Minulla oli kaksi mustaherukkapensasta, jotka puput kävivät jyrsimässä kuoliaaksi viime talvena.
Nyt ostin uuden viherherukkapensaan, joka on vielä aika pieni. Miten se tulisi suojata talveksi, ettei mene parempiin suihin?
Miten suojata
6
1244
Vastaukset 6
- et sillee
Jos sinulla on tuomi lähellä, taita siitä oksia ja pistä pystyyn pensaan ympärille, ei kelpaa rusakoille.
- tuomea
Oisko muuta keinoa?
- .....
tuomea kirjoitti:
Oisko muuta keinoa?
Että ei ne ole rusakoita, vaan taitaa olla city-kaneja.
- ltvn
Uskomatonta että jänis taikka rusakko olisi kajonnut mustaherukkaan, ja vielä juuria myöten. Niinkuin alla epäiltiin on varmaan kani. Luja, metrin korkea verkko ympäri ja tiukasti maahan kiinni
- ei jänikset syö
Meillä ei koskaan jänikset ole koskeneet viinimarjapensaisiin, ei kotona eikä mökillä. Vadelmille heitän muutaman kerran vuodessa kahviin poroja ja omenapuut täytyy suojata verkoilla.
- annelileinonen
Näin viikonloppuna Hesassa Puutarhamessuilla sellaisen GreenOn kasviuojan, jossa oli lisäksi vielä sellainen korkea pupujussiverkko. Näytti tosi näppärältä. Muistaakseni se on vielä ihan suomalainen tuote, sain siitä esitteenkin. Aion laittaa niitä marjapuskieni juureen, koska meillä on niin paljon nokkosia enkä halua niitten tunkevan oksien sekaan ja sitten sen verkon vielä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1451125Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171017En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213758Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 63705
- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38588
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57541