, tuolla palstalla sanotaan että voisi ottaa 2000 mg ja siitä ylöspäinkin. En muuten siis väitä että MSM ratkaisisi mitenkään perinnöllisen hiustenlähdön ongelmaa, sitä se ei varmaankaan tee, mutta uskon että se vahvistaa hiuksia ja niiden kasvua, koska sen olen nähnyt ihan selvästi. Tietysti tuo Nisim sitten pysäyttää sitä hiustenlähtöä, eli yhteispakettina kyllä voisi sanoa että tekee hyvää hiuksille.

        Onko kukaan saanut apua ja millaista tuosta msm valmisteesta?
        Harkitsen sen ostoa,etten tee tyhmää hankintaa.


      • outoako
        mrepätoivo kirjoitti:

        Onko kukaan saanut apua ja millaista tuosta msm valmisteesta?
        Harkitsen sen ostoa,etten tee tyhmää hankintaa.

        Pesen revivogen shampoolla aina hiukseni, onko mitään positiivista merkitystä kukaan havainnut hiusten tuuheuden suhteen tai muuten jos suoritatte kaksi vaahdottavaa pesua yhden sijaan?
        Itse olen havainnut että hiuksista tulee paljon tuuheamman oloiset kahdella pesulla kuin kerta pesulla,mistähän se johtuu???


      • täll poijjal
        outoako kirjoitti:

        Pesen revivogen shampoolla aina hiukseni, onko mitään positiivista merkitystä kukaan havainnut hiusten tuuheuden suhteen tai muuten jos suoritatte kaksi vaahdottavaa pesua yhden sijaan?
        Itse olen havainnut että hiuksista tulee paljon tuuheamman oloiset kahdella pesulla kuin kerta pesulla,mistähän se johtuu???

        OTIN täällä niin kovin mainostetun msm valmisteen kokeiluun,jokuhan kertoi että viikossa huomasi selvästi hiustensa saaneen elinvoimaa...
        PASKAA!

        Olen syönyt kolme viikkoa kyseistä valmistetta höystettynä nisimillä,ei mitään vaikutusta ole ollut ihme rikki valmisteesta.
        Ymmärrän että hius tarvitsee useiden kuukausien ajan jotta jotain edes tapahtuisi, sanon vaan että ÄLKÄÄ uskoko täällä kerrottuihin ihme juttuihin koska ne on jonkun provoilua ainoastaan.


      • PETRIVNT
        mrepätoivo kirjoitti:

        Onko kukaan saanut apua ja millaista tuosta msm valmisteesta?
        Harkitsen sen ostoa,etten tee tyhmää hankintaa.

        Tuli selvä testi tälle hommalle, mulla oli monta kuukautta finat loppu,hiustenlähdön shampoot loppu jne en tehnyt mitään.Hiuksia alkoi lähtemään hirveästi ja hiukset surkeassa kunnossa ja rasvoittuivat helposti.Hiuksia varisi olkapäille joka kerran kun olin peilin edessä edes kampaamassa.Voi hel---tti että alkoi muuten ottamaan päähän. Nisimin sininen shampoo tehokäyttöön, msm-kapselit yms biotiinit jne...jo niillä tuli ihan selvä ero ehkä kuukaudessa!!!!!Hiukset ihan eri oloiset, nyt aloitin vielä finankin varmuuden vuoksi,ihan pieni murunen joka päivä. Joku sanoi että ei huomannut mitään eroa??? Paljonkohan otti msm:ää?? Kyllä meinaan alkaa vahvistaa hiuksia ja kynnet kasvaa ropina käy.Ainaskin täällä.


      • kovashti
        PETRIVNT kirjoitti:

        Tuli selvä testi tälle hommalle, mulla oli monta kuukautta finat loppu,hiustenlähdön shampoot loppu jne en tehnyt mitään.Hiuksia alkoi lähtemään hirveästi ja hiukset surkeassa kunnossa ja rasvoittuivat helposti.Hiuksia varisi olkapäille joka kerran kun olin peilin edessä edes kampaamassa.Voi hel---tti että alkoi muuten ottamaan päähän. Nisimin sininen shampoo tehokäyttöön, msm-kapselit yms biotiinit jne...jo niillä tuli ihan selvä ero ehkä kuukaudessa!!!!!Hiukset ihan eri oloiset, nyt aloitin vielä finankin varmuuden vuoksi,ihan pieni murunen joka päivä. Joku sanoi että ei huomannut mitään eroa??? Paljonkohan otti msm:ää?? Kyllä meinaan alkaa vahvistaa hiuksia ja kynnet kasvaa ropina käy.Ainaskin täällä.

