Heipsa!
Tässäpä ajattelin että jos tekis toisen koneen tms. palvelimeksi toiselle koneelle jota käytetään. Tämä toinen tulis tavallaan arkisto / tietovaranto -käyttöön.
Onko kellään mitään näkemystä kuinka tehokas toisen koneen pitäs olla toiseen nähden?
Itse asiassa ajattelin käyttää tästä toisesta päivityksen yhteydessä yli jääviä osia.
Tuo palvelinkone sisältäis useita kiintolevyjä.
Mutta mikä olisi paras tapa yhdistää koneet toisiinsa?
Noita sarjaporttejahan noissa on, ja sitten saa niitä sarjaporttikortteja.
Entäs sitten USB-väylä?
Entä FireWire?
Entä ethernet, eli ihan verkkokorteilla yhdistäminen.
Aattelin että koneet käyttävät samaan näyttöä ja hiirtä.
Arkisto-Palvelin Yhdistäminen
parappa
1
743
Vastaukset
- YBuhNmZNFZ
Kotiserveriksi vanha kone käy vallan hyvin. Kovin paljon tehoja ei tarvitse löytyä. Pääasia että levytilaa löytyy.
Normaali eetteriverkko on paras.
Pömpelin voi sijoittaa jonnekin pois nurkasta pörisemästä. Vaikka kellariin. Näyttöä, näppistä eikä hiirtä tarvita. Huoltohommat voi tehdä etänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694642
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262668- 492663
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 222034
- 1991950
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91458