Mie oon kuullut että joku täällä oli sanonu minnuu kotirosvoksi. Kuka se oli joka sen sanoi?
Kotirosvo
14
4763
Vastaukset
- Maroolofi
Mä oon kotirosvo. Varastan aina kavereitten lompakot ja viinat yms. Ja tupakatkin, vaikka en itse polta edes;)
- et ole rosvo
sä vaan poistat kavereittesi lompakot ja viinat yms. Ja tupakatkin, vaikka et itse polta edes. Hyvä että et sentään poista huumeita vai?
- Hii-o-hei
et ole rosvo kirjoitti:
sä vaan poistat kavereittesi lompakot ja viinat yms. Ja tupakatkin, vaikka et itse polta edes. Hyvä että et sentään poista huumeita vai?
Reindeerspotting oli aika vaikuttava..
- Etelänveteläthousut
Hii-o-hei kirjoitti:
Reindeerspotting oli aika vaikuttava..
Kotirosvokohtaus teki vakuutuksen jopa audiona. Monta kertaa fiilistelty sitä ja naurettu. Ei tullut silloin mielenkään että siitä tulisi vielä visuaalinen kooste. Nyt se korkeintaan huvittaa. Epäiltiin erään räppilevyn tekaistuksi väli-spiiksi mutta helevetti se olikin raakamateriaalia :)
Kotirosvokohtaus on osa isänmaamme kulttuuriperintöä!!! - 15151515
Etelänveteläthousut kirjoitti:
Kotirosvokohtaus teki vakuutuksen jopa audiona. Monta kertaa fiilistelty sitä ja naurettu. Ei tullut silloin mielenkään että siitä tulisi vielä visuaalinen kooste. Nyt se korkeintaan huvittaa. Epäiltiin erään räppilevyn tekaistuksi väli-spiiksi mutta helevetti se olikin raakamateriaalia :)
Kotirosvokohtaus on osa isänmaamme kulttuuriperintöä!!!VITTU VÄITIT MUA KOTIROSVOKSI!
huomasitteko minkälaisia vaatteita ne käytti reindeerspottingissa xD holy sht varmaan 80 luvulla kuvattu - opal112
Etelänveteläthousut kirjoitti:
Kotirosvokohtaus on osa isänmaamme kulttuuriperintöä!!!millä levyl toi välispiikki on kun ei tule nyt mieleen ja jäi hämään.
- Hannibal & Soppa
opal112 kirjoitti:
millä levyl toi välispiikki on kun ei tule nyt mieleen ja jäi hämään.
Pahat Viinit
- Antirosvo
15151515 kirjoitti:
VITTU VÄITIT MUA KOTIROSVOKSI!
huomasitteko minkälaisia vaatteita ne käytti reindeerspottingissa xD holy sht varmaan 80 luvulla kuvattu2000-luvun alkupuolella..
- Steinführer
Mie se olin joka sen sanoi mut en mie sitä tarkottanu että sie olisit kotirosvo vaikka sillon suutuspäissäni saatoin niin sanoa. Suututti vaan sillon kun ne hävis ne jutut.
- oioioioioioioioioio
ku ne hävis ne töötit.
- TÖÖtti notkut
oioioioioioioioioio kirjoitti:
ku ne hävis ne töötit.
Nyt on konia,konia,konia POLLEA
- janirappana
Suutuspäissäni on saattanu sanoa! alkaa itelläki jo vituttaa tää asia.
- Kotirosvo
Höpöhöpö vittu me eilen sovittiin!
- Anonyymi
Juuri huomasin kun etsin ilmastoinnin kaukosäätöä että lipastosta viety käsiketju sekä sormus ! Varkaan luulen tietäväni ! Pirin käyttäjä jolla rahahuolia ! Oli kesällä tässä luonani muutamana päivänä ! Oli hieno käsiketju sekä sormus !
Kaikesta huolimatta varas voi huonommin kuin minä koska minulla ei ole varkaan taakkaa päälläni ! Lääkärin poika 56v ! Kleptomaani niin silloin voi odottaa näitä ! Nimmerkki J.O
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264801- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2939Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776