        Miksi kukaan ei tule puolustamaan MSM tehoa, missä ne tyypit on joilla niitä ihmeellisiä hyviä tuloksia on ollut?
        Tämä on kumma palsta,ensin vaahdotaan jonkun aineen toimivuudesta ja saadaan toiset höhlät niitä ostamaan,ja sen jälkeen tulee negatiivistä palautetta muttei enää näiltä ketjun aloittajilta??
        Taitaa olla hyväkin mainospaikka mainostaa jotain tuotetta,se kai onkin näiden henkilöiden tarkoitus.
        Jos minä ostaisin jotain tuotetta,saisin siitä selvästi hyviä tuloksia ja mainitsisin siitä täällä tulisin kyllä heti puhumaan asian puolesta jos joku epäilisi.
        Tiedän ettei kaikki aineet toimi kaikilla,mutta mainospuheilta vaikuttaa..


      • rikkiseon
        kovashti kirjoitti:

        Miksi kukaan ei tule puolustamaan MSM tehoa, missä ne tyypit on joilla niitä ihmeellisiä hyviä tuloksia on ollut?
        Tämä on kumma palsta,ensin vaahdotaan jonkun aineen toimivuudesta ja saadaan toiset höhlät niitä ostamaan,ja sen jälkeen tulee negatiivistä palautetta muttei enää näiltä ketjun aloittajilta??
        Taitaa olla hyväkin mainospaikka mainostaa jotain tuotetta,se kai onkin näiden henkilöiden tarkoitus.
        Jos minä ostaisin jotain tuotetta,saisin siitä selvästi hyviä tuloksia ja mainitsisin siitä täällä tulisin kyllä heti puhumaan asian puolesta jos joku epäilisi.
        Tiedän ettei kaikki aineet toimi kaikilla,mutta mainospuheilta vaikuttaa..

        Tässä on taas niitä hyviä tuloksia. Lue vähän tarkemmin tätä palstaa, onhan täällä kaikenlaisia tarinoita tuotteista, ja luuletko että mä mainostan jotain täällä, kunhan kerroin kokemuksista. Sitäpaitsi tuo MSM oikeasti vahvistaa hiuksia ja nisim on pirun hyvä tuote. LAITA EPÄILIJÄ GOOGLEEN SEURAAVAT SANAT (jos osaat käyttää googlea): MSM STRENGTHENS HAIR ja katso mitä ne yli 26 000 sivua kertoo sulle, mukana useita oikeitten asiantuntijoiden palstoja. Hiusten kasvussa on mukana nimenomaan rikkipitoisia proteiineja ja MSM vahvistaa suoraan hiuksia ja hiusten kasvua!!!!!!! Joku idiootti täällä oli muutaman viikon muka syönyt sitä ja väittää että ei vahvista. Muutama viikko voi olla lyhyt aika hiuksille enkä mä väitä että 100% kaikilla ihmisillä heti toimii mitä esitän mielipiteenä. Ei varmasti toimi kaikilla eikä kaikilla näy heti. Mutta rikkiä on hiuksissanne ja msm voi vahvistaa niitä.


      • lirsti
        rikkiseon kirjoitti:

        Tässä on taas niitä hyviä tuloksia. Lue vähän tarkemmin tätä palstaa, onhan täällä kaikenlaisia tarinoita tuotteista, ja luuletko että mä mainostan jotain täällä, kunhan kerroin kokemuksista. Sitäpaitsi tuo MSM oikeasti vahvistaa hiuksia ja nisim on pirun hyvä tuote. LAITA EPÄILIJÄ GOOGLEEN SEURAAVAT SANAT (jos osaat käyttää googlea): MSM STRENGTHENS HAIR ja katso mitä ne yli 26 000 sivua kertoo sulle, mukana useita oikeitten asiantuntijoiden palstoja. Hiusten kasvussa on mukana nimenomaan rikkipitoisia proteiineja ja MSM vahvistaa suoraan hiuksia ja hiusten kasvua!!!!!!! Joku idiootti täällä oli muutaman viikon muka syönyt sitä ja väittää että ei vahvista. Muutama viikko voi olla lyhyt aika hiuksille enkä mä väitä että 100% kaikilla ihmisillä heti toimii mitä esitän mielipiteenä. Ei varmasti toimi kaikilla eikä kaikilla näy heti. Mutta rikkiä on hiuksissanne ja msm voi vahvistaa niitä.

