Kotirosvo

Rotary

Mie oon kuullut että joku täällä oli sanonu minnuu kotirosvoksi. Kuka se oli joka sen sanoi?

16

4977

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maroolofi

Mä oon kotirosvo. Varastan aina kavereitten lompakot ja viinat yms. Ja tupakatkin, vaikka en itse polta edes;)

• et ole rosvo

sä vaan poistat kavereittesi lompakot ja viinat yms. Ja tupakatkin, vaikka et itse polta edes. Hyvä että et sentään poista huumeita vai?

• Hii-o-hei
        et ole rosvo kirjoitti:

sä vaan poistat kavereittesi lompakot ja viinat yms. Ja tupakatkin, vaikka et itse polta edes. Hyvä että et sentään poista huumeita vai?

Reindeerspotting oli aika vaikuttava..

• Etelänveteläthousut
        Hii-o-hei kirjoitti:

Reindeerspotting oli aika vaikuttava..

Kotirosvokohtaus teki vakuutuksen jopa audiona. Monta kertaa fiilistelty sitä ja naurettu. Ei tullut silloin mielenkään että siitä tulisi vielä visuaalinen kooste. Nyt se korkeintaan huvittaa. Epäiltiin erään räppilevyn tekaistuksi väli-spiiksi mutta helevetti se olikin raakamateriaalia :)

Kotirosvokohtaus on osa isänmaamme kulttuuriperintöä!!!

• 15151515
        Etelänveteläthousut kirjoitti:

Kotirosvokohtaus teki vakuutuksen jopa audiona. Monta kertaa fiilistelty sitä ja naurettu. Ei tullut silloin mielenkään että siitä tulisi vielä visuaalinen kooste. Nyt se korkeintaan huvittaa. Epäiltiin erään räppilevyn tekaistuksi väli-spiiksi mutta helevetti se olikin raakamateriaalia :)

VITTU VÄITIT MUA KOTIROSVOKSI!

huomasitteko minkälaisia vaatteita ne käytti reindeerspottingissa xD holy sht varmaan 80 luvulla kuvattu

• opal112
        Etelänveteläthousut kirjoitti:

millä levyl toi välispiikki on kun ei tule nyt mieleen ja jäi hämään.

• Hannibal & Soppa
        opal112 kirjoitti:

millä levyl toi välispiikki on kun ei tule nyt mieleen ja jäi hämään.

Pahat Viinit

• Antirosvo
        15151515 kirjoitti:

VITTU VÄITIT MUA KOTIROSVOKSI!

huomasitteko minkälaisia vaatteita ne käytti reindeerspottingissa xD holy sht varmaan 80 luvulla kuvattu

2000-luvun alkupuolella..

• Steinführer

Mie se olin joka sen sanoi mut en mie sitä tarkottanu että sie olisit kotirosvo vaikka sillon suutuspäissäni saatoin niin sanoa. Suututti vaan sillon kun ne hävis ne jutut.

• oioioioioioioioioio

ku ne hävis ne töötit.

• TÖÖtti notkut
        oioioioioioioioioio kirjoitti:

ku ne hävis ne töötit.

Nyt on konia,konia,konia POLLEA

• janirappana

Suutuspäissäni on saattanu sanoa! alkaa itelläki jo vituttaa tää asia.

• Kotirosvo

Höpöhöpö vittu me eilen sovittiin!

• Anonyymi

Juuri huomasin kun etsin ilmastoinnin kaukosäätöä että lipastosta viety käsiketju sekä sormus ! Varkaan luulen tietäväni ! Pirin käyttäjä jolla rahahuolia ! Oli kesällä tässä luonani muutamana päivänä ! Oli hieno käsiketju sekä sormus !

Kaikesta huolimatta varas voi huonommin kuin minä koska minulla ei ole varkaan taakkaa päälläni ! Lääkärin poika 56v ! Kleptomaani niin silloin voi odottaa näitä ! Nimmerkki J.O

• Anonyymi

Nykyään sama tyyppi TikTokissa jarno

• Anonyymi

TikTok livejä pitöö ja tuttu sama ääni

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6358
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      85
      4469
    3. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      49
      4097
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      23
      3330
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      197
      3020
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2762
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2629
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2616
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      155
      1589
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      326
      1519
    Aihe