Voihan Jeesus Maaria

Taivaanherra

X-Spam-Prev-Subject: Hello From Maria
Status: Hello Dear
Please, I apologize for sending you this sensitive information via e-mail instead of a Certified mail/Post-mail. This is due to the urgency and importance of the information . This project is based on Trust, confidentiality and sincerity of purpose in order to have an acceptable meeting of the minds. I am writing this letter in confidence believing that if it is the wish of God for you to help me, God almighty will bless and reward you abundantly and you would never regret it. I also know you will not expose or betray this trust and confident that I am about to repose on you for the mutual benefit of us.
My name is Maria Faustino Fudut Imbali a 24 years old female from the Republic of Guinea Bissau, the daughter of Late Mr Faustino Fudut Imbali . My late father was a Guinea-Bissau politician who was Prime Minister of our country from 21 March 2001 to 9 December 2001 and also the founder of the Manifest Party of the People (PMP) and ran as its presidential candidate in the 19 June 2005 Presidential election, winning 0.52% of the vote. On Friday 5 June 2009, My late father was carried away by soldiers who hit our home killed him away. It was unclear where my beloved father was killed till today. What led to the cold blood killing is still unclear but I know that my father life was the target. You can read more about my father in the bbc link below. http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/8084525.stm
I am constrained to contact you because of the maltreatment which I am receiving from my step mother. She planned to take away all my late father's treasury and properties from me since the unexpected death of my beloved Father. Meanwhile I wanted to travel to Europe, but she hide away my international passport and other valuable documents. Luckily she did not discover where I kept my father's File which contained important documents. Now I am presently staying in the Mission in Burkina Faso. I am seeking for long term relationship and investment assistance. My father of blessed memory deposited the sum of US$ 4.2 Million in one bank in Burkina Faso with my name as the next of kin.I had contacted the Bank to clear the deposit but the Branch Manager told me that being a refugee, my status according to the local law does not authorize me to carry out the operation. However, he advised me to provide a trustee who will stand on my behalf. I had wanted to inform my stepmother about this deposit but I am afraid that she will not offer me anything after the release of the money.Therefore, I decide to seek for your help in transferring the money into your bank account while I will relocate to your country and settle down with you. As you indicated your interest to help me I will give you the account number and the contact of the bank where my late beloved father deposited the money with my name as the next of kin. It is my intention to compensate you with 20% of the total money for your assistance and the balance shall be my investment in any profitable venture which you will recommend to me as have no any idea about foreign investment. Please all communications should be through this email address only for confidential purposes.Thanking you a lot in anticipation of your quick response. I will give you details in my next mail after receiving your acceptance mail to help me.Yours sincerely,Maria Faustino Fudut.

2

507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taivaanherra

Hei rakas
      Ole hyvä, pahoittelen lähetämme sinulle tämän luottamuksellisia tietoja sähköpostitse sijaan Certified posti / Post-mail. Tämä johtuu kiireellisyyden ja tärkeyden tiedot. Tämä hanke perustuu luottamukseen, luottamuksellisuuteen ja tarkoituksen vilpittömyyttä, jotta on hyväksyttävä kokouksessa mielissä. Kirjoitan tämän kirjeen luottamusta uskoa, että jos se haluaa Jumalan voit auttaa minua, Jumala Kaikkivaltias siunaa ja palkitsee sinut runsain mitoin, ja et koskaan pahoillani. Tiedän myös, ettet altista tai pettää tätä luottamusta ja luottaa siihen, että aion levätä teitä hyödyttävällä meistä. Minun nimeni on Maria Faustino Fudut Imbali 24 vuotta vanha naaras Guinea-Bissaun tasavallan, tytär edesmennyt presidentti Faustino Fudut Imbali. Edesmennyt isäni oli Guinea-Bissaun poliitikko, joka toimi pääministerinä maamme 21.3.2001-09.12.2001 ja myös perustaja ilmeinen puolueen People (PMP) ja juoksi sen presidenttiehdokas 19 päivänä kesäkuuta 2005 annettua presidentin vaalit voittanut 0,52% äänistä. Perjantaina 5. kesäkuuta 2009 edesmennyt isäni oli mukana pois sotilaiden iski koti tappoi hänet pois. Oli epäselvää, missä rakkaani isä kuoli asti tänään. Mikä johti kylmä veri tappaminen on vielä epäselvä, mutta tiedän, että isäni elämä oli tavoite. Voit lukea lisää isäni BBC linkki alla. http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/8084525.stm
      Olen pakotettu sinuun yhteyttä, koska pahoinpitelyn jonka saan minun askel äiti. Hän aikoi ryhtyä pois kaikki edesmennyt isäni kassaan ja ominaisuuksia minua koska odottamaton kuolema rakkaan Isän. Samalla halusin matkustaa Eurooppaan, mutta hän piiloutua minun kansainvälistä passia ja muita arvokkaita asiakirjoja. Onneksi hän ei ole löytänyt kun pidin isäni Tiedosto sisälsi tärkeitä asiakirjoja. Nyt olen tällä hetkellä oleskelevat operaation Burkina Fasossa. Etsin pitkäaikaisia suhteita ja investointitukia. Isäni on siunattu muistia talletettu summa US $ 4,2 miljoonan yksi pankki Burkina Fason kanssa nimeni kuin lähiomaisille. Olen ottanut yhteyttä pankin selkeä tallettaa mutta konttoripäällikkö kertoi minulle että on pakolainen, tilani mukaan paikallinen lainsäädäntö ei salli minun tehdä operaation. Hän kuitenkin kehotti minua antamaan edunvalvoja, joka seisoo minun puolesta. Olisin halunnut kertoa Äitipuoli tästä talletuksen, mutta pelkään että hän ei tarjoa minulle mitään julkaisemisen jälkeen rahaa.
      Siksi päätin hakea apuanne siirtää rahaa tilillesi, kun minä siirtävät oman maan ja asettua sinun kanssasi. Kun ilmoittanut oman edun auttaa minua Minä annan teille tilinumeron ja yhteystiedot pankin jossa edesmennyt rakas isäni tallettanut rahaa nimeni kuin lähiomaisille. Aion korvata sinulle 20% kaikista rahaa teidän apua ja tasapaino on minun investointeja tahansa kannattava hanke, jota voit suositella minulle ei ole mitään käsitystä ulkomaisista investoinneista. Ota kaikki viestinnän olisi tällä sähköpostiosoitetta vain luottamuksellisia tarkoituksiin. Kiitos teille paljon odotettaessa teidän nopea vastaus. Aion kertoa teille minun ensi postitse saatuamme hyväksynnän mail auttaa minua. Ystävällisin terveisin, Maria Faustino Fudut.

• NsSt56E6F6

Ja mikä olikaan motiivina postittaa se vielä tännekin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      41
      1743
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      238
      1316
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      200
      1214
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1127
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1076
    9. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    Aihe