        Olen käyttänyt Nisim tuotteita kohta 4kk ja olen todella tyytyväinen! Keväällä olin kovalla
        laihiksella,jonka seurauksena hiukset alkoivat tippua. Omaa tyhyyttä!
        Olen pessyt hiukset n2-3kertaa viikossa ja käytän hoitoainetta n.joka toinen kerta. 2kertaa päivässä
        hieron päänahkaan Nisim HIUKSIIN JÄTETTÄVÄÄ hoitouutetta . Lisäksi olen ottanut EVONIA
        kapseleita 2kk.n ajan 1kpl/pv. MSM ja kalaöljykapseleita sekä D-vitamiinia myös melko säännöllisesti.
        Tilanteeni oli niin huono,että käytin peruukkia aika paljon kesällä,mutta nyt minulla on uutta
        tukkaa kasvamassa. Sänki on n.4cm.Joka aamu harjaan myös aika voimakkaasti uutteen levi-
        tyksen yhteydessä. Olen vakuuttunut Nisimin tehokkuudesta! En tosin tiedä miten se kaljuun
        vaikuttaa kun minulla oli vielä hiuksia jäljellä ja miehelläni on niin paksu ja kihara tukka ,ettei hänen ole tarvinnut kokeilla. SUOSITTELEN !!!


      • Näin se vaan on
        kovashti kirjoitti:

        Miksi kukaan ei tule puolustamaan MSM tehoa, missä ne tyypit on joilla niitä ihmeellisiä hyviä tuloksia on ollut?
        Tämä on kumma palsta,ensin vaahdotaan jonkun aineen toimivuudesta ja saadaan toiset höhlät niitä ostamaan,ja sen jälkeen tulee negatiivistä palautetta muttei enää näiltä ketjun aloittajilta??
        Taitaa olla hyväkin mainospaikka mainostaa jotain tuotetta,se kai onkin näiden henkilöiden tarkoitus.
        Jos minä ostaisin jotain tuotetta,saisin siitä selvästi hyviä tuloksia ja mainitsisin siitä täällä tulisin kyllä heti puhumaan asian puolesta jos joku epäilisi.
        Tiedän ettei kaikki aineet toimi kaikilla,mutta mainospuheilta vaikuttaa..

        Hankkikaa apteekista ja muualta (esim MSM-jauhe ->netistä halvin on Satulasoppi) seuraavat aineet ja syökää puoli vuotta niin alkaa tapahtua:

        MSM-jauhe (99,9% MSM -jauhe 1000g)
        A-vitamiinia (Tämän korvaa Multivita plus -tabletti) muut erillisinä, vaikka niitä on Multivitassa.
        E-vitamiinia (vehnänalkioöljy hiusten kiiltoon)
        B1-vitamiinia
        B2-vitamiinia
        niasiinia
        B6-vitamiinia
        foolihappoa
        B12-vitamiinia (todella tärkeä)
        pantoteenihappoa
        biotiinia (todella tärkeä) (Briorion, eläinten hyllystä, Ihminen voi hyvin syödä, lääkäri sanoi)
        C-vitamiinia
        (rautaa) yleensä vain naiset
        sinkkiä
        seleeniä
        Pellavansiemenöljy (Prismasta oliiviöljyjen seasta)

        Aminohapot joista hiuksen keratiini muodostuu mm. Terveyskauppa Lifestä:
        Metioniini
        Kysteiini

        Ja shampooksi:

        System 4 Bio Botanicl -shampoo

        http://www.hairstore.net/webstore/index.php?frame=&maingroup_id=0&subgroup_id=0&search=normal&manuf_id=&limit=&query=1022004&productnumber=&searchasc=

        Minä aloitin kesäkuun alussa ja nyt on vahvat kiiltävät ja elinvoimaiset hiukset. Olen mies joten miehen uudessa hiuskasvussa muutos näkyy pian, sillä vanhaa jo kasvanutta hiusta ei voi muuttaa mitenkään sillä sehän on kuollutta osaa. Huono ravinto näkyy ensimmäisenä hiuksissa.

