Voiko tällaselle aineelle olla allerginen kuin elastaani? Tyttäreni rintaliivissä on tätä ainetta ja hän sanoo, että aina kun käyttää noita liivejä hänelle tulee ihottumaa. Hän on atoopikko ja on hiemam muitakin yliherkkyyksiä, mutta ei niin pahoja kuin oli ihan pienenä.
Tietääkö joku?
teinitytönäitii
1
411
Vastaukset
- kutinen
Eiko elastiinissa ole myos kumia. Itse saan ihottumaa kumikasineista, jos ne siis ovat kumia. Nykyaanhan kasineet ovat jotain muovin sekoitusta. Kumiallergiaa saan rintaliivieista ja pikkuhousujen reunoissa olevista kumisista jousteista. Niin ja mika pahinta, myos ¨kortsut¨ aiheuttavat aivan jarkyn kutinan. Kumille allergisen kannataa testauttaa itsensa, koska pahimillaan se voi johtaa pahaan tilanteeseen ja jostain olen lukenut, etta jopa hengityslama voi olla tuloksena pahasta kumiallergiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341