Mitä aineita vesijohtoveteen lisätään Hämeenlinnan-Hatttulan seuduilla? Ei tarvitse kuin kädet kastella niin alkaa aivan hillitön kutina ja ihon punoitus. Suihkun jälkeen sitten koko kroppa kutisee ja polttelee. Pienestäkin raapimisesta on seurauksena pahannäköinen ihottuma. Minulla ei ole kuiva iho enkä tietääkseni sairasta mitään mistä tämä voisi johtua. Olin viikonloppuna muualla ja huomasin ettei siellä kyseistä ilmiötä tullut. Uskon todella että eri paikkakuntien vesissä on merkittäviä eroja. Onko muut huomanneet tämän paikkakunnan veden ärsyttävän ihoaan?
Veteen lisätyt? aineet
8
715
Vastaukset
- K v g
Suomen pohjavesissä fluoria on aika reippaasti, muttei sitä poiskaan vedestä saa. Lisätä sitä ei veteen.
- 67896789
K v g kirjoitti:
Suomen pohjavesissä fluoria on aika reippaasti, muttei sitä poiskaan vedestä saa. Lisätä sitä ei veteen.
HARVINAINEN SELLAINEN. Tutkituta.
- kun kerran
tuollaisia oireita vedestä saa!!! Entäs sen juominen sitten ... Puistattaa. Meillä Riihimäellä ei ole ainakaan fluoria lisätty veteen. Enkä ole kuullut, että kukaan olisi terveysongelmia vedestä saanut. Kertomasi kuulostaa aika kamalalta. Puhdista ainakin kasvot puhdistusemulsiolla ja käy suihkussa muualla, esim. työpaikallasi?
- luulisin
jostain on päässyt sadevettä vesijohtoverkostoon,joka aiheuttaa suihkun jälkeen ihottumaa,tätä ei yleensä terveysviranomaiset tuo julki koska se ilmeisesti tois terveysk. paniikki käyntejä.
- kemikaalia koneista
Kerrotaanko meille yleensäkään mitä juomaveteen on lisätty, nimittäin kemikaaleja suihkutetaan (chemtrails) taivaalta ihmisten päälle suomessakin. Vain arvata saattaa tungetaanko juomavesiinkin myrkkyjä.
- just joo
Kerrotaan kun soitat ja kysyt oikeasta paikasta, eli ei täältä.
- tieton.
on lisätty ainetta joka tekee miehistä poikia? ei auta vaikka söisi kuinka viekraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446