        Vitamiinit ensisijaisesti apteekista. Kiertäkää useammassa apteekissa.

        Minulla ei ole koskaan ollut näin kiiltäviä vahvoja ja elinvoimaisia hiuksia.


      • Näin se vaan on
        Näin se vaan on kirjoitti:

        Hankkikaa apteekista ja muualta (esim MSM-jauhe ->netistä halvin on Satulasoppi) seuraavat aineet ja syökää puoli vuotta niin alkaa tapahtua:

        MSM-jauhe (99,9% MSM -jauhe 1000g)
        A-vitamiinia (Tämän korvaa Multivita plus -tabletti) muut erillisinä, vaikka niitä on Multivitassa.
        E-vitamiinia (vehnänalkioöljy hiusten kiiltoon)
        B1-vitamiinia
        B2-vitamiinia
        niasiinia
        B6-vitamiinia
        foolihappoa
        B12-vitamiinia (todella tärkeä)
        pantoteenihappoa
        biotiinia (todella tärkeä) (Briorion, eläinten hyllystä, Ihminen voi hyvin syödä, lääkäri sanoi)
        C-vitamiinia
        (rautaa) yleensä vain naiset
        sinkkiä
        seleeniä
        Pellavansiemenöljy (Prismasta oliiviöljyjen seasta)

        Aminohapot joista hiuksen keratiini muodostuu mm. Terveyskauppa Lifestä:
        Metioniini
        Kysteiini

        Ja shampooksi:

        System 4 Bio Botanicl -shampoo

        http://www.hairstore.net/webstore/index.php?frame=&maingroup_id=0&subgroup_id=0&search=normal&manuf_id=&limit=&query=1022004&productnumber=&searchasc=

        Minä aloitin kesäkuun alussa ja nyt on vahvat kiiltävät ja elinvoimaiset hiukset. Olen mies joten miehen uudessa hiuskasvussa muutos näkyy pian, sillä vanhaa jo kasvanutta hiusta ei voi muuttaa mitenkään sillä sehän on kuollutta osaa. Huono ravinto näkyy ensimmäisenä hiuksissa.

        Vitamiinit ensisijaisesti apteekista. Kiertäkää useammassa apteekissa.

        Minulla ei ole koskaan ollut näin kiiltäviä vahvoja ja elinvoimaisia hiuksia.

        MSM-jauheen toisena tärkeimpänä osana pitää olla pii eli Piimax C Biotiini.

        Olen ottanut jokaista ainetta päivässä oman ohjeensa mukaan ja voinut todella hyvin.


      • lirsti
        Näin se vaan on kirjoitti:

        MSM-jauheen toisena tärkeimpänä osana pitää olla pii eli Piimax C Biotiini.

        Olen ottanut jokaista ainetta päivässä oman ohjeensa mukaan ja voinut todella hyvin.

        Lisäyksenä viestiini EVONIA kapselista. Se on täsmäravinto hiusjuurille ja siinä on tarkkaan valitut
        aineet hiusten kasvuun. Tuotetta saa marketeista ja apteekeista. 56 KPL n.20eur

        Ainesosat Camelinan siemenöljy
        pellavansiemenöljy
        sarviapilan siemenöljy
        L-metionin
        sinkki
        para-aminobentsoehappo
        niasiini
        E-vitamiini
        rautafuramaatti
        pantoleenihappo
        B6,B12,B1,B2 ja D3 vitamiini
        Biotiini
        1kapseli päivässä. Hyvä vaihtoehto,jos ei halua ostaa kaikkia vitamiineja erikseen!


      • pekkaimatralla
        lirsti kirjoitti:

        Lisäyksenä viestiini EVONIA kapselista. Se on täsmäravinto hiusjuurille ja siinä on tarkkaan valitut
        aineet hiusten kasvuun. Tuotetta saa marketeista ja apteekeista. 56 KPL n.20eur

        Ainesosat Camelinan siemenöljy
        pellavansiemenöljy
        sarviapilan siemenöljy
        L-metionin
        sinkki
        para-aminobentsoehappo
        niasiini
        E-vitamiini
        rautafuramaatti
        pantoleenihappo
        B6,B12,B1,B2 ja D3 vitamiini
        Biotiini
        1kapseli päivässä. Hyvä vaihtoehto,jos ei halua ostaa kaikkia vitamiineja erikseen!

