todella ole ollut ko.hotellissa, kun ei ole kommentteja ko. hotellista. On Aurinkomatkojen myynnissä, olis kiva tietää ko.hotellin huoneista, siisteydestä ym. eli kaikki tieto olis hyväksi.
Marola Park, eikö kukaan
2
631
Vastaukset
- hola!
On oltu kaksi kertaa (2006 ja 2008) tuon Parkin naapurissa Mar ola Portosinissa. Ovat lähes identtisiä "sisarhotelleja", ennen olivat Tjareborgilla. Ainakin Portosinin puoli oli ihan perussiisti ja sijainti tosi kiva, lähellä niin Americasin kun Cristianosin keskustaakin.
Ainoa "haitta" saattaa olla ohi kiitävien ambulanssien äänistä, lähellä taitaa olla joku paikallinen hospitaali kun ajelevat siitä hotellin ohi pillit päällä, mutta eipä ole meitä ainakaan haitanneet, vaikka lasten kanssa on matkusteltu, ei juuri kuulu huoneistoihin, jotka sisäpihan puolella (käsittääkseni kaikki kaksiot sijaitsevat sisäpihalla altaalle päin).
Allasaluekin oli meidän mielestä ihan mukava, vaikkakaan ei nyt mikään jättikokoinen ja vesi lämmitettyä (olikohan jotain 22).
Lähellä (n. 200m amerikasiin päin) on hyvä supermarketti, joka on huomattavasti halvempi kun hotellien pikkumarketit.
Americasin suurin Vistas-ranta on mukavan kävelymatkan päässä.
Viihdytte varmasti, jos ette odota 3-tähden hotellilta 5-tähden tasoa ;)
Mukavaa matkaa! - olloshyvä
vanhoissa viestiketjuissa on useitakin kommentteja, kehotan laittamaan hotellin nimen tuohon ylhäällä oikealla olevaan lootaan ja painamaan hae! Ja kas, siellä niitä on :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749