Suhde+inkontinenssi

m73

Nyt olisi sana vapaa ja tarvitaan kanssasisarien/veljien sananpartta kertomaan miten saada (uusi) suhde rakennettua ja löydettyä tältä mantereelta ymmärtäväinen nainen joka pystyisi huolimaan inkontinensista "kärsivän" miehen rinnallleen? Voisiko edes sellainen nainen jolla inkontinessia hyväksyä miehen vaipoissa, kas siinäpä kysymys? Itsellä itsetunto ja elämänkumppanin haku täysin nollassa, usean ja taas usean pettymyksen jälkeen. Olen kyllä tavannut (1) yhden erittäin ymmärtäväisen (iso ) jonka kanssa asuimme useita vuosia yhdessä (ja hyväksyi minut) mutta pahaksi onneksi tuli ero (-09) ja nyt on elämänkumppani hakusessa mutta kuten ymmärtää saatta niin kun tuttavuus menee tarpeeksi vakavaksi ja tulee aika kertoa itsestä (tai puheeksi seksi) niin kas kas kun niin mukava ja ymmärtäväinen ystävä ei enää aina ymmärräkkään. Eikös sitä useasti kuitenkin sanota että naiset ymmärtävät miehiä huomattavasti paremmin ja ovat ymmärtäväisempiä?Kyllä toden totta naiset ovat todellakin fiksua sakkia... Minulla inkontinenssi todellakin ainainen "taakka" olen ollut leikkauksessa (2) kertaa ja ei ns "mitään tehtävissä" että tämän kanssa elän loppuelämäni 24/7 (ja yksin). Olen muuten aivan "normaali" työssä käyvä jannu mutta vain kalsareiden sisällä tena... yötä päivää. Niin että jos naisia/miehiä ikään katsomatta on/ollut ongelmia suhteen aloittamiselle niin tottavie ymmärrän teitä... Kuka nyt vaipoissa kulkevan ottaisi vaivoikseen vaippoineen päivineen kun terveitäkin on tarjolla... no ehkäpä kelpaamme joillekkin??? Ei silti en ole luovuttaja tyyppiä mutta välistä tuntuu "pakit" aikas makeila, sitä oppii iän myötä ns varomaan tuottamasta itselleen ### fiilist , mutta luovuttaa emme saa!! Elämmehän me inkontinessilaisetkin toivossa että meille jokaiselle on sielun kumppani täällä pallolla pyöreällä. Tässä keskustelemisen aihetta aamu kahvi pöytään yhdelle jos toisellekkin. Ruskan kaunetta odottaen...

4

1331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n74nen

      Tervehdys, m73! Täällä vastausta naputtelloo n74! Miulle on kans tena tuttu homma, ulosteinkontinenssin takia. Miulla on virtsaumpi, joka edellyttää toistokatetrointeja. En tunne tarvetta ja kai yli-/ohivirtausta tapahtuu.

      Kait se ikä on tehny, että en mie sitä häpeä, kun käytän Tenaa. Ja ei sitä häpeä hoitajatkaan ( olin vajaa 3 vkoa kuntoutuksessa toukokuussa ja aattelin, että moittiikohan hoitsut kun on yli 30:nen ja "hampaaton tahraa puheillaan tenan", mutta he vaan suihkutti ja joka katetrointikerran jälkeen vaihtoivat tenan tai jos oli hampaattomalta karannut ) vaan se oli heidän työtään.

      Minulla on kans kaveri, vastakk.sukupuolta, joka ymmärtää eikä se tunnu haittaavan, vaikka on tena ja vaivat. Mutta... hän on löytänyt terveen rinnalleen, joka pystyy antamaan sitä, mitä en koskaan. Eli pystyy petipuuhiin ja lapsen tekoon.

      En tahdo muuta kuin juttuseuraa, sänkytouhut eivät kiinnosta. Ja se tuntuu olevan monella se todella tärkeä asia. On myös selkäydinkanavan ahtauma, joka aiheuttaa oireet ja estää sellaiset.

      Otit esille tärkeän asian. Eli vastatakseni kysymykseesi, ei minulle ole esteenä tenan käyttö. Ihminen sisimmässään on tärkeämpi, kuin sairaudet! Ainakin mielestäni.

      Suo anteeksi suora kysymys, mutta onko Sinulle, aloittaja m73, sitten sänkytouhut "kaikki kaikessa" vai voiko ylipäätänsä ajatella ilman sänkytouhuja seurustelua?

      Kaunista ruskaa ja oikein hyvää syksyä myös Sinulle!

      Ystävällisin terveisin, n74nen

      • m73

        Heipä hei n74nen! Oikein kiva kuulla että olet sinut inkontinessisi ja tenan kanssa kuten minäkin. Asialle kertakaikkiaan kun emme mitään voi emmekä pysty. Elämä on pelattava niillä kortein mitkä jaetaan oli sitten pelkkä hai tai oikein värisuora. Niin kyselit että onko "sänkytouhut" kaikki kaikessa suhteessa/seurustelussa?? No suoraan sanottuna enempiä kiertelemättä ei ole, elämässä on rikkautta ja rakkautta muutakin antaa kuin seksi. Tiedän kertoa että ystävyys ja läheisyys voittaa panon ja onhan "seksiä" monenlaista ei se aina vaadi yhdyntää jo pelkkä läheisyys tuo joillekkin suurta mielihyvää. Niin ja toiseen kysymykseen vielä vastaus, ilman "sänkytouhujakin" voi tottakai seurustella viitaten ed.että "seksiä on monenlaista" läheisyys ym... Lopuksi lainaan sanojasi... ihminen sisimmissään on tärkein.....


      • m73

        Heips!! Tässä seurannut sivusta,kun nuoriso juttuseuraa hakee "toisistamme"... niin sinäkin kerroit juttuseuraa "vailla" olevan ja kaipaavan... miten olisi kiinnostaisiko vaihtaa kuulumisia...? t m73


      • n74nen
        m73 kirjoitti:

        Heips!! Tässä seurannut sivusta,kun nuoriso juttuseuraa hakee "toisistamme"... niin sinäkin kerroit juttuseuraa "vailla" olevan ja kaipaavan... miten olisi kiinnostaisiko vaihtaa kuulumisia...? t m73

        Hei vain! Samaa olin ajatellut itsekin, joten nakkaa vain sähköpostia osoitteeseen [email protected]

        Ei ole juttuseuraa liikaa! Hyvää syksyä ja kuulumisiin, terveisin n74nen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe