Prisma myy pääasiassa kahta Epson mustesuihkutulostinta:
Epson SX510W 89,95€
ja Epson SX210 49,95€
Mitä eroa niissä on kotikäyttäjän kannalta, skannaus-, ja printtaustarkkuudet näyttäisivät olevan samat. Tuo kalliimpi taitaa olla langaton ja printtaa kaksipuolisia, ja varustettu Firewire -liitännällä, ja on isompi, nestekidenäyttö on isompi. Mitä muuta? Tuo kaupan esite on aika kehno. Ihmetyttää tuo suuri hintaero jos kuitenkin molemmilla saa yhtä tarllaa jälkeä. Entäs mustepatruunat, onko molemmissa erikseen vaihdettavat?
-Pentti
Prisman Epson -tulostimet...?
10
4642
Vastaukset
Itse itselleni vastaten: Taidan mennä Prisma-kauppaan ja annan myyjän ensiksi kehua laitteita ja tehdä valinnan, joka tietysti suosittelee kalliimpaa...?
- SILLÄ::..!!%#?+
.
että molemmat myydään sinulle tappiolla
KOSKA :::::
rahat otetaan vasta väriaineista
.
- Tulostinkauppias_G
Epsonin tulostimet ovat piireissä tunnettuja "tulostimien ladana"
Halpismusteet eivät toimi, musteentunnistus haittaa normaalikäyttöä ja musteentaso tunnistetaan usein väärin.
Takuu kattamaton.
Canon tekee tällä hetkellä HP:n ohella parhaat tulostimet.- kerran kokeillut...
Paitsi, että musteen tason tunnistusta ei ole yhdessäkään merkissä, epsonissa tasan varmasti ole. Sehän laskee vain kelkan liukukerrat ja sen mukaan ilmoittaa olevinaan värin loppuneen. Tulostusjälki kuitenkin kertoo mustetta olevan. Kysymyksessä onkin suojelurahan periminen: "maksa tai et käytä meidän tulostinta".
Epsoneihin saa ns. sirunollaimia (mustekasetti.com) joilla voi mustekasetin sirun nollata ja näin jatkaa tulostusta. (väriähän siellä riittää)
Toisaalta väripanosten täyttökin on tehty mahdollisemman vaikeaksi, kun on purkanut yhdenkin kasetin, mutta onnistuu poraamalla reikä aivan taka/ylänurkkaan. Siinä pitää olla tarkkana, koska se kasetti on ansalankoja täynnä. Sivusta ei kannata yrittää.
Epson onkin käyttänyt kasettinsa täytön eston suunnitteluun huomattavan määrän resursseja! Ja rahaa.
Näitä rahoja sitten kerätään käyttäjiltä väripanosten muodossa, vaikka väriä olisi kuinka paljon jäljellä tahansa!
Älä tue tätä toimintaa, joka mielestäni täyttää rikoksen tunnusmerkit. - Anonyymi
kerran kokeillut... kirjoitti:
Paitsi, että musteen tason tunnistusta ei ole yhdessäkään merkissä, epsonissa tasan varmasti ole. Sehän laskee vain kelkan liukukerrat ja sen mukaan ilmoittaa olevinaan värin loppuneen. Tulostusjälki kuitenkin kertoo mustetta olevan. Kysymyksessä onkin suojelurahan periminen: "maksa tai et käytä meidän tulostinta".
Epsoneihin saa ns. sirunollaimia (mustekasetti.com) joilla voi mustekasetin sirun nollata ja näin jatkaa tulostusta. (väriähän siellä riittää)
Toisaalta väripanosten täyttökin on tehty mahdollisemman vaikeaksi, kun on purkanut yhdenkin kasetin, mutta onnistuu poraamalla reikä aivan taka/ylänurkkaan. Siinä pitää olla tarkkana, koska se kasetti on ansalankoja täynnä. Sivusta ei kannata yrittää.
Epson onkin käyttänyt kasettinsa täytön eston suunnitteluun huomattavan määrän resursseja! Ja rahaa.
Näitä rahoja sitten kerätään käyttäjiltä väripanosten muodossa, vaikka väriä olisi kuinka paljon jäljellä tahansa!
Älä tue tätä toimintaa, joka mielestäni täyttää rikoksen tunnusmerkit.hah.
Windows 10 on mahdollisesti kaikkien aikojen pahin vakoiluohjelma!
Sekä dramaattinen suorituskyky syöppö.
- Anonyymi
Älkää hyvät ihmiset ostako mitään prismastatulostimia vaan alan liikkeistä koska niihin saa takuut ja tyytyväisyys taattu.heillä on tulostimet näytillä joissa voi tulostin laadun nähdä
- Anonyymi
Eposoneita ei pidä ostella.
- Anonyymi
Ainakin Epsonin rahastus värikaseteilla on järkyttävää.
Prismassa neljän värin Epson 16xl värikasetti pakkaus maksaa 74 euroa!? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin Epsonin rahastus värikaseteilla on järkyttävää.
Prismassa neljän värin Epson 16xl värikasetti pakkaus maksaa 74 euroa!?ciss-systeemit pelittämään ei maksa enää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673