        Muutama viikko sitten otettu testiin ja ihan mielettömän hyvät tuotteet,miten voi olla mahdollista että nisimin geeli saa aikaan pientä hiushaituvaa näkyviin jo muutamassa viikossa,eikö hiuksen kasvun pitäisi olla hidasta ja vasta puolen vuoden päästä pitäisi alkaa näkymään? Nyt tosiaan pientä haituvan alkua jo etuhiusrajan tuntumassa. Lisäksi syön vahvaa biotiinia,b-vitamiinia ja öljyjä ja sahapalmukapseleita,auttaa miesten hiustenlähtöön.Päänahka ollut kuiva ja tuo nisimin geeli viilentää kummasti ja kosteuttaa. Olin oikein yllättynyt kyseisestä tuotteesta kun laitoin ensimmäisiä kertoja,tosi hyvä,suosittelen.


      • Näin se vaan on
        lirsti kirjoitti:

        Lisäyksenä viestiini EVONIA kapselista. Se on täsmäravinto hiusjuurille ja siinä on tarkkaan valitut
        aineet hiusten kasvuun. Tuotetta saa marketeista ja apteekeista. 56 KPL n.20eur

        Ainesosat Camelinan siemenöljy
        pellavansiemenöljy
        sarviapilan siemenöljy
        L-metionin
        sinkki
        para-aminobentsoehappo
        niasiini
        E-vitamiini
        rautafuramaatti
        pantoleenihappo
        B6,B12,B1,B2 ja D3 vitamiini
        Biotiini
        1kapseli päivässä. Hyvä vaihtoehto,jos ei halua ostaa kaikkia vitamiineja erikseen!

        On Evonia ja Haipro ja joku muukin...

        Todelliset tulokset syntyvät kuitenkin vasta, kun pitoisuudet ovat korkeat.

        Noissa yleensä monet tärkeät aineet ovat mikrogrammoina.

        Siksi suosittelin erikseen hankkimista.

        Camelinan siemenöljylle ja sarviapilan siemenöljylle en osaa oikein antaa arvoa.


      • farmaisiavitaminos
        Näin se vaan on kirjoitti:

        Hankkikaa apteekista ja muualta (esim MSM-jauhe ->netistä halvin on Satulasoppi) seuraavat aineet ja syökää puoli vuotta niin alkaa tapahtua:

        MSM-jauhe (99,9% MSM -jauhe 1000g)
        A-vitamiinia (Tämän korvaa Multivita plus -tabletti) muut erillisinä, vaikka niitä on Multivitassa.
        E-vitamiinia (vehnänalkioöljy hiusten kiiltoon)
        B1-vitamiinia
        B2-vitamiinia
        niasiinia
        B6-vitamiinia
        foolihappoa
        B12-vitamiinia (todella tärkeä)
        pantoteenihappoa
        biotiinia (todella tärkeä) (Briorion, eläinten hyllystä, Ihminen voi hyvin syödä, lääkäri sanoi)
        C-vitamiinia
        (rautaa) yleensä vain naiset
        sinkkiä
        seleeniä
        Pellavansiemenöljy (Prismasta oliiviöljyjen seasta)

        Aminohapot joista hiuksen keratiini muodostuu mm. Terveyskauppa Lifestä:
        Metioniini
        Kysteiini

        Ja shampooksi:

        System 4 Bio Botanicl -shampoo

        http://www.hairstore.net/webstore/index.php?frame=&maingroup_id=0&subgroup_id=0&search=normal&manuf_id=&limit=&query=1022004&productnumber=&searchasc=

        Minä aloitin kesäkuun alussa ja nyt on vahvat kiiltävät ja elinvoimaiset hiukset. Olen mies joten miehen uudessa hiuskasvussa muutos näkyy pian, sillä vanhaa jo kasvanutta hiusta ei voi muuttaa mitenkään sillä sehän on kuollutta osaa. Huono ravinto näkyy ensimmäisenä hiuksissa.

        Vitamiinit ensisijaisesti apteekista. Kiertäkää useammassa apteekissa.

        Minulla ei ole koskaan ollut näin kiiltäviä vahvoja ja elinvoimaisia hiuksia.

