Tämä aloitus juontui mieleeni keskustelusta "Katrin lempilaulu" http://keskustelu.suomi24.fi/node/7010961 kun luulin otsikon perusteella, että siinä kysytään mistä Katri itse pitää :)
Kuinka hyvin on tiedossa fanien keskuudessa Katrin musamaku? Onko haastatteluissa kertonut? Kuuteleeko Sibeliusta kotonaan? :) vai viihtyykö Hiljaisuudessa? :))
sen verran ainakin tiedän, että tykkää Nat King Colesta ja Michael Bublésta, tämä selvisi Radio Suomen mainiosta Miten minusta tuli minä -haastatteluohjelmasta. Valitettavasti sitä ei löydy arkistoituna Yle Arkistosta.
Mistä musasta Katri pitää?
3
371
Vastaukset
- Pasi K.
Edellä mainittujen Colen ja Bublén lisäksi Katri Helenan suosikkiartisteja ovat ainakin Sting ja Cesaria Evora - hän on maininnut nämä artistit muistaakseni Miten minusta tuli minä - radio-ohjelmassa ja muissakin yhteyksissä.
- Oli miten oli!
Hänen (Katrin) vapaa-ajan musiikinkuuntelu kallistuu enemmän klassisen suuntaan! En nyt sano sitä etteikö hän muutakin musiikkia kuuntelis,mutta hänen työnsä on laulaa kevyttä konserteissa - saattaa olla,että vapaa-aikana soi enimmäkseen klassinen musiikki -mene,ja tiedä -??
Sting on hyvä! Sitä kuuntelen minäkin!! - eeroji
Kotimaisuutta. Tapsa Rautavaara on hänen ehdoton suosikki. Katri on laulanut aikanaan laulukilpailussa Tapsan kappaleen, Menen enkä meinaa ja voittanut rannekellon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854588- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571694
- 191607
- 181601