tuttu firma laatikoistaan entä miten muutto toimii entä siivous ja tavaroiden asennus??? firman monipuolisuus yksi etu kai?
kokemuksia Lainalaatikko muutoista
4
4203
Vastaukset
- ärsyyntynyt
Meillä rikkoivat muutossa vitriinin eivätkä suostuneet korvaamaan, koska muuttomiehet kuulema olivat sanoneet ettei näin ole käynyt. Hirmu kiva, en voi suositella.
- grgftrsdsfs
En suosittele minäkään. Seisoskelevat juttelemassa ja vetävät röökiä kesken muuton, mutta laskuttavat kyllä minuutilleen kulutetun ajan. Edellisellä kerralla käytettiin Niemeä ja kaikki toimi täydellisesti, mitään ei kannettu itse. Lainalaatikolla kannettiin itse puolet tavaroista, mutta aikaa meni silti enemmän kuin Niemellä. Tarjouksessa hinta oli puolet siitä mitä lopullinen maksu ja heillä on outo tapa vaatia maksu käteisellä jo muuton yhteydessä.
- rakentelijako
Olen samaa mieltä edellisen kanssa! Ottakaa Niemi, niin ei tarvitse huolehtia ja jos jotain menee rikki, niin varmasti korvaavat! Käytän Niemeä aika paljon vuodessa työni puolesta ja aina on homma pelittänyt, niinkuin on sovittu.
- etya
Eli olet töissä Niemellä vai?
Meillä ainakin päinvastainen kokemus.
Tuli puoli neljältä kuulemma tunnit täyteen ja pojat lähtivät jättäen tavarat sikin sokin ja joitain tavaroita rappukäytävään.
Reklamoimisesta ei ollut mitään apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875