Prisman Epson -tulostimet...?

Prisma myy pääasiassa kahta Epson mustesuihkutulostinta:

Epson SX510W 89,95€

ja Epson SX210 49,95€

Mitä eroa niissä on kotikäyttäjän kannalta, skannaus-, ja printtaustarkkuudet näyttäisivät olevan samat. Tuo kalliimpi taitaa olla langaton ja printtaa kaksipuolisia, ja varustettu Firewire -liitännällä, ja on isompi, nestekidenäyttö on isompi. Mitä muuta? Tuo kaupan esite on aika kehno. Ihmetyttää tuo suuri hintaero jos kuitenkin molemmilla saa yhtä tarllaa jälkeä. Entäs mustepatruunat, onko molemmissa erikseen vaihdettavat?

-Pentti

10

4642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse itselleni vastaten: Taidan mennä Prisma-kauppaan ja annan myyjän ensiksi kehua laitteita ja tehdä valinnan, joka tietysti suosittelee kalliimpaa...?

      • SILLÄ::..!!%#?+

        .

        että molemmat myydään sinulle tappiolla

        KOSKA :::::

        rahat otetaan vasta väriaineista

        .


    • Tulostinkauppias_G

      Epsonin tulostimet ovat piireissä tunnettuja "tulostimien ladana"

      Halpismusteet eivät toimi, musteentunnistus haittaa normaalikäyttöä ja musteentaso tunnistetaan usein väärin.

      Takuu kattamaton.

      Canon tekee tällä hetkellä HP:n ohella parhaat tulostimet.

      • kerran kokeillut...

        Paitsi, että musteen tason tunnistusta ei ole yhdessäkään merkissä, epsonissa tasan varmasti ole. Sehän laskee vain kelkan liukukerrat ja sen mukaan ilmoittaa olevinaan värin loppuneen. Tulostusjälki kuitenkin kertoo mustetta olevan. Kysymyksessä onkin suojelurahan periminen: "maksa tai et käytä meidän tulostinta".
        Epsoneihin saa ns. sirunollaimia (mustekasetti.com) joilla voi mustekasetin sirun nollata ja näin jatkaa tulostusta. (väriähän siellä riittää)
        Toisaalta väripanosten täyttökin on tehty mahdollisemman vaikeaksi, kun on purkanut yhdenkin kasetin, mutta onnistuu poraamalla reikä aivan taka/ylänurkkaan. Siinä pitää olla tarkkana, koska se kasetti on ansalankoja täynnä. Sivusta ei kannata yrittää.
        Epson onkin käyttänyt kasettinsa täytön eston suunnitteluun huomattavan määrän resursseja! Ja rahaa.
        Näitä rahoja sitten kerätään käyttäjiltä väripanosten muodossa, vaikka väriä olisi kuinka paljon jäljellä tahansa!
        Älä tue tätä toimintaa, joka mielestäni täyttää rikoksen tunnusmerkit.


      • Anonyymi
        kerran kokeillut... kirjoitti:

        Paitsi, että musteen tason tunnistusta ei ole yhdessäkään merkissä, epsonissa tasan varmasti ole. Sehän laskee vain kelkan liukukerrat ja sen mukaan ilmoittaa olevinaan värin loppuneen. Tulostusjälki kuitenkin kertoo mustetta olevan. Kysymyksessä onkin suojelurahan periminen: "maksa tai et käytä meidän tulostinta".
        Epsoneihin saa ns. sirunollaimia (mustekasetti.com) joilla voi mustekasetin sirun nollata ja näin jatkaa tulostusta. (väriähän siellä riittää)
        Toisaalta väripanosten täyttökin on tehty mahdollisemman vaikeaksi, kun on purkanut yhdenkin kasetin, mutta onnistuu poraamalla reikä aivan taka/ylänurkkaan. Siinä pitää olla tarkkana, koska se kasetti on ansalankoja täynnä. Sivusta ei kannata yrittää.
        Epson onkin käyttänyt kasettinsa täytön eston suunnitteluun huomattavan määrän resursseja! Ja rahaa.
        Näitä rahoja sitten kerätään käyttäjiltä väripanosten muodossa, vaikka väriä olisi kuinka paljon jäljellä tahansa!
        Älä tue tätä toimintaa, joka mielestäni täyttää rikoksen tunnusmerkit.

        hah.
        Windows 10 on mahdollisesti kaikkien aikojen pahin vakoiluohjelma!
        Sekä dramaattinen suorituskyky syöppö.


    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset ostako mitään prismastatulostimia vaan alan liikkeistä koska niihin saa takuut ja tyytyväisyys taattu.heillä on tulostimet näytillä joissa voi tulostin laadun nähdä

    • Anonyymi

      Eposoneita ei pidä ostella.

      • Anonyymi

        Ainakin Epsonin rahastus värikaseteilla on järkyttävää.
        Prismassa neljän värin Epson 16xl värikasetti pakkaus maksaa 74 euroa!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin Epsonin rahastus värikaseteilla on järkyttävää.
        Prismassa neljän värin Epson 16xl värikasetti pakkaus maksaa 74 euroa!?

        ciss-systeemit pelittämään ei maksa enää


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe