APEA TUNNELMA :(

Mikä ihmeen apea tunnelma täällä nyt on?

Ollaanko jotain hautaamassa jo? Siinä tapauksessa, hus haudankaivajat, painukaa kotiinne siitä!

En mää ainakaan vielä tuu. Muista en tiedä, mutta toivottavasti eivät hekään.

Aattelin mennä tekemään salaattia itellein ja ehkä vähän mololle*) kanssa.





__________________

*) molo on pikku pikku pesusieni, homesieni, joka tykkää siitä mistä mäkin :)

6

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1

      HH aukeaa, lopettaa kesätaukonsa?

      • Jos tulis hupia elämään, mutta vielä vaan kärvistellään.

        Pitäis ottaa uusi Voltaren Rapid, kun poski särkee niin.

        Toisaalta oon aatellut, että naurukin vois parantaa.


    • "-- hus haudankaivajat, painukaa kotiinne siitä!"

      Jännää puheeni "haudankaivajista". Oikeastihan olen tuntenut itseni jo pidemmän aikaa haudankaivajaksi. Ei naurata ja kuin kuollut olen.

      Vaivojani on mitätöity enkä ole saanut tarvitsemaani hoitoa, saati tutkimuksia. Minut on pakotettu omaa hautaani kaivamaan ja se on ollut karseaa.

      Susia lammasten vaatteessa - palkkapaimenia ts. lääkäreitä - ei tarvitse ainakaan kiittää.

      • "Susia lammasten vaatteessa - palkkapaimenia ts. lääkäreitä - ei tarvitse ainakaan kiittää."

        - Raamatunsanaa lepopäivän kunniaksi:

        "Minä olen hyvä paimen, oikea paimen, joka panee henkensä alttiiksi lampaiden puolesta. Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman, koska palkkapaimen ei välitä lampaista.

        "Minä olen hyvä paimen. Minä tunnen lampaani ja ne tuntevat minut, niin kuin Isä tuntee minut ja minä Isän. Minä panen henkeni alttiiksi lampaiden puolesta."

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=Joh. 10:13&rnd=1284898669345


      • sanasinko kirjoitti:

        "Susia lammasten vaatteessa - palkkapaimenia ts. lääkäreitä - ei tarvitse ainakaan kiittää."

        - Raamatunsanaa lepopäivän kunniaksi:

        "Minä olen hyvä paimen, oikea paimen, joka panee henkensä alttiiksi lampaiden puolesta. Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman, koska palkkapaimen ei välitä lampaista.

        "Minä olen hyvä paimen. Minä tunnen lampaani ja ne tuntevat minut, niin kuin Isä tuntee minut ja minä Isän. Minä panen henkeni alttiiksi lampaiden puolesta."

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=Joh. 10:13&rnd=1284898669345

        Kyllä se vaan on niin, että vastuuta täällä yritetään kiertää ja valinnoilla tapetaan.

        Tapetaan, tapetaan...

        Kun 102-vuotias isoäitini valitteli keuhkojaan, lääkärit eivät välittäneet. Hoitajat väittivät, ettei mitään muka ole, vaikka kuolinsyyksi ilmoitettiin kuumeeton keuhkokuume. Juuri siis se, mihin isoäiti ei hoitoa saanut, vaikka häntä sattui.

        Hesyssä tapettiin kissanpentuja, joilla oli matoja ja tulehduksia. Lääkkeet olisivat voineet auttaa, mutta niitä ei tarjottu. Kaikki seitsemän lopetettiin.

        Tapetaan, tapetaan...

        - Valinta se on, tietoinen valinta.

        Halpaa on elämä.


      • sanasinko kirjoitti:

        Kyllä se vaan on niin, että vastuuta täällä yritetään kiertää ja valinnoilla tapetaan.

        Tapetaan, tapetaan...

        Kun 102-vuotias isoäitini valitteli keuhkojaan, lääkärit eivät välittäneet. Hoitajat väittivät, ettei mitään muka ole, vaikka kuolinsyyksi ilmoitettiin kuumeeton keuhkokuume. Juuri siis se, mihin isoäiti ei hoitoa saanut, vaikka häntä sattui.

        Hesyssä tapettiin kissanpentuja, joilla oli matoja ja tulehduksia. Lääkkeet olisivat voineet auttaa, mutta niitä ei tarjottu. Kaikki seitsemän lopetettiin.

        Tapetaan, tapetaan...

        - Valinta se on, tietoinen valinta.

        Halpaa on elämä.

        Sekin on irvokasta, että kun seitsemän viriiliä ja elämänhaluista kissanpentua tapettiin, jostain nykäistiin tuohon yhteyteen totaalisesti sopimaton, härski eutanasia-sana.

        Kissanpennut eivät olisi halunneet muuta kuin elää ja kaikki sairaudet olivat hoidettavia, mutta noin vain kävi. Halpaa on elämä...

        http://www.hesy.fi/info/tiedote150910.htm


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe