Moniko viettää vappunsa yksin?
-jos tähän ei kukaan vastaa, niin taidan lähteä suht. piankin ulos.
-
Moniko yksin?
10
2012
Vastaukset
- toope
Täällä ollaan melkein yksin, muutama koiraystävä vain kaverina
- Jacko
Olen yksin. Kuten lähes aina.
- Anna
Jacko kirjoitti:
Olen yksin. Kuten lähes aina.
yksin olen kaikki juhlapyhät,paitsi joulun.jouluhan se taitaakin olla ainoa suomalaisten juhla jossa ei lähdetä dokaamaan.
- Juha
Anna kirjoitti:
yksin olen kaikki juhlapyhät,paitsi joulun.jouluhan se taitaakin olla ainoa suomalaisten juhla jossa ei lähdetä dokaamaan.
Joopa, vappu menee taas itekseen. Meinaa vituttaa kun kaikki muut juomassa tai muuten vaan hauskaa pitämässä. Itsekseen ei ole kiva olla =(
- Anna
Juha kirjoitti:
Joopa, vappu menee taas itekseen. Meinaa vituttaa kun kaikki muut juomassa tai muuten vaan hauskaa pitämässä. Itsekseen ei ole kiva olla =(
niillä muilla on nyt elämänsä hirvein krapula,sä taas olet pirteänä kun peipponen ja voit hyvin koko päivän=D jäi nekin aivosolut tuhoamatta eilen
- Moniko
Anna kirjoitti:
niillä muilla on nyt elämänsä hirvein krapula,sä taas olet pirteänä kun peipponen ja voit hyvin koko päivän=D jäi nekin aivosolut tuhoamatta eilen
Juuri näin.
Itse nukahdin sohvalle eilen alkuillasta kun katselin elokuvaa ja heräsin tänään erittäin varhain auringonnousuun. Mahtava olo, pian lähden kävelylenkille ihmettelemään luontoa ja muita ihmisiä. Vältän luultavasti keskustaa, etten masennu oksennuksista, virtasta ja muusta saastasta.
- - sola
Moniko kirjoitti:
Juuri näin.
Itse nukahdin sohvalle eilen alkuillasta kun katselin elokuvaa ja heräsin tänään erittäin varhain auringonnousuun. Mahtava olo, pian lähden kävelylenkille ihmettelemään luontoa ja muita ihmisiä. Vältän luultavasti keskustaa, etten masennu oksennuksista, virtasta ja muusta saastasta.
-Moikka,
Todella vapaaehtoinen valintani, olla yksin kotona vappuna. Ei nimittäin kiinnosta nuo vappuriehat tippaakaan; ei ryyppäämiset,ei krapulaiset saati sitten tuo roskatavaran ostaminen kaupungilla.
Mielestäni vappunakin on hyvä nauttia elämästään juuri sillä tavalla kuin itse sen parhaimmaksi näkee, itselleen sopivaksi tuntee.
Olen tänään esim. ottanut iltapäivällä ihanat päiväunet ja lueskellut lukemattomat lehdet, kuunnellut klassista musaa radiosta.
Iloista viikonvaihteen viettoa Sinullekin.
- teija
yksin ollaan, ei krapulaa, ei minkäänmoista huonoa oloa! Lenkkikin tehty jo, jo ulkona niin ihana ilma..... ;)
- Loner
Voisi sitä pienen krapulankin kärsiä jos olisi sen vastapainoksi ollut hauska ilta.
- asd
Loner kirjoitti:
Voisi sitä pienen krapulankin kärsiä jos olisi sen vastapainoksi ollut hauska ilta.
näin on, loner
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926396Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681143Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962