        Pelkät vitamiinit ja lisäravinteet ei auta miestyypin kaljuuntumiseen, mainitsemasi lista on ihan ok mutta siinä ei ole mitään ainetta joka auttaisi miestyypin kaljuuntumiseen. Ainoa aine on pellavansiemöljy jossa on dht:n estäviä rasvahappoja. Mutta sitä pitäisi ottaa kamalia määriä jotta olisi tuntuva vaikutus ja silloin alkaisi tulla jo haittojakin muuten hyvästä rasvasta. Nisim on kuitenkin testattu että se estää dht-määriä päänahassa joten se olisi hyvä lisä tuohon sinun listaan, eikä olisi miehille pahitteeksi jos joku haluaa lisäksi popsia finaa myös, edes ihan pieniä määriä. Itse tosi tyytyväinen myös Nisimiin, hiusten kunnossa näkyy kyllä niin selvästi että vaikuttaa positiivisesti.


      • Näin se vaan on
        farmaisiavitaminos kirjoitti:

        Pelkät vitamiinit ja lisäravinteet ei auta miestyypin kaljuuntumiseen, mainitsemasi lista on ihan ok mutta siinä ei ole mitään ainetta joka auttaisi miestyypin kaljuuntumiseen. Ainoa aine on pellavansiemöljy jossa on dht:n estäviä rasvahappoja. Mutta sitä pitäisi ottaa kamalia määriä jotta olisi tuntuva vaikutus ja silloin alkaisi tulla jo haittojakin muuten hyvästä rasvasta. Nisim on kuitenkin testattu että se estää dht-määriä päänahassa joten se olisi hyvä lisä tuohon sinun listaan, eikä olisi miehille pahitteeksi jos joku haluaa lisäksi popsia finaa myös, edes ihan pieniä määriä. Itse tosi tyytyväinen myös Nisimiin, hiusten kunnossa näkyy kyllä niin selvästi että vaikuttaa positiivisesti.

        Minä en tuolla ylempänä sanonut, että kyseiset aineet estäisivät hiusten lähtöä. Ne antavat kaiken sen ravinnon hiuksille, mitä hiukset tarvitsevat.

        Minä nautiskelen hiustensiirron jälkeisestä ajasta, kun kaljuuntumiseni on pysähtynyt. Hiukseni kasvavat hyvin ja ovat upeaan elävät ja kiiltävät ja näyttävät parikymppisen pojan hiuksilta, vaikka ikää on jo reilusti yli viisikymmentä.

        Sorry, mutta minä en osaa antaa millekään ulkoapäin hölvättävälle aineelle mitään arvoa hiusten lähdön estämisessä. Mielestäni kaikki ihmisessä tulee sisältä.


    • mies-34v

      Ihan hyvä jos auttaa. Tuo MSM ei vain valitettavasti vaikuta DHT:n joka on kaljuuntumisen syy. Ravinteena varmaan jees, muttei siis lopeta kaljuuntumista. Parantaa päässä olevien hiusten laatua.

      • Miees49

        annan ainakin parhaat arvosanat nisimin geelille, aluksi ajattelin että se vain kosteuttaa vähän päänahkaa ja se tuntui mukavan viileältä, eli ihan käytön alussakin se oli ok, ei mitään negatiivista sanottavaa,ei jäänyt möykyksi eikä rasvaiseksi.Odotuksia ei ollut kovinkaan erikoisia. Aloin käyttämään sitä säännöllisesti joka päivä, aamuin ja illoin hieroin ohimoille ja päälakeen joissa oli harvat kohdat. Parin kuukauden kuluessa kyllä se perhana vieköön saa sänkeä aikaiseksi ja hiukset ainakin näyttää tosi hyvältä. Eli en ole huomannut mitään negatiivista ainakaan. Eturauhaseen tarkoitettu curbical vai mikä se nimi on sisältää muuten sahapalmu-uutetta ja sen aineen pitäisi myös hillitä hiustenlähtöä, aloin myös syömään sitä noin koemielessä,luonnollisena finasteridina. Sekin taitaa auttaa.


    • Toimiihyvin

      Voin kyllä todeta että msm toimii! Aloitin syömään lähinnä hiusten ja olkapää vaivan takia. Viikon syömisen jälkeen kipu olkapäässä kadonnut. Hiuksissa en vielä huomaa eroa, mutta kasvoissa kyllä. Iho kirkastunut ja näppyjä hävinnyt. Hiuksissa varmaan tarvii kauemmin aikaa huomatakseen eron.

    • SeppoLak

      MSM ei auta hiustenlähtöön.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe