Mikä ihmeen apea tunnelma täällä nyt on?
Ollaanko jotain hautaamassa jo? Siinä tapauksessa, hus haudankaivajat, painukaa kotiinne siitä!
En mää ainakaan vielä tuu. Muista en tiedä, mutta toivottavasti eivät hekään.
Aattelin mennä tekemään salaattia itellein ja ehkä vähän mololle*) kanssa.
277
Vastaukset
- 1+1
HH aukeaa, lopettaa kesätaukonsa?
Jos tulis hupia elämään, mutta vielä vaan kärvistellään.
Pitäis ottaa uusi Voltaren Rapid, kun poski särkee niin.
Toisaalta oon aatellut, että naurukin vois parantaa.
"-- hus haudankaivajat, painukaa kotiinne siitä!"
Jännää puheeni "haudankaivajista". Oikeastihan olen tuntenut itseni jo pidemmän aikaa haudankaivajaksi. Ei naurata ja kuin kuollut olen.
Vaivojani on mitätöity enkä ole saanut tarvitsemaani hoitoa, saati tutkimuksia. Minut on pakotettu omaa hautaani kaivamaan ja se on ollut karseaa.
Susia lammasten vaatteessa - palkkapaimenia ts. lääkäreitä - ei tarvitse ainakaan kiittää."Susia lammasten vaatteessa - palkkapaimenia ts. lääkäreitä - ei tarvitse ainakaan kiittää."
- Raamatunsanaa lepopäivän kunniaksi:
"Minä olen hyvä paimen, oikea paimen, joka panee henkensä alttiiksi lampaiden puolesta. Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman, koska palkkapaimen ei välitä lampaista.
"Minä olen hyvä paimen. Minä tunnen lampaani ja ne tuntevat minut, niin kuin Isä tuntee minut ja minä Isän. Minä panen henkeni alttiiksi lampaiden puolesta."
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=Joh. 10:13&rnd=1284898669345sanasinko kirjoitti:
"Susia lammasten vaatteessa - palkkapaimenia ts. lääkäreitä - ei tarvitse ainakaan kiittää."
- Raamatunsanaa lepopäivän kunniaksi:
"Minä olen hyvä paimen, oikea paimen, joka panee henkensä alttiiksi lampaiden puolesta. Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman, koska palkkapaimen ei välitä lampaista.
"Minä olen hyvä paimen. Minä tunnen lampaani ja ne tuntevat minut, niin kuin Isä tuntee minut ja minä Isän. Minä panen henkeni alttiiksi lampaiden puolesta."
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=Joh. 10:13&rnd=1284898669345Kyllä se vaan on niin, että vastuuta täällä yritetään kiertää ja valinnoilla tapetaan.
Tapetaan, tapetaan...
Kun 102-vuotias isoäitini valitteli keuhkojaan, lääkärit eivät välittäneet. Hoitajat väittivät, ettei mitään muka ole, vaikka kuolinsyyksi ilmoitettiin kuumeeton keuhkokuume. Juuri siis se, mihin isoäiti ei hoitoa saanut, vaikka häntä sattui.
Hesyssä tapettiin kissanpentuja, joilla oli matoja ja tulehduksia. Lääkkeet olisivat voineet auttaa, mutta niitä ei tarjottu. Kaikki seitsemän lopetettiin.
Tapetaan, tapetaan...
- Valinta se on, tietoinen valinta.
Halpaa on elämä.sanasinko kirjoitti:
Kyllä se vaan on niin, että vastuuta täällä yritetään kiertää ja valinnoilla tapetaan.
Tapetaan, tapetaan...
Kun 102-vuotias isoäitini valitteli keuhkojaan, lääkärit eivät välittäneet. Hoitajat väittivät, ettei mitään muka ole, vaikka kuolinsyyksi ilmoitettiin kuumeeton keuhkokuume. Juuri siis se, mihin isoäiti ei hoitoa saanut, vaikka häntä sattui.
Hesyssä tapettiin kissanpentuja, joilla oli matoja ja tulehduksia. Lääkkeet olisivat voineet auttaa, mutta niitä ei tarjottu. Kaikki seitsemän lopetettiin.
Tapetaan, tapetaan...
- Valinta se on, tietoinen valinta.
Halpaa on elämä.Sekin on irvokasta, että kun seitsemän viriiliä ja elämänhaluista kissanpentua tapettiin, jostain nykäistiin tuohon yhteyteen totaalisesti sopimaton, härski eutanasia-sana.
Kissanpennut eivät olisi halunneet muuta kuin elää ja kaikki sairaudet olivat hoidettavia, mutta noin vain kävi. Halpaa on elämä...
http://www.hesy.fi/info/tiedote150910.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156